2017-01-07, 23:02
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Om han satt där och väntade. Jag är inte lika övertygad om just detta.

Inte jag heller. Han kan likväl ha varit med på tåget och under färden överhört tjejernas prat om taxi och att EM avsåg att inte åka med utan istället planera att promenera hem själv.
Ett par stycken personer hade väl synts på kamerabilder från stationen men som ännu inte kunnat identifierats? Har för mig att det var en man i alla fall.

Edit; under tågresan kan han även ha hört talas om EM:s låga batteritid på mobilen.
Citera
2017-01-07, 23:05
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Inte jag heller. Han kan likväl ha varit med på tåget och under färden överhört tjejernas prat om taxi och att EM avsåg att inte åka med utan istället planera att promenera hem själv.
Ett par stycken personer hade väl synts på kamerabilder från stationen men som ännu inte kunnat identifierats? Har för mig att det var en man i alla fall.

Edit; under tågresan kan han även ha hört talas om EM:s låga batteritid på mobilen.

Det är ett par de sökte vad jag förstod, en man och en kvinna, två stycken. Men de övriga som klev av verkar de ha hört av.
Citera
2017-01-07, 23:13
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Det är ett par de sökte vad jag förstod, en man och en kvinna, två stycken. Men de övriga som klev av verkar de ha hört av.

Ett par där båda lider av en grav störning?
Citera
2017-01-08, 00:00
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ett par där båda lider av en grav störning?

Ingen aning. Jag fick uppfattningen att det var fråga om ett något yngre par. Vet inte om de ännu inte avhörts.
Citera
2017-01-08, 01:10
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ingen aning. Jag fick uppfattningen att det var fråga om ett något yngre par. Vet inte om de ännu inte avhörts.

Det där är väl ändå djävligt skumt!? Jag menar kan det ha undgått NÅGON i Danmark att EM försvann och sedan hittades död flera månader senare? Man bör ju veta om man åkt samma tåg som den döda tösen och därmed höra av sig till polisen. Gör man inte det så är det skumt som fan.
Citera
2017-01-08, 02:10
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lifeisnow
För mig är det mer och mer klart att mördaren är en av de många migranter som har invaderat Europa (solnedgångens land) och sexualmördat henne samtidigt han el dem varit höga på droger..vi ser ju detta hända allt för ofta runt om i Europa..är vi blinda el dumma..eller båda och? De kommer aldrig hitta GM..men GM kommer fortsätta..kanske tyvärr på väg till "öppna era hjärtan-Sverige" !?

Och vad baserar du den slutsatsen på?
Citera
2017-01-08, 02:14
Medlem
Citat:
För mig är det mer och mer klart att mördaren är en av de många migranter som har invaderat Europa (solnedgångens land) och sexualmördat henne samtidigt han el dem varit höga på droger..vi ser ju detta hända allt för ofta runt om i Europa..är vi blinda el dumma..eller båda och? De kommer aldrig hitta GM..men GM kommer fortsätta..kanske tyvärr på väg till "öppna era hjärtan-Sverige" !?

För mig blir det mer och mer klart att mördaren är en av de många som bor i Finland (De tusen sjöarnas land).
Citera
2017-01-08, 02:36
Medlem
Citat:
Hen kan kanske upptäckas mer om hen lämnar henne efter kört på henne? Att rusa ut och dra in henne i bilen kanske bara ser ut som någon som hjälper en berusad kompis en tidig söndag morgon? Syns ingen i närheten när det hönder så kanske det finns tillräcklig tid att hösta in henne i bilen, det tar nog inte många sekunder.

Är det något särskilt du har i åtanke med just omgivningen invid Lidl?

Nja, vad menar du med hen kan upptäckas mer? Hen kan ju upptäckas mer när hen stannar längre på platsen för att plocka in kroppen i fordonet? Och jag vete tusan om det ser ut som att man hjälper en berusad kompis när man lastar in en livlös människa..
Det tar nog inte lång tid att lasta in kroppen, men om någon råkar köra på en människa så kan jag tänka mig att den blir chockad, sedan kolla om personen är död för varför annars få för sig att gömma kroppen? Så från att någon råkat köra på EM tills att kroppen är inne i fordonet tar nog sin tid..

Det är inget särskilt direkt som jag har i åtanke kring just omgivningen kring Lidl. Som jag skrev så är det någonstans från Lidl-området fram till EM:s hem som hon i så fall skulle ha blivit påkörd tror jag, med tanke på vittnesuppgifter. Så det är omgivningen från Lidl till hennes hem jag menar med omgivning.

EDIT:

Citat:
Bilen forsvandt ud af Erling Jensens synsfelt, men efter 2-5 minutter vendte den tilbage.

»Den kørte stadig i høj fart og drejede tilbage på Storebæltvej og videre op på motorvejen,« siger Erling Jensen.

http://www.bt.dk/krimi/erling-saa-hvid-kassevogn-i-korsoer-kort-efter-emilies-forsvinden-han-koerte-som-en

Den vita skåpbilen som Erling såg kan inte ha något med höndelsen att göra.. Den som körde fordonet hade då inte hunnit att köra på EM, lasta in kroppen och sedan synas 2-5 minuter senare på samma väg Erling såg fordonet - Storebæltvej.
Senast redigerad av helsan 2017-01-08 kl. 02:44.
Citera
2017-01-08, 02:44
Medlem
Lifeisnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
Och vad baserar du den slutsatsen på?
De senaste 10 åren..jösses har du precis vaknat ur 20 års dvala eller..
Citera
2017-01-08, 02:46
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
De senaste 10 åren..jösses har du precis vaknat ur 20 års dvala eller..

Du hade blivit en bra polis du..

Innan du hasplar ur dig ett sådant påstående så får du ju ha lite på fötterna om GM i det aktuella fallet tycker jag allt.
Citera
2017-01-08, 02:48
Medlem
Citat:

Citat:

Citat:

Citat:
Det där är väl ändå djävligt skumt!? Jag menar kan det ha undgått NÅGON i Danmark att EM försvann och sedan hittades död flera månader senare? Man bör ju veta om man åkt samma tåg som den döda tösen och därmed höra av sig till polisen. Gör man inte det så är det skumt som fan.

Ojdå...är detta inte paret ni skriver om?;

(FB) 17 år gamle Emilie Meng forsvunnet, Korsør, Danmark. Fundet død
Citera
2017-01-08, 04:37
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:

Hur många sexualmord av nerdrogade migranter har begåtts i Europa? Du säger att det händer allt för ofta. Hur ofta är det?

Var du lika säker på din sak i Engla-fallet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in