Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-04, 18:41
  #4405
Medlem
prolapse89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
Enbart benso är det svårt att dö på, men det ökar chanserna markant om man tar det tillsammans med något annat (förslagsvis opiater).

Ni som undrar vart man kan få tag på starka preparat, in och läs i drogforumen. Ingen kommer, förhoppningsvis, att skicka pm till er efter inlägg i den här tråden. Metadon kan alla med 300kr och sunt förnuft fixa i en medelstor stad på en timme.

Påstår inte att man kan dö av benzo, syftar på att benzo kan vara en motiverande faktor, användbart oavsett vilken gräns man vill gå över. Men metadon funkar säkert, bättre med heroin dock. Samt att åka långt långt långt ut till skogs och göra det, släng telen i vattnet först, och datorn om du har massa skit på den.
Citera
2017-07-05, 12:42
  #4406
Medlem
FiffelMonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prolapse89
Påstår inte att man kan dö av benzo, syftar på att benzo kan vara en motiverande faktor, användbart oavsett vilken gräns man vill gå över. Men metadon funkar säkert, bättre med heroin dock. Samt att åka långt långt långt ut till skogs och göra det, släng telen i vattnet först, och datorn om du har massa skit på den.
För en person som är ovan vid sprutor/droger öht skulle jag nog ändå säga att metadon är bättre än heroin. Det är svårt att sätta en fix horse om man är ovan. Det kan vara svårt att snorat i sig de mängderna som behövs om man är ovan. Men metadon är bara att antingen dricka upp eller svälja tabletterna. Dessutom så vet man vad man får om man köper något som kommer från apotek, pulver ifrån en missbrukare kan vara så bankat så man inte ens får någon effekt hur mycket man än tar.

Heroin svider väldigt i näsan när man snorar det och är man ovan så tror jag att det helt enkelt blir för svårt att dra i sig den mängd pulver som behövs.
Citera
2017-07-05, 15:11
  #4407
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiffelMona
För en person som är ovan vid sprutor/droger öht skulle jag nog ändå säga att metadon är bättre än heroin. Det är svårt att sätta en fix horse om man är ovan. Det kan vara svårt att snorat i sig de mängderna som behövs om man är ovan. Men metadon är bara att antingen dricka upp eller svälja tabletterna. Dessutom så vet man vad man får om man köper något som kommer från apotek, pulver ifrån en missbrukare kan vara så bankat så man inte ens får någon effekt hur mycket man än tar.

Heroin svider väldigt i näsan när man snorar det och är man ovan så tror jag att det helt enkelt blir för svårt att dra i sig den mängd pulver som behövs.
Håller helt klart med dig,för någon som inte tar droger är det svårt att få tag på horse och ännu svårare att skjuta i sig fixen.
Finns fentanyl-analoger som är i liknande styrka eller iaf tillräckligt starka för att slockna.
Sedan en näve benso hjälper till med andningsdepp.

Fast om man mår dåligt varje dag så rekommenderar jag att bara ta en benso tablett om dagen så ska du nog orka med att leva
Citera
2017-07-05, 21:56
  #4408
Medlem
VesslanSwecans avatar
Om man har tillgång till massor med Iktorivil & stark sprit, går det att somna in i en bil ute i skogen nånstans av det? Om inte, lättar det känslan och gör det mindre smärtfritt om man ska hänga sig? Kolmonoxid, om man nu ska gasa ihjäl sig?

Om inget av det ovanstående inte funkar, funkar det då med att maxa en bil som har 250hk och köra in i en bergsvägg eller liknande?
Citera
2017-07-08, 03:00
  #4409
Medlem
Ghurps avatar
Hur dödlig är rc opiaten u-49900 5mg tabbarna å hur många behöver man för slumra till för evigt? Vad bör man kombinera det med?
Citera
2017-07-11, 11:01
  #4410
Medlem
Jag har sett på nära håll hur otroligt förnedrande en människas sista år kan bli så otroligt ovärdigt det kan bli.
Skulle jag märka att det går åt det hållet så vill jag gärna göra ett lungt och fint avslut, men inte blanda in någon oskyldig som en lokförare.
Så min undran är fortfarande om verkligen ett gr heroin söver ner en för gått?
Citera
2017-08-14, 11:13
  #4411
Medlem
Jag tänker att 300 mg metadon är bättre än 200 mg metadon+230 mg benso (oxascand) eftersom bensot kan få mig att spy. Tänker jag rätt eller är jag ute och cyklar?
Är helt ovan vid alla läkemedel och preparat.
Citera
2017-08-14, 12:53
  #4412
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crudel
Jag tänker att 300 mg metadon är bättre än 200 mg metadon+230 mg benso (oxascand) eftersom bensot kan få mig att spy. Tänker jag rätt eller är jag ute och cyklar?
Är helt ovan vid alla läkemedel och preparat.



Vilket alternativ du än väljer kommer, enligt min bedömning av en person utan tolerans, att leda till död om ingen hittar dig i tid.


EDIT:

varför spyr du av benso? Är det av egen erfarenhet? Jag har aldrig spytt av benso, däremot av opiater/opioider. Men metadonet har (tror jag) under så lång tid tagits upp av din kropp att det inte spelar någon större roll. (Tar ju typ 3h för metadon att nå full effekt).
__________________
Senast redigerad av Zabriskie.Point 2017-08-14 kl. 12:55.
Citera
2017-08-14, 13:06
  #4413
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Vilket alternativ du än väljer kommer, enligt min bedömning av en person utan tolerans, att leda till död om ingen hittar dig i tid.


EDIT:

varför spyr du av benso? Är det av egen erfarenhet? Jag har aldrig spytt av benso, däremot av opiater/opioider. Men metadonet har (tror jag) under så lång tid tagits upp av din kropp att det inte spelar någon större roll. (Tar ju typ 3h för metadon att nå full effekt).
Jag har aldrig spytt av benso.
Jag har bara hört att man kan göra det om man överdoserar. Men det kanske inte stämmer?

Hm. Jag kör med metadonet+bensot då
Citera
2017-08-14, 14:35
  #4414
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crudel
Jag har aldrig spytt av benso.
Jag har bara hört att man kan göra det om man överdoserar. Men det kanske inte stämmer?

Hm. Jag kör med metadonet+bensot då
Du kommer inte spy av benson. Bara svälj allt så dör du
Citera
2017-08-14, 15:12
  #4415
Medlem
roppermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crudel
Jag har aldrig spytt av benso.
Jag har bara hört att man kan göra det om man överdoserar. Men det kanske inte stämmer?

Hm. Jag kör med metadonet+bensot då

Ta en tiondel av vardera istället och känn efter hur det känns att leva. Livet kan vara värt att leva som självmedicinerare.


Ta för fan inte livet av dig för att du känner dig ensam. Ensamhet går att bryta med vilja och lust! Välj livet.
__________________
Senast redigerad av ropperman 2017-08-14 kl. 15:15.
Citera
2017-08-17, 19:26
  #4416
Medlem
Hur mycket sprit skulle en tjej på ca 65kg måsta dricka för att dö av spritförgiftning? Kan man skynda på förloppet med vanliga värktabletter? Hur lång tid skulle det ta tills man är död?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback