2017-01-12, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murvelludret
Låter klockrent! Du var en bidragande faktor till mina köp av ett par stycken Kane, Fabregas, Baines(såld) och ett par Alli, så ett tack är du värd! Kommer sälja av allt idag/imorgon och köpa på mig nytt från denna totw på lördag om de släpper alla toty i paket.

Tror att priserna kommer stiga ytterligare på förra veckans totw men har intalat mig själv att allt ska säljas av innan lördag. Detta då jag tror att den här veckans totw är än mer undervärderad med tanke på pågående toty. Någon som har några tankar på det?

Släpper dom lös alla toty-spelare i paket på lördag tror jag att man kommer kunna göra fynd på totw-spelarna som kan bli riktiga guldgruvor på sikt. Hur mycket dom eventuellt sjunker i helgen får avgöras då vilka som känns bäst för köp.

Härligt o höra
Sålt av några Alli, lite 10-12k IF som säljer för 18k....tänkte spara dom till IF SBC men nya totw korten är ju billigare så investerar i dem istället...

Jag håller på mina dyrare ett tag till..
Citera
2017-01-12, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Körde inte WL under jul/nyår och lyckades inte kvala in förra helgen så blir första WL nu på ett tag!

Har laddat upp med följande lag: https://www.futbin.com/17/squad/1135447

Har ca 150k plus en del i TP om någon har tips på justeringar som kan göras. Körde några matcher i divisions igår och det kändes jäkligt stabilt. Pogba gör vad han vill!

Vad kör ni med för lag i helgen?
Intressant lag! Du får gärna återkomma hur du tycker Owen var, har sneglat mot honom några gånger men känner inte att 67 i passningar är så lockande. Du kan väl återkomma om vad du tycker om honom när du kört WL, hade varit härligt att höra någon annan om honom först.

Jag kommer köra det här laget: https://www.futbin.com/17/squad/1136660. Veron, Zola, Aguero och Dybala nya till förra veckans WL. Var inte speciellt nöjd med Veron och Zola, känns som att de är för dyra gentemot vad dom ger. Men de får en ny chans den här helgen så hoppas jag att det går bättre.
Citera
2017-01-12, 13:25
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Härligt o höra
Sålt av några Alli, lite 10-12k IF som säljer för 18k....tänkte spara dom till IF SBC men nya totw korten är ju billigare så investerar i dem istället...

Jag håller på mina dyrare ett tag till..

Fin skörd!
Jag väntar på att Trippier korten skall upp på 18/19k. Då säljer jag av dem.
Citera
2017-01-12, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Fin skörd!
Jag väntar på att Trippier korten skall upp på 18/19k. Då säljer jag av dem.

Samma här, sålt 2 för 19k.. de var nog köpta för 12 så tänkte få in lite stålar
Resten håller jag på nu...skulle en IF SBC komma, räkna med 25k för dom korten
Håller även på Al Soma, Reid och Sneijder om en SBC kommer som kräver lite högre rating
Citera
2017-01-12, 13:44
Medlem
murvelludrets avatar
Citat:
Håller även på Al Soma, Reid och Sneijder om en SBC kommer som kräver lite högre rating

Tror du att det kommer en SBC för toty? Inte haft med det i mina beräkningar, men hur skulle en sådan kunna tänkas se ut? Bara IF och hög rating?

Kanske lär tänka om och investera redan imorgon ifall en SBC skulle komma över helgen och trigga priserna uppåt..

Gillar hur Aspas kort ser ut statsmässigt och priset är väl lite väl lågt? Ingen lätt plats att konkurrera om i la liga men på förhand tycker jag han ser ut att kunna vara en beast i 4-3-2-1!
Citera
2017-01-12, 13:49
Medlem
Citat:
Tror du att det kommer en SBC för toty? Inte haft med det i mina beräkningar, men hur skulle en sådan kunna tänkas se ut? Bara IF och hög rating?

Kanske lär tänka om och investera redan imorgon ifall en SBC skulle komma över helgen och trigga priserna uppåt..

Gillar hur Aspas kort ser ut statsmässigt och priset är väl lite väl lågt? Ingen lätt plats att konkurrera om i la liga men på förhand tycker jag han ser ut att kunna vara en beast i 4-3-2-1!

lite så jag tänkte.. Fullt IF lag med 85-86 rating..dfr håller jag på Fabregas, Icardi, Ruffier mfl..även investerat i en del 85-87 NIF kort..

