2017-01-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaviarjanne
Jag körde Solid Pharma på min OT-kur och de säljs i förp om 20mgx50. Köp tre sådana så kan du köra 50/50, eller 60/42 som jag gjorde.

ursäkta men hur fan räknade du nu?

om du har 50 st 20 mgare

då kör du ju antingen 40/50 eller 60/50 annars har du utryckt dig helt åt helvete
Citera
2017-01-14, 14:55
Medlem
någon som har förslag på sjysst inject spot?

axlarna kommer jag inte åt längre, låren lyckas jag alltid få sån jävla pip i..

gluteus kommer jag inte åt och latsen är också bökiga som fan....
alltså det går i både axlar, lats och gluteus men det är ett helvete att böka runt..
Citera
2017-01-14, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz

alltså det går i både axlar, lats och gluteus men det är ett helvete att böka runt..

Hur kan du inte komma åt att sätta i gluteus? Stå vid en spegel och tryck? Vet garanterat snubbar som är jättemycket större än dig som klarar av det. Gluteus medius annars, kan du lägga handflatan på höften så klarar du av det..
Citera
2017-01-14, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbeldildo
Hur kan du inte komma åt att sätta i gluteus? Stå vid en spegel och tryck? Vet garanterat snubbar som är jättemycket större än dig som klarar av det. Gluteus medius annars, kan du lägga handflatan på höften så klarar du av det..

Beror nog mer på ovana än att det är omöjligt att injektera.
Jag tycker också att gluteus är skitjobbigt, inte för att jag är stor men jag är sjukt ovan.
Citera
2017-01-14, 17:29
Medlem
Citat:
isåfall får du gärna nämna dina anledningar jag är väldigt nyfiken

har aldrig kört OT själv så svårt för mig att säga, bättre att någon som har använt det besvarar din fråga

Absolut! Först och främst är jag extremt spruträdd, speciellt när det kommer till att sticka mig själv, utöver det är jag nojig att sticka fel, inte påläst alls om injects och stick överlag.

En annan stor anledning är att det blir väldigt jobbigt att gömma sprutor och allt runtomkring för sambon (ja jag är en fegis och tänkte inte berätta för henne 😇 ) Och där är tabletter mycket lättare då hon inte skulle uppmärksamma tabletter på samma sätt som sprutor 😁
Har dessutom läst mycket bra om OT 😊 Hoppas det var svar på din fråga!

Mvh Roddarn
Citera
2017-01-14, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roddarn2180
Absolut! Först och främst är jag extremt spruträdd, speciellt när det kommer till att sticka mig själv, utöver det är jag nojig att sticka fel, inte påläst alls om injects och stick överlag.

En annan stor anledning är att det blir väldigt jobbigt att gömma sprutor och allt runtomkring för sambon (ja jag är en fegis och tänkte inte berätta för henne 😇 ) Och där är tabletter mycket lättare då hon inte skulle uppmärksamma tabletter på samma sätt som sprutor 😁
Har dessutom läst mycket bra om OT 😊 Hoppas det var svar på din fråga!

Mvh Roddarn

Först och främst så ska jag tillägga att jag och många andra varit i din situation.

Nu när man gått igenom det så inser jag att du borde snacka igenom detta med din sambo.
Väldigt viktigt att folk du lever med vet vad du stoppar i dig ifall något händer dig.

Bara dippen efter kuren kan göra väldigt mycket med förhållandet.
Hon kanske inte accepterar det, och då gör du det ändå?
Då kan ju hon ligga med vem som helst även om du inte accepterar det.
Man bygger ett förhållande på tillit och respekt, något som du raserar genom att inte berätta och lyssna på hennes åsikt om saken.

Sen spruträdslan kommer kännas totalt obefogad när du väl gjort din första injekt.
Citera
2017-01-14, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaviarjanne
Jag körde Solid Pharma på min OT-kur och de säljs i förp om 20mgx50. Köp tre sådana så kan du köra 50/50, eller 60/42 som jag gjorde.

Okej har suttit mycket på drogshop-tråden här på Flashback men inte sett någon gröna solid pharma på länge! Tyckte du det var bra tryck i deras OT?

Lite jobbigt att man måste ha varit medlem på Flashback i 6 månader för att få göra inlägg i tråden, annars hade man ju kunnat skriva och fråga där om dom är gröna...

