2017-01-09, 16:43
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
TOTY Dani Alves verkar vara klart....

Källa? Fan va besviken ja blir isåfall.
Citera
2017-01-09, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Nu är det lugnt, Kante kommer inte med i TOTY. https://www.theguardian.com/football/2017/jan/09/global-players-poll-fifa-awards-snubs-premier-league

Jag sitter själv med en IF Kante i laget som jag tänkte sälja innan för att jag trodde att han skulle komma med i laget och därmed dyka i pris. Men nu när han blir ratad från en plats så känns det skönt att ha kvar honom. Tror du ska snabba dig på att köpa honom, snart går hans pris upp igen.

Nu när man är inne på TOTY-uttagningen. Nu kanske man trampar en del Barcelonare på tårna, men hur länge ska Iniesta ha en plats i det laget? Att ge han en plats i år är ju ett hån kan jag tycka. Utesluta en sån som Kante som visat sig vara så otroligt viktig i ett lag ( titta på Leicesters framgång och sedan fall utan honom, titta på Chelseas fall och sedan uppgång MED honom). Det tycker jag är otroligt.

Edit: Sen vet jag att det är omröstning och sånt som tar ut laget, men kom igen.

Tack som fan för infon! Köpte en IF Kante direkt för 275k. Skall bli intressant att testa.

Håller med, han vinner enbart för sitt namn och för att han är så jävla populär bland spelare, ledare och fans. Inte bara fans från Barca utan även från andra lag. Rent spelmässigt så är han inte alls där längre. Han känns ändå som att han givet kommer vara med idag.
Citera
2017-01-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Det är från Reddit där folk följer vad personerna gör via sina sociala medier (trådskaparen ska också ha några journalistiska kontakter verkar det som). Dani Alves har lagt upp bilder med legender från den legend-matchen som tydligen ska ha spelats och eftersom det bara är de spelare som är uttagna i TOTY som kommer till galan så drar folk den slutsatsen.

Här kan ni följa reddit-tråden själva: https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/5mqwvs/toty_social_leak_thread/
Senast redigerad av sluggern375 2017-01-09 kl. 17:04.
Citera
2017-01-09, 17:04
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Det är från Reddit där folk följer vad personerna gör via sina sociala medier. Dani Alves har lagt upp bilder med legender från den legend-matchen som tydligen ska ha spelats och eftersom det bara är de spelare som är uttagna i TOTY som kommer till galan så drar folk den slutsatsen.

Här kan ni följa reddit-tråden själva: https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/5mqwvs/toty_social_leak_thread/

Jag som hade hoppats på Neuer,Boateng,Alaba
Citera
2017-01-09, 17:10
Medlem
Citat:
Jag som hade hoppats på Neuer,Boateng,Alaba
TOTY är sannerligen en La-ligafest. Visst det är ju den bästa ligan i världen, absolut. Men Pique? Hur fan kan han komma med?
Citera
2017-01-09, 17:12
Medlem
Citat:
TOTY är sannerligen en La-ligafest. Visst det är ju den bästa ligan i världen, absolut. Men Pique? Hur fan kan han komma med?
Pepe borde ju vara med. CL-titel plus en EM-titel där han var klart bäst i defensiven.
Citera
2017-01-09, 17:12
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/1082023

Vad säger ni?
Citera
2017-01-09, 17:18
Medlem
Citat:

Fifa har lagt ut på Twitter en video med Dani Alves också
Citera
2017-01-09, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Tack som fan för infon! Köpte en IF Kante direkt för 275k. Skall bli intressant att testa.

Håller med, han vinner enbart för sitt namn och för att han är så jävla populär bland spelare, ledare och fans. Inte bara fans från Barca utan även från andra lag. Rent spelmässigt så är han inte alls där längre. Han känns ändå som att han givet kommer vara med idag.
Du lär inte bli besviken, han är otroligt bra. Springer ikapp allt och alla, sen när man är jämnsides så trycker man bara på B så vinner han tillbaka bollen med en lätt kroppstackling. Han och IF Nainggolan är de bästa jag kört med på detta årets FUT.
Citera
2017-01-09, 17:55
Medlem
Luka Modric sa precis att han har en plats i World XI
Citera
2017-01-09, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Luka Modric sa precis att han har en plats i World XI
"I think we are done: Neuer, Dani Alves, Pique, Ramos, Marcelo, Iniesta, Modric, Kroos, Messi, Ronaldo, Griezmann - the only controversial thing is the question why so many reports tell that Suarez would have been traveling to Zurich. History shows that the final three are always set for the team. That´s why i personally would stick with Griezmann being part of the team."

Det här är laget som det sägs bli, saxat ifrån reddit-länken jag skickade här ovan.
Citera
2017-01-09, 18:01
Medlem
Weird.s avatar
Är det bara en startelva som kommer i toty? Eller kommer det avbytare och liknande också

Eller är det tots som har avbytare/reserver som också e med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in