2017-01-12, 22:11
Medlem
Gorillaprinsens avatar
https://www.flashback.org/sp59581117
Citera
2017-01-12, 22:11
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raezz
Han ser ut som ett litet oskyldigt barn. Den som gjorde detta ska hängas ut inför hela staden
Håller med, har han skjutits för andras skull?
Har han koppling till Mekky?
Senast redigerad av AussieRedMan 2017-01-12 kl. 22:13.
Citera
2017-01-12, 22:13
Medlem
Jag säger till er, det här kan mycket mycket väl vara en ny laserman som går runt och skjuter incandrare!
Citera
2017-01-12, 22:14
Medlem
Instämmer i vad andra sagt...Killen ser oskyldig ut. Han ser inte kriminell ut..Tippar på att det är något personligt, kanske har med en tjej att göra...Svartsjuka..Eller gräl mellan familjer och grabben tillhörde fel familj..Svårt för svenskar att förstå men det är vanligt i vissa länder att man tar en familjemedlem från rivaliserande familj ifall familjen gjort något fel.
Citera
2017-01-12, 22:14
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Kollade hans fejja och kollade av listan av personer som gillat hans bilder. Hans vänner verkar vara helt vanliga förortsinvånare. Gåsjacka och dylikt, men ingen verkar vara extrem klick klackare eller Tony Montana wanna be. Inga polare med en ansiktstatureing där det står "Family" i pannan, eller lirare som håller upp handen som en pistol.

Hans egna bilder anspelar inte heller alls på att han vill vara shunne nummer ett och göra karriär i mjukisbyxor.

Det kan nog vara så att det i det här fallet kommer att bli svårt att koppla det till förklaringsmodellen "han förtjänade det".
Citera
2017-01-12, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Håller med, har han skjutits för andras skull?
Har han koppling till Mekky?

Det är väldigt rörigt på min facebook just nu med alla statusar, och ännu värre är min snapchat med alla stories som folk lägger upp nu som känner honom osv.

Är detta verkligen ett fall där en oskyldig har blivit ihjälskjuten?

Kan det vara så att dom har tagit fel kille?
Citera
2017-01-12, 22:17
Medlem
Citat:
Jag säger till er, det här kan mycket mycket väl vara en ny laserman som går runt och skjuter incandrare!

Finns det fler oskyldiga? än "tandläkaren" som blivit skjutna i Malmö området?
Citera
2017-01-12, 22:17
Medlem
Wajis avatar
Citat:

Skjuta någon i ansikte på nära håll inför mycket folk i Rosengård? Jag tvivlar på det men inget är omöjligt
Citera
2017-01-12, 22:18
Avstängd
dacks avatar
Citat:
Lite väl riskabelt att så kallblodigt och så öppet ute bland folk blåsa bort ett huvud med 7-8 skott.
Citera
Medlem
9797s avatar
Vad krävs egentligen för att en 16-årig arabinvandrare ska bli skjuten i skallen i Sverige anno 2017? Det gamla vanliga med droger och/eller skulder eller?

Eller räcker det typ med att ha trängt sig före i matkön på HVB-hemmet nu för tiden?
Citera
Medlem
Lost-Souls avatar
Fem bröder har han enligt sin ASK, kan det vara så att han blev knäppt för att straffa någon av dessa? Någon som vet om storebröderna är gangstas?
Citera
Medlem
Karembeus avatar
Citat:

Den risken/chansen känns ju synnerligen liten speciellt då det handlar om Rosengård. Snarare handlar det nog om någon "brorsa" som sköt fel kille...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in