Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Dilemma.
City krossar Hammers i cupen i skrivande stund. Stones satte precis 5-0. Har en av hans otw kvar, missat att sälja den. Finns inga ute för ens 40k nu. Sälja eller hålla? Cuper har väl inte räknats mot TOTW förut, TOTY runt hörnet... samtidigt letar väl EA bara en ursäkt för att få sätta IF på en OTW. Mål, seger, hålla nollan borde räcka för Stones. Men frågan är vad kortet landar på om det mot förmodan får en IF? 82-83 overall, kanske 50-60k efter IF?
Jag förstår att ingen kan besvara dessa spekulationer men kom gärna med era tankar.
Edit: ser att han säljer för 70k nu. Säljer dirr. Även med en IF tror jag inte hans uppgraderade kort kommer landa på de summorna.
Haha vafan, sålde faktiskt av efter 4-0 med 10 kvar... gjorde lite vinst så var nöjd med det. Ligger runt 50k nu, sålde för 32k... så jävla dumt
Det är ju väldigt mycket cuper denna helgen, många av de större ligorna. Kol inte ihåg om det kan komma IF på dem då. Men det kanske dem gör sådana helger?
Hans eventuella IF hamnar nog 81-82 nånting. Kan nog kosta lite granna, populäraste ligan, engelskman, lag med många bra spelare. Men kanske inte mycket mer än så som du fick sålt för? IF Reid ligger ju mellan 35-40k på PS4 och är 84-rated. Som du säger, mål hållen nolla och vinst räcker gott och väl för en IF, speciellt när det är ett OTW kort känns det som.
Edit. För övrigt angående frågan i fin tidigare tråd säljer jag av allt som kan vara av värde relaterat till MM. Det mesta iaf. Förr kollade jag jättenoga med lägsta bin var men de tog för lång tid. Nu kollar jag bara compare price och första sidorna. Lägger på de ungefärliga lägsta priset, lite högre kanske. Säljer det så säljer det, blir bra vinst men säljer de inte så sparar jag det i klubben igen efteråt. Säljer ändå oftast till slut, relistar ofta. Brukar ha ett par spelare kvar efteråt som jag skickar tillbaka.