Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-12, 20:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Var så god.

https://assets.donaldjtrump.com/Pay_for_the_Wall.pdf

Fy fan vad mycket trams, kom med ett utförligt förslag och inte att man ska be senaten om att ändra en lag och hoppas på att det skall hålla.

Det räcker med att minsta grej brister så faller det platt
2017-01-12, 20:42
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Om han inte behöver MSM och förtroendet för MSM är lågt varför spelar de så stor roll i hans liv då?
Så stor roll att han inte ger intervjuer och att detta var hans första presskonferens på sex månader? Är det så stor roll du menar? Så stor roll att han bildligt talat spottade CNN i ansiktet? Är det så stor roll du menar?
2017-01-12, 20:43
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ska Trump hota att fälla atombomber eller hur ska han få Mexiko att betala muren?

Nej, Trump gör nog ingen Clinton med hot om krig.
2017-01-12, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fy fan vad mycket trams, kom med ett utförligt förslag och inte att man ska be senaten om att ändra en lag och hoppas på att det skall hålla.

Det räcker med att minsta grej brister så faller det platt

Hoppets låga är evig.... 1½ år nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Så stor roll att han inte ger intervjuer och att detta var hans första presskonferens på sex månader? Är det så stor roll du menar? Så stor roll att han bildligt talat spottade CNN i ansiktet? Är det så stor roll du menar?

Varför gör Trump en massa oviktigheter i det här läget?
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Okey hur många är de som vill byta kön på barn?

Som Trump beter sig nu, förnärmad är en.
Jag vet inte, men jag vet att många demokrater tycker det är progressivt och fint att göra könsbyten på barn.

Din andra mening går inte att förstå. Skriver du på kodspråk?

"Som Trump beter sig nu, förnärmad är en". ????
2017-01-12, 20:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Jodå, jag har sett det i tråden. Du har haft en hel del knepiga funderinga och känslor.
Rätt meningslöst inlägg, kom med konkret eller knip.

Och nej jag Tror inte är skyldig, men Trumps beteende är minst sagt udda för vara en som inte skyldig.
Har Trump inga rådgivare.
2017-01-12, 20:46
Medlem
jesuijuliusceasars avatar
Citat:
Ska Trump hota att fälla atombomber eller hur ska han få Mexiko att betala muren?

yes han ska bomba sönder allt..mexico och mellanöstern ska bli parkeringsplats..världen blir fredens lijor endast då .rymdkram!+ nukem!

ps.islams män är verkligen satans påfund.ffs ftw nuuuuu k ém
2017-01-12, 20:47
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Det var ju Trump som började tala om CNN eller hur? Så om han inte vill få frågor om ett visst ämne så bör han ju inte ta upp det eller hur? Är vi överens då?

Men enligt dig var ju CNN inte där för att ställa frågor utan för att tala om sin egen TV-kanal och sabba för seriösa journalister.

Varför skulle en president acceptera det?
2017-01-12, 20:47
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag vet inte, men jag vet att många demokrater tycker det är progressivt och fint att göra könsbyten på barn.

Din andra mening går inte att förstå. Skriver du på kodspråk?

"Som Trump beter sig nu, förnärmad är en". ????
Okey, sorteras i papperskorgen, som trams.

Han beter sig udda för vara oskyldigt, så beter man sig inte.
Varför bli så förnärmad och arg för låsa rykten.
Om han ska göra detta varje gång så komemr han aldrig ha tid att vara president.
Så vart är hans rådgivare?
2017-01-12, 20:48
Medlem
Citat:
Rätt meningslöst inlägg, kom med konkret eller knip.

Och nej jag Tror inte är skyldig, men Trumps beteende är minst sagt udda för vara en som inte skyldig.
Har Trump inga rådgivare.

Du förstår inte hur saker fungerar på högre nivåer i samhället och världen. Trump har rådgivare. Han lyssnar till den om de kommer med bra saker. Han lyder inte någon blint för att den personen kallas "rådgivare".

Huruvida nån flashback-skribent Sverige anser att Trump "ser skyldig" är inte en faktor vad gäller någonting.
2017-01-12, 20:50
Medlem
Citat:
Okey, sorteras i papperskorgen, som trams.

Han beter sig udda för vara oskyldigt, så beter man sig inte.
Varför bli så förnärmad och arg för låsa rykten.

Naturligtvis så ska han gå till attack mot media vid varje tillfälle som ges. Huruvida en flashback-skribent i Sverige gillar det eller ej spelar ingen roll. Jag gillar det. Du gillar det inte. Vad du och jag tycker är inte relevant för honom.

Citat:
Om han ska göra detta varje gång så komemr han aldrig ha tid att vara president.

Media har gjort bort sig rejält här. Det kommer de säkerligen göra i fortsättningen också, men inte varje dag.

Citat:
Så vart är hans rådgivare?

I Trump-tower. Med sitt godkännande. Antagligen har Trump förklarat ett och annat hur saker och ting funkar för sina rådgivare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in