2017-01-10, 14:53
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Finns det ens kvinnor som är intresserade av sex, eller är du den enda?

1) Titta på kvinnor som har gjort porr i flera år de är intresserade av sex. Det bör vara din standard för hur en sex-intresserad kvinna är. Här är några exempel, (FB) 7or, 8or, 9or, 10or. vad avgör?

2) Annars kan du testa en kvinna enligt det här testet (utan att hon vet om det obviously), https://en.wikipedia.org/wiki/Sociosexual_Orientation_Inventory

3) Här är testet, http://www.larspenke.eu/en/research/soi-r.html

4) Här är frågorna,

5) Du kan se att om en kvinna inte har knullat runt och bara vill ha sex i ett förhållande kan du räkna med att hon är frigid.
Citera
2017-01-10, 14:54
Medlem
maryloues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Den enda anledningen till att kvinnor har sex är att a) få saker av män b) skaffa barn.

Som kvinna måste jag säga att det är ett jävligt hjärndött antagande. Pinsamt, faktiskt.

Jag kan hålla med dig i det att många kvinnor har lägre sexlust än män. Det säger sig självt, hanar i de flesta arter här på jorden är väl genetiskt programmerade att försöka para sig med så många/så mycket som möjligt medan honan har en mer passiv roll?

Det betyder dock inte att vi människor inte är mer utvecklade känslomässigt. Jag har inte sex för att få saker av män eller för att skaffa barn, så hur ska du då förklara varför jag har sex?
Citera
2017-01-10, 15:15
Bannlyst
Citat:
För att det är så det är att ha sex med män. Tänk dig att du ligger på mage och har en stor och tung man över dig som pumpar på dig analt. Hur skulle det kännas?

Nej tack, spara mig dina grafiska bilder snälla.

Anledningen till dessa exempel. Är inte för att mannen är stor och tung. Vilket många kvinnor gillar.
Det är helt enkelt så att kvinnan har flyttat sin man ifrån älskare till vän facket. Deras förhållande har blivit oromantiskt och gått över till en vanlig vardag.

Inget annat. Så dina "bevis" är inga bevis.

Varenda exempel är en kvinna som tappat attraktionen för sin man, och hon vet inte varför. Kvinnor ligger inte med män i "vän facket".
Senast redigerad av therefore 2017-01-10 kl. 15:18.
Citera
2017-01-10, 15:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maryloue
Som kvinna måste jag säga att det är ett jävligt hjärndött antagande. Pinsamt, faktiskt.

Jag kan hålla med dig i det att många kvinnor har lägre sexlust än män. Det säger sig självt, hanar i de flesta arter här på jorden är väl genetiskt programmerade att försöka para sig med så många/så mycket som möjligt medan honan har en mer passiv roll?

Det betyder dock inte att vi människor inte är mer utvecklade känslomässigt. Jag har inte sex för att få saker av män eller för att skaffa barn, så hur ska du då förklara varför jag har sex?

Du är en fulgubbe som trollar?

Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Nej tack, spara mig dina grafiska bilder snälla.

Anledningen till dessa exempel. Är inte för att mannen är stor och tung. Vilket många kvinnor gillar.
Det är helt enkelt så att kvinnan har flyttat sin man ifrån älskare till vän facket. Deras förhållande har blivit oromantiskt och gått över till en vanlig vardag.

Inget annat. Så dina "bevis" är inga bevis.

Varenda exempel är en kvinna som tappat attraktionen för sin man, och hon vet inte varför. Kvinnor ligger inte med män i "vän facket".

1) Varför? Tror du inte att det är bra att veta hur kvinnor upplever sex om du vill få ligga?

2) Titta på mannen till vänster i den här bilden, http://www.craziestsportsfights.com/wp-content/uploads/2015/11/article-1226118-0721AACE000005DC-416_306x408.jpg skulle du gilla att bli påsatt av honom?

3) Men varför skulle kvinnor se män som älskare från första början?

4) Jag har postat massor med bevis för att kvinnor har mindre intresse för sex än män.

5) Hur vet du att de kvinnorna inte är helt normala?
Citera
2017-01-10, 15:43
Bannlyst
Citat:
1) Varför? Tror du inte att det är bra att veta hur kvinnor upplever sex om du vill få ligga?

