Citat:
Ursprungligen postat av
Hermann666
Om kvinnan är smittad och diagnostiserad samt äter bromsmediciner är risken dessutom noll.
En del AO-klubbar erbjuder snabbtest för HIV som är tillförlitliga. Problemet är dock att det måste gå en tid mellan smittillfället och provet för att det ska ge utslag. Personligen skulle jag inte våga mig på AO-sex. Det blir dessutom förbjudet i Tyskland till sommaren. /.../
Citat:
Ursprungligen postat av
MasterBull
/.../ Bör kanske dock tillägga att jag inte nyttjar eskorter privat så jag vet inte hur noggranna de är med att förebygga smittspridning. De eskorter jag jobbat med på film har dock samtliga tagit detta på största allvar.
Personligen är jag inte så rädd för AO-sex, men har mest praktiserat det i Sverige. Bakom kulisserna är det förvånansvärt många eskorter som erbjuder AO med tanke på hur upprörda diskussioner om AO oftast blir och med tanke på hur bestämda många eskorter är i dessa diskussioner. I MasterBulls kläder skulle jag inte vara så säker på eskorterna - jag har själv erfarit skillnaden mellan vad eskorter med emfas hävdar officiellt och vad som sedan praktiseras i sängen!
Vad gäller AO och Tyskland så är det redan förbjudet i Bayern, men går ändå utan större svårighet att få även där. Om jag förstår saken rätt så är användande av skydd kundens ansvar enligt lagen vilket innebär att tjejerna antagligen inte kommer att vara rädda att bli straffade om de erbjuder OWO eller AO bakom stängda dörrar.
Det kan också nämnas att det finns ett initiativ att få lagens förenlighet med den Tyska författningen prövad. Jag är ingen expert på den tyska grundlagen, men i Kanada har moralisterna upprepade gånger åkt på bakslag för att prostitutionslagstiftningen ansetts strida mot konstitutionen.