Citat:
Ursprungligen postat av
Rotvagen
Han ringe sin mor 5 ggr m första samtalet 04.38 (tror jag). Han tvättade säkert av sig hemma hos BO med tanke på allt blod i dusch och handfat /golv.
En bekant till familjen var väl ute och promenerade och mötte förälder/föräldrarna som kom åkades i bilen .Han reagerade inte speciellt på det eftersom dom körde mot deras sommarstuga. Undrar om Polisen sökt i stugan ? Eldat nyligen där eller grävt ! Endast mina funderingar att när dem plockat upp MG i bilen så for dom till stugan och gömde sakerna.
Jag funderar på varför BO var naken ? Hann han lägga sig och MB kom tillbaka senare ? Eller är det MG som klätt av offret naken ? Och isåfall varför?
Jag tror att Magnus hunnit lagt sig.
Kläderna är ju nedanför sängen, ser ut som någon bara dragit av sig kläderna där. (Trött och full - och allt åker med även kalsongerna)
Och MGM var på väg att gå, men av någon anledning dröjde sig MGM kvar i huset, kanske vid garaget?
Kanske hörde Magnus MGM i huset (när han skulle ha gått) och går upp ur sängen och möter MGM,
de möts då i sovrummet (detta styrker min tro eftersom Magnus mobil finns kvar i sängen/sovrummet och troligtvis på laddning.. )
MGM verkar inte förstå eller vara medveten om att Magnus ringer eller spelar in deras samtal,i alla fall.
Det som förvånar mig är att det inte låter mer argt, på samtalet,
Vilket det borde göra tycker jag ifall de bråkar och slåss..
Inga höga röster alls eller skrik.