2) Titta på mannen till vänster i den här bilden, http://www.craziestsportsfights.com/wp-content/uploads/2015/11/article-1226118-0721AACE000005DC-416_306x408.jpg skulle du gilla att bli påsatt av honom?

3) Men varför skulle kvinnor se män som älskare från första början?

4) Jag har postat massor med bevis för att kvinnor har mindre intresse för sex än män.

5) Hur vet du att de kvinnorna inte är helt normala?

1. Kan plocka ut exemplen som talar för min tes.
- I have completely lost any attraction to him. He is a dear man, but I love him like a brother.
- My husband and I used to have sex a couple of times per week. Then, about four years ago, I started to lose interest.

Så en gång, har hon haft attraktion, men den har avtagit. Dom andra två exemplen, har legat med män dom inte funnit attraktiva överhuvudtaget. Dom har varit och plockat i reserven i brist på annat, och därför inte kunnat njuta.

2. Du kan sluta. Jag är en man, så det självklara svaret på alla såna där larviga frågor blir nej. Skulle inte kunna tänka mig bli tagen analt överhuvudtaget.

3. För att männen får musen att rinna.

4. Du postar massa skit jämnt. En bild på en gubbe och taffliga argument är inga bevis.

5. Om dom kvinnorna samt du, anses vara normala. Då tar jag hellre psykfallen. Och faktiskt är dom två sista exemplen normala kvinnor. Som har förlorat attraktion till sina män.
Citera
2017-01-10, 15:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Kan plocka ut exemplen som talar för min tes.
- I have completely lost any attraction to him. He is a dear man, but I love him like a brother.
- My husband and I used to have sex a couple of times per week. Then, about four years ago, I started to lose interest.

Så en gång, har hon haft attraktion, men den har avtagit. Dom andra två exemplen, har legat med män dom inte funnit attraktiva överhuvudtaget. Dom har varit och plockat i reserven i brist på annat, och därför inte kunnat njuta.

1) Och du förstår inte att du måste läsa mellan raderna? Tror du att kvinnor vill ha snälla killar med bra humor också?

2) Vad det där egentligen betyder är "jag vill inte ha sex med min man längre, jag brukade ställa upp några gånger i veckan, sen slutade jag ha sex, kan jag komma undan sex för resten av livet"?

3) Men man behöver inte vara attraherad av en man för att ha sex med honom. Om man blir tillräckligt kåt tar man vad som helst. Jag brukade använda en deodorant-flaska när jag var ung och kåt. Jag hade tagit en man jag inte var attraherad av any day.

4) Om kvinnorna inte är attraherade av sina män kan de fortfarande knulla andra män eller hur?

Citat:
2. Du kan sluta. Jag är en man, så det självklara svaret på alla såna där larviga frågor blir nej. Skulle inte kunna tänka mig bli tagen analt överhuvudtaget.

Så varför tror du att kvinnor vill det? Vi kan ta suga kuk som exempel tror du att det är roligare för kvinnor än för män?

Citat:
3. För att männen får musen att rinna.

Så du tror att kvinnor tittar på "Anders 45 år med flint och ölmage" och det får musen att rinna?

Citat:
4. Du postar massa skit jämnt. En bild på en gubbe och taffliga argument är inga bevis.

Jag har postat massor av studier till exempel här, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Citat:
5. Om dom kvinnorna samt du, anses vara normala. Då tar jag hellre psykfallen. Och faktiskt är dom två sista exemplen normala kvinnor. Som har förlorat attraktion till sina män.

1) Men man behöver inte vara attraherad för att ha sex. Det som räknas är hur bra man blir påsatt.

2) Ingenting hindrar de här kvinnorna från att ha sex med män som de är attraherade av eller hur?
Citera
2017-01-10, 16:00
Bannlyst
Citat:
1) Och du förstår inte att du måste läsa mellan raderna? Tror du att kvinnor vill ha snälla killar med bra humor också?

3) Men man behöver inte vara attraherad av en man för att ha sex med honom. Om man blir tillräckligt kåt tar man vad som helst. Jag brukade använda en deodorant-flaska när jag var ung och kåt. Jag hade tagit en man jag inte var attraherad av any day.

