2017-01-11, 01:16
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nej min far satte på sin elev som var 13 år yngre (min mor) och jag är resultatet.

2) Det tyder på att hög sexdrift är genetisk hos kvinnor. Alltså om du inte har generna för det som kvinna kommer du sannolikt att ha låg sexdrift.
Han våldtog sin elev då. Bra kille. #spyr#
Citera
2017-01-11, 08:09
Medlem
Citat:
1) Jag har 1 vän som tillhör undantagen. De flesta av mina vänner är helt normala frigid bitches. Min mor är ful och frigid också.

2) Förnekar du att kvinnor kan ha sex med 100 män per dag? Ska jag posta videos?

3) Nej de studierna är gjorda av legit forskare. Det finns en studie där de intervjuar kvinnor som gillar sex också.

4) Det är klart att de vill ha sex med mig.

5) Min far var snygg och hade sex med många kvinnor.

1) Så du är ett undantag, din väninna är ett undantag, tillåt mej småle
2) Bara för att någon i teorin kan så betyder det inte att det är så. Män kan stoppa in den i 100 kvinnor under en dag utan skydd men jag tvivlar starkt på att någon vill göra det.
3) Stämmer ej och urvalet är riktat och är inte representativt för kvinnor i exempelvis europa. Det är en studie gjord av en fulgubbe med porrskadad hjärna (precis som din).
4) Nej, ingen på Flashback vill ha sex med dej, ge mej 10 namn (nick) från alla de tusentals användare på Flashback som skulle tänka sej att ha sex med dej.
5) Nej, din far var en fulgubbe, bor han kvar i Ryssland?
Citera
2017-01-11, 08:30
Medlem
många tjejer hatar att bli penetrerad
Citera
2017-01-11, 10:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Han våldtog sin elev då. Bra kille. #spyr#

Nej min mor gick på universitetet då.

Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
1) Så du är ett undantag, din väninna är ett undantag, tillåt mej småle

Okay?

Citat:
2) Bara för att någon i teorin kan så betyder det inte att det är så. Män kan stoppa in den i 100 kvinnor under en dag utan skydd men jag tvivlar starkt på att någon vill göra det.

1) Här är ett av mina favorit exempel hon blir påsatt analt av 100 män, http://www.xvideos.com/video14206161/victoria_givens_world_record_anal_gangbang_cd1 så om en kvinna vägrar sex med 1 man vaginalt varje dag är det klart att hon hatar sex.

2) Du tvivlar starkt på att män vill ha sex med 100 kvinnor?

Citat:
3) Stämmer ej och urvalet är riktat och är inte representativt för kvinnor i exempelvis europa. Det är en studie gjord av en fulgubbe med porrskadad hjärna (precis som din).

Wut?

1) Den första studien var på 15.000 personer i 48 länder,

Citat:
administered to a total sample of 14,059 people across 48 nations.

skillnaderna i sex-intresse (sociosexuality) var stora och fanns i alla kulturer,

Citat:
Third, sex differences in sociosexuality were generally large and demonstrated cross-cultural universality across the 48 nations of the ISDP,

2) Den andra studien var på 200.000 personer i 53 länder,

Citat:
data from 53 nations and from over 200,000 participants
surveyed in a recent BBC Internet survey,

kvinnor och män hade olika sex-drift och sex-intresse i alla länder,

Citat:
Sex drive, sociosexuality, and height all showed
consistent sex differences across nations
(mean ds = .62,
.74, and 1.63). Women were consistently more variable than
men in sex drive

kvinnor hade större varians än män.

3) Den tredje studien var en meta studie,

Citat:
In a comprehensive review, Baumeister, Catanese, and Vohs
(2001) surveyed a broad range of research results indicating
that, on average, men’s sex drive is higher than women’s.
In
summarizing their findings, they observed that ‘‘[t]here were
no measures that showed women having stronger drives than
men’’
(p. 264).

de hittade ingen forskning där kvinnor hade högre sex-drift än män.

