Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-12, 15:10
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Ta dig en titt på alla de bokstavligen tusentals inlägg av foliehattsparaden bara här på FB dedikerade till analys av vad Hillarys blinkande och armrörelser betyder, så bör det stå tämligen klart vart ribban ligger även för grunden till analysen av Trumps urinfetish och kycklingätande.

Jo, det finns många dårar, vad är din poäng?

EDIT: Eller ja, man måste väl vara någon form av dåre som tar USA:s val på allvar - även jag som lagt ner så mycket tid på det och fortfarande gör, men det är ju en annan debatt.

EDIT 2: Men "tusentals inlägg" om Clintons blinkningar? Nu har jag inte läst hela tråden och kommer inte att göra det heller, men menar du att över två tredjedelar behandlar detta ämne? Låt mig tvivla en smula.
Senast redigerad av XenaSupportGroup 2017-01-12 kl. 15:14.
2017-01-12, 15:12
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XenaSupportGroup
Jag är ledsen att jag inte bryr mig om människor som talar om demoner och svavel lika mycket som dig, jag är väl lite mer intresserad av politik kanske? Sedan ser jag fortfarande inte kopplingen till Trump heller.

Men som sagt, tycker Clinton att CNN sprider fake news om henne så skall det givetvis angripas, jag tycker jag varit tydlig i det.

Det var en av Trumps två nyhetsmedier som han höll sig nära, men det viktiga var att vi rede ut att vi nu vet att det inte bara cirkulerade falska nyheter om Trump utan även om Clinton även om du försöker att undvika ett 100% tydligt ja så har du indirekt erkänt att det pågick lika fula pajkastning åt bägge hållen.
2017-01-12, 15:14
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag har väl ingen bevisbörda? Ta inte i så att du pissar ned dig nu.

Det är enligt den nya doktrinen som etablerats av Alt-right högern under valrörelsen och Trumpsupportrar som du själv på forum som FB, numera Trumpsupportrarna som ska bevisa för mig att det inte stämmer när mycket trovärdiga källor uppger att Trump gillar att åla i nedpissade lakan samtidigt som han drar sig i dasen.

Kan ni inte bevisa att det inte stämmer (och jag vill i samband tillägga att jag ger mig själv absolut vetorätt när det gäller att avgöra vilka källor som är sanningsenliga och vilka som är ljugmedia i sammanhanget), så är Trumps inblandning i Pissgate alltså styrkt.

Så, motbevisa mig nu. Jag väntar. Fram med bevisen.
Roligt, du har verkligen noll koll på vad du pratar om, ungefär som en mörkfärgad demokrat i CNN.
Säg mig vad alt-right är, vet du själv? Den har ändrats radikalt just under valrörelsen.
Du kan bli lurad till månen stjärtgosse, alt-right är nazister/antisemiter och alltså anti-judar/anti-israel vilket alltså mycket fåtal av Trump-supportrar är. Med din kommentar sprider du just nu själv tramsig och kliniskt inkompetent fake-news material, för du vet inte vad du pratar om, dummie.
Samt värt att nämna är det just de som sysslar med trolling. Trolling är en konst, man trollar för lulz, men om det är CTR (assange och wikileaks 10 års-troll) eller alt-right, eller för den delen anonymoose, så är det minerad mark med information-vilseledande trollning av ett syfte, annat än just for the lulz! Efter 10 år på flashback, 4chan och aftonbladet att ta upp information med ett kritiskt öga.
Citat:
Det är enligt den nya doktrinen som etablerats av Alt-right högern under valrörelsen och Trumpsupportrar som du själv på forum som FB, numera Trumpsupportrarna som ska bevisa för mig att det inte stämmer när mycket trovärdiga källor uppger att Trump gillar att åla i nedpissade lakan samtidigt som han drar sig i dasen.
Just.... wow!!
Jag hoppas att du går i högskolan, det hade förklarat mycket. Ge mig dina trovärdiga källor då pucko.
Senast redigerad av heis 2017-01-12 kl. 15:23.
2017-01-12, 15:16
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det var en av Trumps två nyhetsmedier som han höll sig nära, men det viktiga var att vi rede ut att vi nu vet att det inte bara cirkulerade falska nyheter om Trump utan även om Clinton även om du försöker att undvika ett 100% tydligt ja så har du indirekt erkänt att det pågick lika fula pajkastning åt bägge hållen.

Låt mig gissa, du tillhör också de konspirationsteoretikerna som menar att Avpixlat styrs av SD? Seriöst, har ni inte ett eget konspirationsforum?

Sedan var det ju CNN:s fake news vi talade om, och menar du att de kört sådana om Clinton också?

I sådana fall borde hon agera mot det!!!

Sedan för att förtydliga mig, jag tror att det är mer än troligt att det spreds påhitt om Clinton också - speciellt om du räknar in twitter och sektsidor. Men jag tycker det är mer allvarligt om MSM medvetet kört fake news om någon eller bägge av kandidaterna.
Senast redigerad av XenaSupportGroup 2017-01-12 kl. 15:19.
2017-01-12, 15:19
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Roligt, du har verkligen noll koll på vad du pratar om. Som en svart demokrat i tv-rutan rapar ur sig skit man inte vet någonting om.
Säg mig vad alt-right är, vet du själv? Den har ändrats radikalt just under valrörelsen.
Du kan bli lurad till månen stjärtgosse, alt-right är nazister/antisemiter och alltså anti-judar/anti-israel som väldigt fåtal av Trump-supportrar har. Med din kommentar sprider du just nu själv tramsig och kliniskt inkompetent fake-news material, för du vet inte vad du pratar om, dummie.