Aspas tänkte jag investera i..hög rating men billigt kort..samma sak där, SBC och han kmr va värd 3x priset..

Dessutom lär väl SBC Ibra komma.. vilket säkerligen kmr kräva ett 88 rated lag eller liknande
Citera
2017-01-12, 13:51
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
lite så jag tänkte.. Fullt IF lag med 85-86 rating..dfr håller jag på Fabregas, Icardi, Ruffier mfl..även investerat i en del 85-87 NIF kort..

Aspas tänkte jag investera i..hög rating men billigt kort..samma sak där, SBC och han kmr va värd 3x priset..

Dessutom lär väl SBC Ibra komma.. vilket säkerligen kmr kräva ett 88 rated lag eller liknande

Precis, tror också på en sbc med 11 informs och då kommer det bli deg! Köpte in en Piccini rwb som ser riktigt trevlig ut om man kollar statsen. Han går också billigt.

Håller på mina högröstade kort också.
Citera
2017-01-12, 14:18
Medlem
murvelludrets avatar
Citat:

Ja men då ska jag försöka få sålt på mina Alli och investera i nytt, så behåller jag Kane och Fabregas!
Citera
2017-01-12, 14:38
Medlem
Citat:
Ja men då ska jag försöka få sålt på mina Alli och investera i nytt, så behåller jag Kane och Fabregas!

Ja jag kan ju ha helt åt skogen fel men tänker att en TOTY SBC eller en Ibra SBC kommer kräva rätt hög rating och dyra kort..jag sålde av min Kane för 90k med 16k profit..
Fabregas håller jag på och övriga 85+ IF..ska investera i nya i helgen..risken finns väl att SBC kommer innan dess.. Aspas kan ju va en vettig chansning kanske..30k för ett 86 kort..

Ska kika ikväll på vilka högt rateade IF kort som går någorlunda billigt

EDIT: Håller på mina Alli då jag var för snabb med att köpa dom för 40-45k..så vill gärna få tillbaka coinsen iaf.. har man tur går han upp till närmare 50 iaf Samma sak med Schmeichel, köpta för runt 40k..
Senast redigerad av m4staSWE 2017-01-12 kl. 14:41.
Citera
2017-01-12, 14:57
Medlem
murvelludrets avatar
Citat:
Ja jag kan ju ha helt åt skogen fel men tänker att en TOTY SBC eller en Ibra SBC kommer kräva rätt hög rating och dyra kort..jag sålde av min Kane för 90k med 16k profit..
Fabregas håller jag på och övriga 85+ IF..ska investera i nya i helgen..risken finns väl att SBC kommer innan dess.. Aspas kan ju va en vettig chansning kanske..30k för ett 86 kort..

Ska kika ikväll på vilka högt rateade IF kort som går någorlunda billigt

EDIT: Håller på mina Alli då jag var för snabb med att köpa dom för 40-45k..så vill gärna få tillbaka coinsen iaf.. har man tur går han upp till närmare 50 iaf Samma sak med Schmeichel, köpta för runt 40k..

Ja men det känns så, Aspas tycker jag känns som en som man alltid kommer ha pengarna tillbaka på sikt!

Okej, ja jag fick min för runt 32-34 och har kunnat sälja två stycken för 42.5 idag! Har inte så stort kapital som jag önskar då mycket är bundet i spelare, så lär försöka få iväg några till Alli
Citera
2017-01-12, 14:59
Medlem
Citat:
Ja men det känns så, Aspas tycker jag känns som en som man alltid kommer ha pengarna tillbaka på sikt!

Okej, ja jag fick min för runt 32-34 och har kunnat sälja två stycken för 42.5 idag! Har inte så stort kapital som jag önskar då mycket är bundet i spelare, så lär försöka få iväg några till Alli

ah okej, hade 4 köpta för 31-32k.. sen ca 5-6 köpta för 40-45... har sålt av 3 tror jag.. håller på resten har kapital så behöver inte sälja akut heller
Citera
2017-01-12, 15:53
Medlem
Jag behöver seriös hjälp, där någon skriver iordning en lite guide.

Jag har ett lag där alla spelare är mellan 78-82 ratade, mycket PL.

Öppnar packs för nästan alla coins men har fortfarande inte fått kort som jag kan göra någon nämnvärd profit på.

Vill tjäna coins? Hur gör jag!
Ca. 1500 coins i plånboken nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in