4) Den fjärde studien var på 48 länder,

Citat:
Using SOI data collected in 48 nations,

skillnaderna i sex-intresse fanns i alla kulturer,

Citat:
Schmitt concluded that ‘‘[t]hese results…place sex
differences in sociosexuality…among the largest and culturally
most robust ever documented in the domain of sex
and human mating’’
(p. 262). Schmitt further noted that
‘‘[w]ithin the constraints of the current methodology and
sampling limitations, it can be concluded from these results
that sex differences in sociosexuality are a cultural universal,
supporting the basic tenets of parental investment
theory…’’ (p. 265).
Senast redigerad av Babianen 2017-01-11 kl. 10:20.
Citera
2017-01-11, 10:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitsvartgul
många tjejer hatar att bli penetrerad

1) Att bli penetrerad är ingen big deal det är som att stoppa något i armhålan så man kan inte hata det as such. Kan män hata att bli petade på ryggen?

2) Kvinnor hatar män och därför hatar de allt som har med män att att göra från att suga kuk till att laga mat.
Citera
2017-01-11, 11:58
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Nej min mor gick på universitetet då.

Okay?

1) Här är ett av mina favorit exempel hon blir påsatt analt av 100 män, http://www.xvideos.com/video14206161/victoria_givens_world_record_anal_gangbang_cd1 så om en kvinna vägrar sex med 1 man vaginalt varje dag är det klart att hon hatar sex.

Wut?

1) Den första studien var på 15.000 personer i 48 länder,

skillnaderna i sex-intresse (sociosexuality) var stora och fanns i alla kulturer,

2) Den andra studien var på 200.000 personer i 53 länder,

kvinnor och män hade olika sex-drift och sex-intresse i alla länder,

kvinnor hade större varians än män.

3) Den tredje studien var en meta studie,

de hittade ingen forskning där kvinnor hade högre sex-drift än män.

4) Den fjärde studien var på 48 länder,

skillnaderna i sex-intresse fanns i alla kulturer,
Du tror du ljuger om din mamma. Du brukar ju använda "jag tror du ljuger" som argument så fort du inte kan bemöta oss andra med något bättre. Din pappa är en fulgubbe som våldtog sin minderåriga student och du blev resultatet. Tragiskt.

Försök förstå nu. Alla har olika stark sexdrift. Sexdriften går upp och ned i perioder. Det övriga livet påverkar sexdriften. Stress, utmattning, depression, oro, ångest, för mycket arbete, för dålig kost, för mycket narkotika eller alkohol påverkar sexdriften. Människor som är deprimerade tenderar att ha lägre sexdrift men det betyder inte att de hatar sex, de vill sannolikt ha sex på sina villkor utan tjat eller tvång. Du förstår inte ens sånt som tonåringar gör.
Citera
2017-01-11, 12:13
Medlem
Citat:

Wut?

1) Jag tänker inte klicka på den där länken. Du är ordentligt porrskadad, blev du utnyttjad av din fulgubbe till far som barn?
2) Det stämmer, jag skulle inte vilja sätta på 100 random kvinnor, inte en chans. Inte ens 1 random kvinna heller för den delen.

Wut? Är det ett ryskt ord som du använder?

Du är lika avskärmad och enkelspårig som Putin i ditt tänkande, kommer du från Ryssland?
Citera
2017-01-11, 12:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du tror du ljuger om din mamma. Du brukar ju använda "jag tror du ljuger" som argument så fort du inte kan bemöta oss andra med något bättre. Din pappa är en fulgubbe som våldtog sin minderåriga student och du blev resultatet. Tragiskt.

Lol. Min pappa undervisade på universitetet.

Citat:
Försök förstå nu. Alla har olika stark sexdrift. Sexdriften går upp och ned i perioder. Det övriga livet påverkar sexdriften. Stress, utmattning, depression, oro, ångest, för mycket arbete, för dålig kost, för mycket narkotika eller alkohol påverkar sexdriften. Människor som är deprimerade tenderar att ha lägre sexdrift men det betyder inte att de hatar sex, de vill sannolikt ha sex på sina villkor utan tjat eller tvång. Du förstår inte ens sånt som tonåringar gör.

1) Varför skulle man bli stressad och deprimerad från början?

2) Det är tvärtom folk blir stressade och deprimerade för att de inte har sex, Semen is 'good for women's health and helps fight depression'

Citat:
It follows research which shows that seminal fluid contains chemicals that elevate mood, increase affection, induce sleep and also contain at least three anti-depressants.