Vi kan då alltså konstatera att allt om Trumps pissvurmande är sant, detta eftersom du inte kunnat eller velat bevisa motsatsen.

Då stänger vi den diskussionen, så kan du passa på att ta en pisspaus inför nästa.

Citat:
Jag hoppas att du går i högskolan, det hade förklarat mycket.

Det heter högskolan, inte "i" högskolan.
2017-01-12, 15:22
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Är det detta som är kvar efter alla förtalsfiaskon? Att analysera om någon äter kyckling med bestick (vilket jag också gör om du nu skall fortsätta angripa mig).

Min analys var inte menad som någonting negativt utan snarare tvärtom men om du tolkar ett försvar av Trump från en som inte är en fantast som någonting negativt så får det tala för dig.
2017-01-12, 15:24
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Låt mig gissa, du tillhör också de konspirationsteoretikerna som menar att Avpixlat styrs av SD? Seriöst, har ni inte ett eget konspirationsforum?

Om du vill dra det till den nivån så får det stå för dig.

Citat:
Sedan var det ju CNN:s fake news vi talade om, och menar du att de kört sådana om Clinton också?

Ja och jag gav dig en ärlig fråga som du hade förvånansvärt svårt att svara på, tråden handlar om Trump och inte om CNN så jag öppnade upp frågan om huruvida fejkade nyheter endast är det om de är (fejkade eller sanna spelar ingen roll) endast är riktade mot Trump eller om samma skepticism skall ses kring vad som sades om Clinton.
2017-01-12, 15:26
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
WTF! Nej, skandalen är själva Benghazi, och att Hillary vanskötte sitt jobb och ansvar.

Har du bevis för detta?

Det Republikanska partiet kunde inte bevisa att hon bar något ansvar för det som skedde utan de kunde snarare bevisa att det republikanska partiets budgetnedskärningar rörande försvaret av ambassader var mer skyldigt än vad hon var och det var inte bara en enda gång som man ställde henne inför förhör utan det var fler gånger än vad du har fingrar på din högerhand.
2017-01-12, 15:41
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Min analys var inte menad som någonting negativt utan snarare tvärtom men om du tolkar ett försvar av Trump från en som inte är en fantast som någonting negativt så får det tala för dig.

Jag är verkligen ingen "Trump-fantast", sedan var det just ditt fokus på Trumps bordskick jag noterade, om du tycker illa eller bra om det är inte så viktigt för mig.
2017-01-12, 15:43
Medlem
zergrushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pre 1914
Han är ju inte president ännu, och allt etablissemang är emot honom.
Tja, om du med "etablissemanget" menar det amerikanska folket? Fanskapet har en approval rating på 37% vilket är nästintill historiskt uselt, han sitter på siffror i nivå med GBWs andra presidentperiod innan han ens har börjat.

Och eftersom hans "planer" är alltifrån fria fantasier till rena självmotsägelser så kommer detta "godkännande" knappast bli bättre. Vilket iofs. aldrig kommer accepteras av personkulten.

USA har valt en bananrepubliks-galning till president. Nu är det bara att vänta på att båten sjunker...

Edit: This just in! Donald ljuger.

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/819520238446411777
Citat:
James Clapper called me yesterday to denounce the false and fictitious report that was illegally circulated. Made up, phony facts.Too bad!
https://twitter.com/ThePlumLineGS/status/819522885614235648
Citat:
You're lying again. Clapper statement explicitly says "IC has not made any judgment" of reliability of the info.
https://www.dni.gov/index.php/newsroom/press-releases/224-press-releases-2017/1469-dni-clapper-statement-on-conversation-with-president-elect-trump
Senast redigerad av zergrush 2017-01-12 kl. 15:49.
2017-01-12, 15:46
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Om du vill dra det till den nivån så får det stå för dig.

Det var du som öppnade ämnet.

Citat:
Ja och jag gav dig en ärlig fråga som du hade förvånansvärt svårt att svara på, tråden handlar om Trump och inte om CNN så jag öppnade upp frågan om huruvida fejkade nyheter endast är det om de är (fejkade eller sanna spelar ingen roll) endast är riktade mot Trump eller om samma skepticism skall ses kring vad som sades om Clinton.

Är det 10 gånger eller fler jag nu har sagt att det förmodligen har påståtts felaktiga och/eller löjliga saker om Clinton också?

Det som är intressant i denna debatt är ju om det är MSM som stått för detta som i fallet Trump. det tycks inte intressera dig alls utan du tjatar om någon dåre som kallar Clinton för en demon eller vad du sa han sagt.

Jag skiter faktiskt i sådana dårar, det är värre om CNN medvetet sprider fake news och medvetet förstör presidentens pressträffar för att tysta seriösa journalister. Du kanske inte ser det som ett problem, men jag gör det.

Och allvarligt, även om du jämför CNN med någon demonutdrivare eller vad han är så kanske du skall ta det i en tråd om Clinton och inte om Trump?
2017-01-12, 15:48
Medlem
Donald J. TrumpVerifierat konto
‏@realDonaldTrump
.@CNN is in a total meltdown with their FAKE NEWS because their ratings are tanking since election and their credibility will soon be gone!

CNN kallade Kellyanne Conway propaganda minister.

Ganska smart av Trump att ta bort strålkastarna från senat förhören och allt annat.

Han vet vad Amerikanerna gillar och de hugger direkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in