Mvh Roddarn
Citera
2017-01-14, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlittle
Först och främst så ska jag tillägga att jag och många andra varit i din situation.

Nu när man gått igenom det så inser jag att du borde snacka igenom detta med din sambo.
Väldigt viktigt att folk du lever med vet vad du stoppar i dig ifall något händer dig.

Bara dippen efter kuren kan göra väldigt mycket med förhållandet.
Hon kanske inte accepterar det, och då gör du det ändå?
Då kan ju hon ligga med vem som helst även om du inte accepterar det.
Man bygger ett förhållande på tillit och respekt, något som du raserar genom att inte berätta och lyssna på hennes åsikt om saken.

Sen spruträdslan kommer kännas totalt obefogad när du väl gjort din första injekt.

Hmmm, aldrig tänkt på det på det sättet du framställde det. Får nog ta mej en funderare angående det du sa!

Hon har alltid stöttat mig i allt jag gjort och tror även i detta fall att hon skulle göra det, dock var tanken att skydda henne också, då hon kommer Nojja och vara orolig för min skull (hon är lite halvparaniod när det kommer till saker hon inte är "van" vid) och jag vill inte att hon ska må dåligt för min skull, om du förstår vad jag menar?

Mvh Roddarn
Citera
2017-01-14, 18:06
Medlem
Citat:

Pecs går bra.
Citera
2017-01-14, 19:05
Medlem
Citat:
Hmmm, aldrig tänkt på det på det sättet du framställde det. Får nog ta mej en funderare angående det du sa!

Hon har alltid stöttat mig i allt jag gjort och tror även i detta fall att hon skulle göra det, dock var tanken att skydda henne också, då hon kommer Nojja och vara orolig för min skull (hon är lite halvparaniod när det kommer till saker hon inte är "van" vid) och jag vill inte att hon ska må dåligt för min skull, om du förstår vad jag menar?

Mvh Roddarn

Dom kommer alltid vara oroliga såklart
Man trycker i sig medicin utan att läkaren råder dig till det.

Men ni kan ju läsa om det tillsammans, mitt ex visste om vad jag gjorde men hon förstod inte riktigt hur allt fungerade.
Förklarade så gott som jag kunde och hon accepterade mitt val.
Hade hon inte gjort det så hade det funnits 2 val, antingen Göra slut eller respektera hennes åsikt o låta bli medicineringen.
Citera
2017-01-14, 19:25
Medlem
Citat:

Mvh Roddarn

Alltid bättre att berätta till sin närmaste än o ljuga, blir både jobbigt och det kan sluta jävligt.
Jag har alltid varit öppen mot min sambo och även om hon kallade mig alla möjliga grejjer då jag sa att jag funderar på att göra det så accepterar hon det idag. Visst, hon tycker jag är dum i bollen som kan tänka mig att slänga pengar på prepp och eventuella operationer (gyno) men väljer att acceptera det.
Så jag säger som vissa andra, berätta till henne och sen kör du inject istället. Läs på om hur du ska injecta och vart, och var beredd att första nålen kan få dig däckad av panik men efter 2-3 så är det en fröjd att pinna.
Citera
2017-01-14, 19:30
Medlem
Exodus78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pepsi-narkoman
Alltid bättre att berätta till sin närmaste än o ljuga, blir både jobbigt och det kan sluta jävligt.
Jag har alltid varit öppen mot min sambo och även om hon kallade mig alla möjliga grejjer då jag sa att jag funderar på att göra det så accepterar hon det idag. Visst, hon tycker jag är dum i bollen som kan tänka mig att slänga pengar på prepp och eventuella operationer (gyno) men väljer att acceptera det.
Så jag säger som vissa andra, berätta till henne och sen kör du inject istället. Läs på om hur du ska injecta och vart, och var beredd att första nålen kan få dig däckad av panik men efter 2-3 så är det en fröjd att pinna.

Jag håller med dig i viss del. Jag är 100% öppen för min tjej - MEN - den dag du är otrogen eller gör något annat idiotiskt och hon vill skiljas, ja, då kan hon använda allt emot dig för att ta barn, hus och hela rubbet. Jag har valt att, precis som du, vara ärlig, men jag ber till högre makter att man inte får ångra det...

/Exo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in