The researchers also claim that women who have regular unprotected sex are less depressed and perform better on cognitive tests.

Semen contains another of chemicals along with spermatozoa, including cortisol, which is known to increase affection, estrone, which elevates mood and oxytocin, which also elevates mood.

It also contains thyrotropin-releasing hormone (another antidepressant), melatonin (a sleep-inducing agent), and even serotonin (perhaps the best-known antidepressant neurotransmitter).

ni kan se att sperma gör kvinnor glada.

3) Så om man mår dåligt på något sätt (som kvinnor brukar använda som ursäkt för att slippa ha sex) är det en perfekt anledning att ha sex.
Citera
2017-01-11, 12:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Jag tänker inte klicka på den där länken.

1) Varför? Förnekar du att kvinnor kan ha sex med 100 män per dag?

2) Så om en kvinna kan ha sex med 100 män per dag och bara har sex typ 1 gång per vecka då är kvinnan asexuell eller hur?

Citat:
Du är ordentligt porrskadad,

Du försöker bara skambelägga min sexualitet.

Citat:
blev du utnyttjad av din fulgubbe till far som barn?

Nope. Sök hjälp för dina incest-fantasier.

Citat:
2) Det stämmer, jag skulle inte vilja sätta på 100 random kvinnor, inte en chans. Inte ens 1 random kvinna heller för den delen.

1) Det är för att du är en butthurt kvinna.

2) Kommentera studierna som jag citerade,

Citat:
sex differences in sociosexuality were generally large and demonstrated cross-cultural universality across the 48 nations of the ISDP,

Citat:
Sex drive, sociosexuality, and height all showed
consistent sex differences across nations

Citat:
In a comprehensive review, Baumeister, Catanese, and Vohs
(2001) surveyed a broad range of research results indicating
that, on average, men’s sex drive is higher than women’s.
In
summarizing their findings, they observed that ‘‘[t]here were
no measures that showed women having stronger drives than
men’’
(p. 264).

Citat:
Schmitt concluded that ‘‘[t]hese results…place sex
differences in sociosexuality…among the largest and culturally
most robust ever documented in the domain of sex
and human mating’’

förnekar du att kvinnor har lägre sex-drift än män?
Citera
2017-01-11, 13:11
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Lol. Min pappa undervisade på universitetet.

1) Varför skulle man bli stressad och deprimerad från början?

2) Det är tvärtom folk blir stressade och deprimerade för att de inte har sex, Semen is 'good for women's health and helps fight depression'

ni kan se att sperma gör kvinnor glada.

3) Så om man mår dåligt på något sätt (som kvinnor brukar använda som ursäkt för att slippa ha sex) är det en perfekt anledning att ha sex.
Jag tror du ljuger, fulgubbe. Din pappa var en fulgubbe.

Människor blir deprimerade av sysslolöshet, arbetslöshet, taskig ekonomi, övergrepp etc. Men det existerar inte i din värld?
Citera
2017-01-11, 13:28
Medlem
Citat:
1) Varför? Förnekar du att kvinnor kan ha sex med 100 män per dag?

2) Så om en kvinna kan ha sex med 100 män per dag och bara har sex typ 1 gång per vecka då är kvinnan asexuell eller hur?

Du försöker bara skambelägga min sexualitet.

Nope. Sök hjälp för dina incest-fantasier.

1) Det är för att du är en butthurt kvinna.

1) Bara för att någon kan göra något så betyder det inte att människor gör det. Du kan ju skjuta ihjäl 100 barn, innebär det att du gör det?

2) Din sexualitet är inte en normal sexualitet, du ligger med vilka män som helst, du är helt och hållet porrskadad.

butthurt? Kan du inte svenska?

Svara på min fråga, är du ryss? Du beter dej som en hjärntvättad rysk dåre.
Citera
2017-01-11, 13:35
Medlem
DeadByDawns avatar
Jag tycker nog att en majoritet av det motsatta könet har en högre sexdrift än mig. Kanske så att man attraherar sexgalna kjoltyg, men hellre det än tvärt om!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in