Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-11, 11:43
  #37
Medlem
Hamstrutss avatar
Så sjukt jävla klockrent, Fakestream Media kanske lär sig en läxa, iallafall den svenska.

Eller tror ni de kommer köra på och hävda att det stämmer in i graven?
Citera
2017-01-11, 11:52
  #38
Avstängd
EternalGlorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
Så sjukt jävla klockrent, Fakestream Media kanske lär sig en läxa, iallafall den svenska.

Eller tror ni de kommer köra på och hävda att det stämmer in i graven?

De kommer bara tystna tvärt om saken. Låtsas som det aldrig hänt och kör på som vanligt tills de gör bort sig nästa gång.
Citera
2017-01-11, 11:53
  #39
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Jag vet inte vad jag ska tro om uppgifterna men en sak är jag iaf helt säker på och det är att Trump definitivt inte är "clean". Du måste vara rätt ensam om att tro det. Jag tror inte ens hans förespråkare påstår något annat.
Men att han ska ha åkt till Moskva, hyrt samma rum som Obama och fru gjort, sedan hyrt prostituerade för att pissa i sängen och sedan suttit och runkat till spektaklet. Hur trovärdigt på en skala från 1 - 10 tycker du att det är?
Citera
2017-01-11, 11:57
  #40
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamstruts
Så sjukt jävla klockrent, Fakestream Media kanske lär sig en läxa, iallafall den svenska.

Eller tror ni de kommer köra på och hävda att det stämmer in i graven?

Ja, men graven är nära.
Citera
2017-01-11, 12:01
  #41
Medlem
Provokatörs avatar
Det som står att läsa i rapporten är alltså följande mycket grova anklagelse.

Trump hatar Obama.
Trump vet att Obama bott i presidentsviten på Ritz Carlton i Moskva.
Trump hyr också sviten.
Trump vill i efterhand förnedra Obama.
Trump hyr in ett antal horor till sviten.
Trumps horor showar och kissar på varandra i sviten framför honom.
Trumps svit är känd för att vara övervakad med kameror.
Trump kan finnas på dessa filmer.

Den som tror på detta kan alltså dra följande slutsats.

Om ovan är sant så finns det städerskor, horor, underrättelsepersonal och annan personal på hotellet som kan bekräfta händelsen, det låter ju inte helt otroligt att det även finns bildmaterial kanske Trump har bilder i sin mobil från showen? Se där alla journos nu fick ni ett uppslag till ett riktigt 'knäck' så stick iväg nu och visa era journoskills ni som fortfarande tror på detta, ut och jaga rätt på en trovärdig källa! Ni kan börja med att ringa till receptionen jag bjussar på numret: +74952258888

Nu ser jag fram mot vilken av kvällstidningarna som blir först med en 'livesändning' helst inifrån denna mytomspunna svit.


/Provokatör


"PS" Jag bjuder även på en bild på sängen som det syftas på i#pissgate.
Citera
2017-01-11, 12:10
  #42
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Men att han ska ha åkt till Moskva, hyrt samma rum som Obama och fru gjort, sedan hyrt prostituerade för att pissa i sängen och sedan suttit och runkat till spektaklet. Hur trovärdigt på en skala från 1 - 10 tycker du att det är?
Exakt. Det låter HELT orimligt. Så alltså måste underrättelsetjänsterna i USA ljuga. Man kan inte lita på dem.

Har du sett akterna som visats för Trump? Du kan precis lika gärna vara offer för en rysk (eller annan) propaganda som amerikansk sådan. Men tillvägagångssättet får mig mer att tänka på Ryssland. Detta är ett försök att undergräva trovärdigheten i informationen så att om den skulle bli offentlig är skadan mindre.
Citera
2017-01-11, 12:10
  #43
Medlem
Kan det här utspelet ha med innehållet i Podestas läckta mail att göra? Om man misstänkliggör Trump för sexuella gärningar och det blir en slags fejknyhet, måste Podestas mail också vara fejk. Så kan jag tänka mig att de vill att folk ska resonera.
Citera
2017-01-11, 12:12
  #44
Medlem
ArzeniXs avatar
Haha, tack för årets hittills bästa läsning. Det här är underhållning på hög nivå. Jag kan inte tro att det är sant hur den amerikanska underrättelsetjänsten kan ha använt detta som grund. Det är helt obegripligt och så gränslöst amatörmässigt. Väntar ivrigt på mer info.
Citera
2017-01-11, 12:13
  #45
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Exakt. Det låter HELT orimligt. Så alltså måste underrättelsetjänsterna i USA ljuga. Man kan inte lita på dem.

Har du sett akterna som visats för Trump? Du kan precis lika gärna vara offer för en rysk (eller annan) propaganda som amerikansk sådan. Men tillvägagångssättet får mig mer att tänka på Ryssland. Detta är ett försök att undergräva trovärdigheten i informationen så att om den skulle bli offentlig är skadan mindre.
Ja, det här är nog flerdimensionell trollning av högsta klass!
Citera
2017-01-11, 12:14
  #46
Avstängd
clappens avatar
Dags för massmedia aka. "fakenews" att packa ihop och stänga ner butiken kan man tycka.
Citera
2017-01-11, 12:14
  #47
Medlem
Cents4s avatar
Amerika framstår mer och mer som ett skämt nuförtiden. Allt detta spektakel till vilken nytta egentligen? Man mår illa.
Citera
2017-01-11, 12:18
  #48
Medlem
okok1s avatar
Hur vet man att detta dokument kommer från CIA?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback