Flashback bygger pepparkakshus!
2017-01-02, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Införskaffa dig lite opiater
alt alkohol till stesoliden,allt annat är värdelöst och kan bara ge sig serotonin syndrome som max.

Tack för svar.

Får ragga tag i morfin då kanske. Hur mycket bör man ha tror du?
Och om man går på alkoholen så räcker det med att skölja ner tabletterna med ett par glas sprit?

Jag har hög tolerans gällande alkohol så ett par dricksglas sprit får jag lätt i mig utan att kräkas.

Skulle vara skönt att ha ett "kit" hemma. Det är en väldigt befriande tanke att man alltid har självmord som en möjlig utväg när man inte orkar kämpa emot längre.
Citera
2017-01-02, 09:32
Medlem
Doleos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBeets
Tack för svar.

Och om man går på alkoholen så räcker det med att skölja ner tabletterna med ett par glas sprit?

Jag har hög tolerans gällande alkohol så ett par dricksglas sprit får jag lätt i mig utan att kräkas.

Skulle vara skönt att ha ett "kit" hemma. Det är en väldigt befriande tanke att man alltid har självmord som en möjlig utväg när man inte orkar kämpa emot längre.
Men om du inte är van vid opiater och opioider, så föreligger en stor risk för kräkningar.
Citera
2017-01-02, 17:32
Medlem
squamigeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBeets
Tack för svar.

Jag rekomenderar ju inte att du ska ta ditt liv men skulle om jag var du och verkligen ville det då jag är för dödshjälp osv. Se till att dricka mig stupfull sen se till att införskaffa dig lite av alla möjliga tabletter alvedon allt möjligt så mycket som det går och andra preparat man kan få på recept enkelt som ssri osv. Sen skulle jag lösa upp alla opiater jag hade i en i en 5 ml pump du lär ju inte behöva filtrera det känns onödigt att läsa på om det sådär i slutskedet och sen är det bara dra i dig allt vad du kan om du verkligen vill dö så sup dig riktigt jävla full tar så mycket tabletter det går och sväljer dom. sen skjuter du alla opiater i armen.

Men vore jag du skulle jag tänka på dina anhöriga och alla andra som kommer drabbas om du har några. Annars varför inte kör på jag är inte emot att folk vill dö snarare tvärt om.

Men jag har också velat dö och legat på IVA i flera dagar pga överdos i självmords syfte. Men idag så vill jag inte dö så det är också värt att tänka på
Citera
2017-01-05, 07:11
Medlem
TaeYeonGoos avatar
Vad kan man hitta på om man är van opiater i högre doser?
Citera
2017-01-05, 07:14
Medlem
TaeYeonGoos avatar
Är väldigt höjdrädd så hoppa fungerar inte och har testat skära halsen av mig några gånger men det fungerade inte.

Vill inte vara bland folk osv (publikt) då kommer jag bara balla ur.

Någon snäll människa som kan tipsa lite?
Citera
2017-01-05, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaeYeonGoo
Är väldigt höjdrädd så hoppa fungerar inte och har testat skära halsen av mig några gånger men det fungerade inte.

Vill inte vara bland folk osv (publikt) då kommer jag bara balla ur.

Någon snäll människa som kan tipsa lite?

Jag har ju själv ett antal olika alternativ som jag funderat på. Alla innefattar någon sorts form av preparat.

Har du tillgång till lugnande/insomning/sömntabletter?

Något jag fått för mig kan vara ett skönt sätt att lämna jordelivet på är att sopa i sig en rejäl mängd av benzo, trä en plastpåse över huvudet och ett resårband runt halsen utvändigt om påsen. Du kan ligga skönt på rygg hemma i sängen eller ute i skogen eller vart fan du vill. Du håller upp resårbandet med en tumme så att du kan andas i påsen tills du däckar och då kommer du inte klara av att hålla resårbandet längre utan det kommer att sluta påsen runt din hals och du kommer aldrig mer att vakna.

Lite OT kanske, men jag ser benzo som en förutsättning för att klara det.
Citera
2017-01-05, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Men om du inte är van vid opiater och opioider, så föreligger en stor risk för kräkningar.

Jag har verkligen noll vana av opiater. =/
Citera
2017-01-06, 01:47
Medlem
fghs112s avatar
Jag har följande:

GHB 1dl
Sub 8mgx3
7st ikto

Det självklara svaret är ta alla tre, men jag vill må dåligt så lite som möjligt. På ghb ska man visst grisspy så jag lutar mer åt sub+ flödder, vad tror du?
Jag vill påpeka att jag har 0 tolerans mot alla 3
Senast redigerad av fghs112 2017-01-06 kl. 01:53.
Citera
2017-01-06, 17:55
Medlem
t3x5s avatar
Nästa vecka har jag planerat att avsluta mitt liv med en heroinöverdos, finns det något man borde tänka på för att underlätta? Inte kräkas, plågas osv eller är det bara tack och god natt på en gång?
Citera
2017-01-06, 20:52
Medlem
Skogismyras avatar
Vad är bättre att dö på: metadon i tablettform från FS 2.0 (har hört att tabletter inte är lika bra som flytande), eller GHB?
Drömmen vore ju att få tag på GBL men det är ju fan tydligen omöjligt att få tag på.

Jag uppskattar verkligen alla tips och så både här i tråden och privat, känner nästan att jag börjar få panik för det är tydligen inte så lätt att få tag i preparat som jag trodde. Jag vill bara dö. Snälla. Och nej det är ingen impulsgrej, jag har funderat rationellt på det under många år, jag är knappt ens deprimerad.
Citera
2017-01-08, 01:47
Medlem
Bkittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t3x5
Nästa vecka har jag planerat att avsluta mitt liv med en heroinöverdos, finns det något man borde tänka på för att underlätta? Inte kräkas, plågas osv eller är det bara tack och god natt på en gång?
Varför? 😟
Citera
2017-01-08, 02:11
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bkitty
Varför? 😟

För att jag inte finner någon mening med livet längre, jag har ingen livsgnista öht. Jag har provat byta livsstil, jag har provat mediciner, både lagliga och "olagliga" men jag vill bara få ett slut på det hela.

Heroinet är redan ordnat och jag ska bara se till så jag lider så lite som möjligt och därför frågar jag här om det underlättar att ta något innan eller om man bara ska panga i sig det och låta det ske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in