Citat:
Ursprungligen postat av
Hermann666
Om kvinnan r smittad och diagnostiserad samt ter bromsmediciner r risken dessutom noll.
En del AO-klubbar erbjuder snabbtest fr HIV som r tillfrlitliga. Problemet r dock att det mste g en tid mellan smittillfllet och provet fr att det ska ge utslag. Personligen skulle jag inte vga mig p AO-sex. Det blir dessutom frbjudet i Tyskland till sommaren. /.../
Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBull
/.../ Br kanske dock tillgga att jag inte nyttjar eskorter privat s jag vet inte hur noggranna de r med att frebygga smittspridning. De eskorter jag jobbat med p film har dock samtliga tagit detta p strsta allvar.
Personligen r jag inte s rdd fr AO-sex, men har mest praktiserat det i Sverige. Bakom kulisserna r det frvnansvrt mnga eskorter som erbjuder AO med tanke p hur upprrda diskussioner om AO oftast blir och med tanke p hur bestmda mnga eskorter r i dessa diskussioner. I MasterBulls klder skulle jag inte vara s sker p eskorterna - jag har sjlv erfarit skillnaden mellan vad eskorter med emfas hvdar officiellt och vad som sedan praktiseras i sngen!
Vad gller AO och Tyskland s r det redan frbjudet i Bayern, men gr nd utan strre svrighet att f ven dr. Om jag frstr saken rtt s r anvndande av skydd kundens ansvar enligt lagen vilket innebr att tjejerna antagligen inte kommer att vara rdda att bli straffade om de erbjuder OWO eller AO bakom stngda drrar.
Det kan ocks nmnas att det finns ett initiativ att f lagens frenlighet med den Tyska frfattningen prvad. Jag r ingen expert p den tyska grundlagen, men i Kanada har moralisterna upprepade gnger kt p bakslag fr att prostitutionslagstiftningen ansetts strida mot konstitutionen.