Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-12, 20:35
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Där har du ju helt fel för ingen tror att Trump har någon makt över någonting. Har du inte ännu insett hur politiskt isolerad Trump är?

Ok, förklara.
2017-01-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Varför skulle inte Mexiko få betala muren? Tror du Mexikos president har någonting att säga till om i det här fallet? Ha ha. Stackare. Jag undrar hur din världsbild ser ut. Blir du ofta förvånad och ställer du dig ofta helt oförstående till olika händelser? Rynkar du pannan ofta?

Ska Trump hota att fälla atombomber eller hur ska han få Mexiko att betala muren?
2017-01-12, 20:39
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Jomen det ser ju lite dumt ut när Trump kritiserar CNN för något som aldrig hänt liksom. Tror du han blev tomatröd i ansiktet när han förstod sin tabbe? Fint till morotshåret då. Som en slags sallad. Borde han inte banta om han ska orka? Hans hälsa verkar inte så bra som han flåsade på presskonferensen.

Det är ju klar att det hänt, det har du ju själv erkänt - att CNN inte ville ställa en seriös fråga utan bara ville tala om sin egen TV-kanal.

Dina ord, inte mina.

Sedan kan du ju snacka om sallad om du vill, någon av din polare snackade om hur Trump åt kyckling nyss. Viktiga saker!
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
http://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-38589427

Twitterpresidenten påstår att han har bacillskräck? Nja han är en slemmig sexistisk gubbe som tafsar och gärna påstår att han greppar dom mellan benen, så det är inte otroligt att han är pissad på I Moskva.
Oavsett är det inte just detta som är big news utan det här kommer inte ge sig före man är helt säker på att Mr Dumpf inte är under rysk utpressning. Det finns en uppsjö av liknande fall som faktisk är extremt vanligt just med kompromat och ryssarna.
https://www.theatlantic.com/international/archive/2017/01/kompromat-trump-dossier/512891/
Jadu, om du inbillar dig att detta narrativ är frukbart så kör på med kiss och bajspolitik. Det är bara positivt för Trump. Själv förstår jag inte hur man kan förnedra sig frivilligt på detta sätt, men det är kul att beskåda.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XenaSupportGroup
Ok, förklara.

Har du inte sett de utfrågningar som skett de senaste dagarna så se dem så förstår du. Så kan vi prata sen.
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Eller så ägnar du dig åt önsketänkande.
Nä, jag bryr mig inte, dock finner jag hans beteende väldigt lustigt och väcker fundersamhet till varför.
Medlem
Citat:
Ska Trump hota att fälla atombomber eller hur ska han få Mexiko att betala muren?

Var så god.

https://assets.donaldjtrump.com/Pay_for_the_Wall.pdf
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Ja, jag menar att "news" betyder nyheter och att fake news inte handlar om någonting som dårar diskuterar på konspirationsforum. Där skiljer vi oss. Du får gärna betrakta Alex Jones som en nyhetskälla. Det finns gott om fårskallar här i världen, så du är inte ensam.

Med andra ord så kan vi stryka Wikileaks helt då de inte är en nyhetsorginisation utan påstår sig vara en mellanhand likt piratebay.

Är det några andra organisationer du vill stryka om de ända i din värld som kan diskutera aktualiteter är nyhetsmedia?
2017-01-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nä, jag bryr mig inte, dock finner jag hans beteende väldigt lustigt och väcker fundersamhet till varför.

Jodå, jag har sett det i tråden. Du har haft en hel del knepiga funderinga och känslor.
2017-01-12, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XenaSupportGroup
Det är ju klar att det hänt, det har du ju själv erkänt - att CNN inte ville ställa en seriös fråga utan bara ville tala om sin egen TV-kanal.

Dina ord, inte mina.

Sedan kan du ju snacka om sallad om du vill, någon av din polare snackade om hur Trump åt kyckling nyss. Viktiga saker!

Det var ju Trump som började tala om CNN eller hur? Så om han inte vill få frågor om ett visst ämne så bör han ju inte ta upp det eller hur? Är vi överens då?
2017-01-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Var så god.

https://assets.donaldjtrump.com/Pay_for_the_Wall.pdf

Nu undrade jag hur Mexiko skulle bli tvingade att betala? För vi är överens om vad ordet betala betyder va?
2017-01-12, 20:42
Medlem
Citat:
Nu undrade jag hur Mexiko skulle bli tvingade att betala? För vi är överens om vad ordet betala betyder va?

Klicka på länken. Läs.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in