4) Om kvinnorna inte är attraherade av sina män kan de fortfarande knulla andra män eller hur?

Det är du som inte kan läsa mellan raderna gumman.

3. Dom flesta kvinnor har haft något sex dom inte är stolta över. Sen finns det kk's dom springer tillbaka till gång på gång. För att dom inte gillar sex menar du?

4. Japp, och det gör även många. Och "tryggheten" där hemma vet ingenting. Men egentligen får han skylla sig själv. Då han ej gjort det arbetet som krävs för att hålla henne trogen. Du menar att hon knullar andra män för att hon inte gillar sex?

Citat:
1) Men man behöver inte vara attraherad för att ha sex. Det som räknas är hur bra man blir påsatt.
Det är härligt när man blir bra påsatt. Men man gillar inte sex
Citera
2017-01-10, 16:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det är du som inte kan läsa mellan raderna gumman.

Varför skulle jag inte kunna det?

Citat:
3. Dom flesta kvinnor har haft något sex dom inte är stolta över. Sen finns det kk's dom springer tillbaka till gång på gång. För att dom inte gillar sex menar du?

1) Wut? Om de gillade sex skulle de inte ångra det eller hur?

2) Nej KKs är en myt.

Citat:
4. Japp, och det gör även många. Och "tryggheten" där hemma vet ingenting. Men egentligen får han skylla sig själv. Då han ej gjort det arbetet som krävs för att hålla henne trogen. Du menar att hon knullar andra män för att hon inte gillar sex?

Det händer inte det är wishful thinking från desperata män.

Citat:
Det är härligt när man blir bra påsatt. Men man gillar inte sex

1) Om man gillar sex spelar det ingen roll hur attraktiv mannen är det är roligt att få kuk ändå.

2) Om man inte gillar sex kommer ingen man att duga för att kvinnan gillar inte att bli påsatt.
Citera
2017-01-10, 16:20
Bannlyst
Citat:
Varför skulle jag inte kunna det?

1) Wut? Om de gillade sex skulle de inte ångra det eller hur?

2) Nej KKs är en myt.

Det händer inte det är wishful thinking från desperata män.

1) Om man gillar sex spelar det ingen roll hur attraktiv mannen är det är roligt att få kuk ändå.

2) Om man inte gillar sex kommer ingen man att duga för att kvinnan gillar inte att bli påsatt.

Jadu, vet inte varför du inte kan det.

2:1 Om man gillar sex spelar det ingen roll. Men kvinnor gillar ju inte sex? Hur ska du ha det nu?

2:2 Om man inte gillar sex. Nej, då vill man nog inte bli påsatt. Makes sense.
Citera
2017-01-10, 17:00
Medlem
Babianens avatar
Citat:

2:1 Om man gillar sex spelar det ingen roll. Men kvinnor gillar ju inte sex? Hur ska du ha det nu?

Om kvinnor gillade sex skulle de inte klaga på att de inte är attraherade av sina män eller män generellt de skulle ha sex med dem ändå.

Citat:
2:2 Om man inte gillar sex. Nej, då vill man nog inte bli påsatt. Makes sense.

Ja och eftersom kvinnor inte vill bli påsatta då gillar de inte sex.
Citera
2017-01-10, 18:17
Medlem
Citat:
Om kvinnor gillade sex skulle de inte klaga på att de inte är attraherade av sina män eller män generellt de skulle ha sex med dem ändå.

Ja och eftersom kvinnor inte vill bli påsatta då gillar de inte sex.

Är det inte lite märkligt att ingen av de tusentals forumskribenterna håller med dig?
Citera
2017-01-10, 18:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumptruck
Är det inte lite märkligt att ingen av de tusentals forumskribenterna håller med dig?

1) Vad ska de säga?

a) Om du är en man som inte får ligga kommer du att vara i djup förnekelse.

b) om du är en kvinna kommer du inte att erkänna att du använder sex för att utnyttja män.

c) Om du är en man som får ligga kommer du att tro att alla kvinnor är som de som du har haft sex med.

2) Men du kan titta på alla studier som jag har postat som visar de saker som jag säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in