Citat:
Ursprungligen postat av
DaEzz
Jag har väl ingen bevisbörda? Ta inte i så att du pissar ned dig nu.
Det är enligt den nya doktrinen som etablerats av Alt-right högern under valrörelsen och Trumpsupportrar som du själv på forum som FB, numera Trumpsupportrarna som ska bevisa för mig att det inte stämmer när mycket trovärdiga källor uppger att Trump gillar att åla i nedpissade lakan samtidigt som han drar sig i dasen.
Kan ni inte bevisa att det inte stämmer (och jag vill i samband tillägga att jag ger mig själv absolut vetorätt när det gäller att avgöra vilka källor som är sanningsenliga och vilka som är ljugmedia i sammanhanget), så är Trumps inblandning i Pissgate alltså styrkt.
Så, motbevisa mig nu. Jag väntar. Fram med bevisen.
Roligt, du har verkligen noll koll på vad du pratar om, ungefär som en mörkfärgad demokrat i CNN.
Säg mig vad alt-right är, vet du själv? Den har ändrats radikalt just under valrörelsen.
Du kan bli lurad till månen stjärtgosse, alt-right är nazister/antisemiter och alltså anti-judar/anti-israel vilket alltså mycket fåtal av Trump-supportrar är. Med din kommentar sprider du just nu själv tramsig och kliniskt inkompetent fake-news material, för du vet inte vad du pratar om, dummie.
Samt värt att nämna är det just de som sysslar med trolling. Trolling är en konst, man trollar för lulz, men om det är CTR (assange och wikileaks 10 års-troll) eller alt-right, eller för den delen anonymoose, så är det minerad mark med information-vilseledande trollning av ett syfte, annat än just for the lulz! Efter 10 år på flashback, 4chan och aftonbladet att ta upp information med ett kritiskt öga.
Citat:
Det är enligt den nya doktrinen som etablerats av Alt-right högern under valrörelsen och Trumpsupportrar som du själv på forum som FB, numera Trumpsupportrarna som ska bevisa för mig att det inte stämmer när mycket trovärdiga källor uppger att Trump gillar att åla i nedpissade lakan samtidigt som han drar sig i dasen.
Just.... wow!!
Jag hoppas att du går i högskolan, det hade förklarat mycket. Ge mig dina trovärdiga källor då pucko.