Citat:
Ursprungligen postat av
Dumptruck
1) Nej, för hon får betalt för att göra detta.
2) Visst skulle jag det, det är ju ingen skillnad.
3) Jag förnekar inte att vissa kvinnor har lägre sex-intresse än män (borträknat dej, din väninna, din mor osv) men det betyder inte att dom ogillar sex, eller hur?
Så, om du kan ha ihjäl barn, gör du det då? Bara för att du kan alltså. (I referens till att om man kan ha sex med 100 människor)
Du som är galen i sex, vill du ligga med alla på Flashback?
När du växte upp, var det i ett ortodoxt hem i Ryssland? (Med tanke på din personlighet).
1) Hon skulle kunna gifta sig med en man och bli försörjd imorgon om hon ville.
2) Så du menar att Rocco inte har en normal sexualitet för att han har sex med många kvinnor? Hur är det inte normalt?
3) Jag talar inte om vissa kvinnor jag talar om kvinnnor generellt. Det är det som all forskning visar eller hur?
4) Jo om man har ett lägre sex-intresse än män då ogillar man sex.
5) Du måste sätta kvinnors sex-intresse i proportion till att kvinnor har 1000 gånger större möjligheter att ha sex än män. Till exempel 20 sex-partners är väldigt mycket för en vanlig man men väldigt lite för en kvinna för att kvinnor har mycket lättare att få sex.
6) Så för att kvinnor ska vara proportionellt lika intresserade av sex som män borde de ha kanske 10 gånger så stort sex-intresse som män.
7) Om man är intresserad av sex då har man sex. Ja jag skulle kunna tänka mig att ha sex med de flesta här (inte alla obviously).