• 1
  • 2
2017-01-14, 18:33
Medlem
Tja! Jag är en oskuld kille. Jag och min tjej har tänkt att ha sex rätt snart. Men det finns en sak jag är orolig över. Jag kan inte dra bak förhuden på kuken så långt att jag ska kunna ta på en kondom. Om jag har stånd och försöker dra bak den så får jag ont. Jag kan alltså inte dra bak den tillräckligt för att kunna sätta på kondomen. Skulle det gå om jag fortsatte dra bak den även fast det gör ont? Så jag kanske ändå kan få på den? Jag vill absolut inte operera mig. Kan gärna köpa nån salva på apoteket om det finns nåt som gör så förhuden tänjs ut så jag kan dra bak den? Eller finns det nåt hemmaknep man kan använda?

Seriösa svar tack!
Citera
2017-01-14, 18:51
Medlem
sommarlovs avatar
Kortisonsalva lär slappa förhuden.
Men kan du inte ha kådis på snoppen ändå?
Citera
2017-01-14, 18:54
Medlem
Broken Tusks avatar
Det är viktigt att kunna dra tillbaka förhuden helt så att du kan tvätta dig där, så det här måste du faktiskt göra nånting åt. Börja med att kontakta din läkare så får han undersöka ballen din och avgöra vad som är bäst för den.
Citera
2017-01-14, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broken Tusk
Det är viktigt att kunna dra tillbaka förhuden helt så att du kan tvätta dig där, så det här måste du faktiskt göra nånting åt. Börja med att kontakta din läkare så får han undersöka ballen din och avgöra vad som är bäst för den.
Det är inga problem när den är slak, bara när jag har stånd som det gör ont. Så jag kan ju tvätta mig där.
Citera
2017-01-14, 19:00
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av davve14
Tja! Jag är en oskuld kille. Jag och min tjej har tänkt att ha sex rätt snart. Men det finns en sak jag är orolig över. Jag kan inte dra bak förhuden på kuken så långt att jag ska kunna ta på en kondom. Om jag har stånd och försöker dra bak den så får jag ont. Jag kan alltså inte dra bak den tillräckligt för att kunna sätta på kondomen. Skulle det gå om jag fortsatte dra bak den även fast det gör ont? Så jag kanske ändå kan få på den? Jag vill absolut inte operera mig. Kan gärna köpa nån salva på apoteket om det finns nåt som gör så förhuden tänjs ut så jag kan dra bak den? Eller finns det nåt hemmaknep man kan använda?

Seriösa svar tack!

Trång förhud Gå och operera dig (litet snitt i förhuden med lokalbedövning )

Tar en vecka att läka eller så.. och kuken ser bättre ut..
Citera
2017-01-14, 19:01
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Du kanske lider av för trång förhud. Gå till VC och be om hjälp med gamla ballen.
Citera
2017-01-14, 19:04
Medlem
BaconMedBacons avatar
Runka mer. Det släpper.
Citera
2017-01-14, 19:13
Medlem
Jag hade samma problem när jag var ung.

En enkel operation, så var det ur världen. Rekommenderas, du kommer inte ångra det.
Citera
2017-01-14, 19:42
Medlem
glidmedel, ta lite glidmedel på kuken vid ollonet så kommer inte kondomen va så jobbig att ta på. eller öppna kondomen lite och trä på den som om du hade blåst upp en balong om du fattar. Köp innan och testa själv hemma men annars om du lider av trång förhud sök på vc såklart.
Citera
2017-01-14, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobzo
glidmedel, ta lite glidmedel på kuken vid ollonet så kommer inte kondomen va så jobbig att ta på. eller öppna kondomen lite och trä på den som om du hade blåst upp en balong om du fattar. Köp innan och testa själv hemma men annars om du lider av trång förhud sök på vc såklart.
Förstår inte vad du menar med balongen haha.
Citera
2017-01-14, 19:49
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobzo
om du lider av trång förhud sök på vc såklart.
Se bara till att få en svensk läkare annars är det risk du blir helt utan förhud. Det finns anledningar till att vi inte tar bort förhuden helt i Sverige. Låt judarna stympa sina söner men blanda inte in mig.
Citera
2017-01-14, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davve14
Förstår inte vad du menar med balongen haha.

Alltså jag brukar kanske öppna upp kondomen ca 3-4 cm och blås in luft, så när du trär över kuken så är den över ollonet och är sedan bara att rulla upp den utan att du behöver rulla över ollonet

och när jag trär över den då så kan det va bra att använda två händer att vidga öppningen med och ta in kuken, på så sätt kommer du över ollonet direkt utan att det ens rör kuken i början, sen släpp och rulla upp kondomen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in