2017-01-09, 01:12
Medlem
Nu blir jag nervös ska man sälja av second if kortet på lukaku "87" tror ni han kommer rasa i pris? :P
Citera
2017-01-09, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
http://www.futhead.com/17/squads/3757570/

Där har du hybriden. Kanske inte den svåraste att skapa men vågar nog säga jag är ensam på hela spelet med den. Har väl egentligen inte satts på prov riktigt ännu, är ju bara i trean (började om klubben i frustration för nån vecka sen). Men laget känns riktigt bra. 45-4-2 än så länge. Är nöjd med i princip alla spelare. Kan gå in på flera spelare, men för att nämna några så är Handanovic bästa målvakten jag spelat med på länge, Yanga M'Biwa sjukt prisvärd, Arslan klockren som cm i denna formationen, Tevez bommar sällan sina lägen, Quaresma poängkung.

funderar på att slänga ihop: https://www.futbin.com/17/squad/1073439
Ska tilläggas att jag har de dyra spelarna utom Ribery redan
Citera
2017-01-09, 01:17
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
funderar på att slänga ihop: https://www.futbin.com/17/squad/1073439
Ska tilläggas att jag har de dyra spelarna utom Ribery redan

Vilka av dessa spelarna är måsten för dig? Hade varit kul experimentera lite med den hybriden.
Citera
2017-01-09, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flexarn30
Nu blir jag nervös ska man sälja av second if kortet på lukaku "87" tror ni han kommer rasa i pris? :P

Jag skulle sålt han på direkten med tanke på att han kommer va i packs när TOTY är i packs och då TROR jag att han kommer sjunka rejält
Citera
2017-01-09, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Jag skulle sålt han på direkten med tanke på att han kommer va i packs när TOTY är i packs och då TROR jag att han kommer sjunka rejält
Jag gör nog fan det fick han för 350k frågan är hur mycket han kommer sjunka :/
Många sålde loss på black friday osså men så hände inget nämnvärt
Senast redigerad av Flexarn30 2017-01-09 kl. 01:34.
Citera
2017-01-09, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Vilka av dessa spelarna är måsten för dig? Hade varit kul experimentera lite med den hybriden.

egentligen ingen..har bara de dyra korten och resterande finns inte med i något av mina lag
Citera
2017-01-09, 01:38
Medlem
DÄR lirade vi sista matchen i WL! Hamnade på 33 vinster. Nytt personbästa. Fredagen var fiasko för mig, slutade på 2-5. 5 RAKA förluster dessutom, haha

Är van vid att hamna i guld 2 i snitt ungefär, så absolut ingen superbra spelare. NÖJD.
Citera
2017-01-09, 01:45
Medlem
Bara jag som upplever en sån SJUK delay just nu på FUT Champs? (PS4). Totalt jävla ospelbart, spelade 20 matcher igår och då var det ingen delay alls. Blir så fruktansvärt arg.
Citera
2017-01-09, 02:06
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Är sjukt trött på fifa nu och laget som funkade grymt tidigare. Är överlägsen varenda match men torskar alltid med ett mål. Släpper tom. in hörnmål nu..

Suger för mig att det är TOTY snart. Men tror ni priserna kan öka igen på lite höre rankade spelare? Har ett lag för en mille. Ska jag vänta några veckor med att sälja eller är det lika bra att sälja nu?
Citera
2017-01-09, 02:10
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Är sjukt trött på fifa nu och laget som funkade grymt tidigare. Är överlägsen varenda match men torskar alltid med ett mål. Släpper tom. in hörnmål nu..

Suger för mig att det är TOTY snart. Men tror ni priserna kan öka igen på lite höre rankade spelare? Har ett lag för en mille. Ska jag vänta några veckor med att sälja eller är det lika bra att sälja nu?

Svårt att säga. Jag tycker att priserna är låga just nu, jag köper mitt lag i denna just stund. Priserna gick ner i det jag ville och nu köper jag. Kan bli ett felbeslut, time will tell.
Citera
2017-01-09, 02:14
Medlem
Suarez eller Aguero i en 4-3-1-2 med Griezmann som CAM och SBC Lacazette som den andra anfallaren?

Går jag på Aguero så kan jag ha med Modric som alltid är övermänskligt bra mot mig men aldrig testat själv. Väljer jag Suarez så får jag ta Gundogan eller annan valfri BPL-Centermitt.

Med Suarez blir även backlinjen lite svårare att få ihop så länge man inte köper De Gea för dryga 100k. Lite segt när man har en untradeable Courtois i klubben
Citera
2017-01-09, 02:26
Medlem
Jalkapallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mkhitaryan91
Suarez eller Aguero i en 4-3-1-2 med Griezmann som CAM och SBC Lacazette som den andra anfallaren?

Går jag på Aguero så kan jag ha med Modric som alltid är övermänskligt bra mot mig men aldrig testat själv. Väljer jag Suarez så får jag ta Gundogan eller annan valfri BPL-Centermitt.

Med Suarez blir även backlinjen lite svårare att få ihop så länge man inte köper De Gea för dryga 100k. Lite segt när man har en untradeable Courtois i klubben

Suarez är tyvärr bättre i mitt tycke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in