2017-01-14, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exodus78
Jag håller med dig i viss del. Jag är 100% öppen för min tjej - MEN - den dag du är otrogen eller gör något annat idiotiskt och hon vill skiljas, ja, då kan hon använda allt emot dig för att ta barn, hus och hela rubbet. Jag har valt att, precis som du, vara ärlig, men jag ber till högre makter att man inte får ångra det...

/Exo

Jag är i den sitsen att jag lite på att min sambo inte förstör för mig IFALL den dagen skulle komma, eftersom jag själv aldrig skulle skada henne vid sådan utgång
Citera
2017-01-14, 19:36
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi-narkoman
Jag är i den sitsen att jag lite på att min sambo inte förstör för mig IFALL den dagen skulle komma, eftersom jag själv aldrig skulle skada henne vid sådan utgång

Haha, ja, jag är i samma sits som dig och litar på min fru. Men livet är upp och ned och hur mycket man tror man vet och kan förutsäga så kan livet bita dig i arslet en dag när du minst anar det.

Om dagen skulle komma så förändras allt man tror man vet. Alla resonemang du har nu bygger på att ni älskar varandra - om dagen kommer att ni hatar varandra - ja, då blir det inte så fluffigt och ditt AAS kommer garanterat komma på tal som en orsak till alla möjliga saker

/E
Citera
2017-01-14, 19:46
Medlem
Citat:
Haha, ja, jag är i samma sits som dig och litar på min fru. Men livet är upp och ned och hur mycket man tror man vet och kan förutsäga så kan livet bita dig i arslet en dag när du minst anar det.

Om dagen skulle komma så förändras allt man tror man vet. Alla resonemang du har nu bygger på att ni älskar varandra - om dagen kommer att ni hatar varandra - ja, då blir det inte så fluffigt och ditt AAS kommer garanterat komma på tal som en orsak till alla möjliga saker

/E

Jo så är det ju, men man får hoppas att dagen man kanske skulle gå skilda vägar inte är pga hat
Citera
2017-01-14, 19:48
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi-narkoman
Jo så är det ju, men man får hoppas att dagen man kanske skulle gå skilda vägar inte är pga hat

Verkligen! Snarare att ens tjej tycker man är för grov och vaskulär =P

/E
Citera
2017-01-14, 19:52
Medlem
Citat:
Verkligen! Snarare att ens tjej tycker man är för grov och vaskulär =P

/E

Ja det är helt klart bästa alternativet
Citera
2017-01-14, 20:03
Medlem
Preppa tillsammans...
Citera
2017-01-14, 20:06
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlittle
Först och främst så ska jag tillägga att jag och många andra varit i din situation.

Nu när man gått igenom det så inser jag att du borde snacka igenom detta med din sambo.
Väldigt viktigt att folk du lever med vet vad du stoppar i dig ifall något händer dig.

Bara dippen efter kuren kan göra väldigt mycket med förhållandet.
Hon kanske inte accepterar det, och då gör du det ändå?
Då kan ju hon ligga med vem som helst även om du inte accepterar det.
Man bygger ett förhållande på tillit och respekt, något som du raserar genom att inte berätta och lyssna på hennes åsikt om saken.

Sen spruträdslan kommer kännas totalt obefogad när du väl gjort din första injekt.

Håller med på allt förutom det sista. Jag är fortfarande orolig när jag ska sticka mig även fast jag gjort det en väldigt lång tid. 9/10 injektioner går felfritt men ändå är jag lite skakig och nervös varje gång
Citera
2017-01-14, 21:46
Medlem
Khaams avatar
haha va fan händer med den här tråden grabbar!!
Citera
2017-01-14, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Hur kan du inte komma åt att sätta i gluteus? Stå vid en spegel och tryck? Vet garanterat snubbar som är jättemycket större än dig som klarar av det. Gluteus medius annars, kan du lägga handflatan på höften så klarar du av det..

om du läser så står det att jag kommer åt men att det är bökigt så hur kan du inte läsa?

lika idiotisk fråga och jävligt arrogant ton...
Citera
2017-01-14, 23:51
Medlem
inte sugen på att trycka med en spegelvänd blick men ahh, det får väll bli så om ingen har något bättre förslag.. persen är jag fan inte sugen på o sätta i alltså XD biceps hade ju varit jävligt enkelt och gött, någon som provat det?
Citera
2017-01-15, 00:42
Medlem
Khaams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
inte sugen på att trycka med en spegelvänd blick men ahh, det får väll bli så om ingen har något bättre förslag.. persen är jag fan inte sugen på o sätta i alltså XD biceps hade ju varit jävligt enkelt och gött, någon som provat det?
Axlarna funkar för mig.
Citera
2017-01-15, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Axlarna funkar för mig.

alltså grabbar det är inte första gången jag trycker testo... jag kommer inte åt axlarna

fuck it jag får börja använda spegel helt enkelt annars får damen kasta pil på mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in