Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-05, 02:39
Medlem
heiss avatar
http://grrrgraphics.com/cartoons.html
Ben Garrison och hans hilarious satirbilder!

Citat:
Ursprungligen postat av Moosky
I dag hyllar han Assange som han 2010 tyckte var gräslig, och nu har han gått emot sina egna underrättelsekällor.
Det var ingen som brydde så mycket om detta 2010 eller nu:
Citat:
90 000 hemliga NATO-dokument som rör USA:s krigföring i Afghanistan har publicerats på Wikileaks, tillsammans med en säkerhetsklassad video filmad genom kameran på en amerikansk stridshelikopter i Irak, som visar hur helikopterbesättningen skjuter ihjäl civila reportrar från Reuters med helikopterns automatkanon.[19]
och nu går han emot CIA lögnaktiga skräp beställd från Obama.. m.fl, och tack för det Trump! ...soon to be the real mothafukking president of the United States of America!!
Senast redigerad av heis 2017-01-05 kl. 02:53.
2017-01-05, 02:44
Medlem
SecundusSilents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sdkennet
kommer att bli en mycket bra president. kommer att försvara vårat kristna samhälle från förfall

Är du amerikan? Troligen, eftersom Trumps politik handlar om Amerka inte om vad som finns runt om i världens alla skrymslen och vrår. Detta är ju själva grejen, satsa på Amerika och skit i de andra.
2017-01-05, 03:02
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Donald J. TrumpVerifierat konto
‏@realDonaldTrump
Julian Assange said "a 14 year old could have hacked Podesta" - why was DNC so careless? Also said Russians did not give him the info!

Tycker att Trump borde ta det lite lugnt här:

Ser ganska illa ut om han inte litar på FBI eller CIA i många andra ledares ögon runt om i världen. Ja Obama har gjort så att FBI och CIA har blivit politiserade vilket de inte ska, men Trump borde vänta till han pratat med FBI eller CIA och sen göra ett uttalande.

Trumps Beteende just nu får Alex Jones på infowars att framstå som en hjärnkirurg och det är extremt illa.

Infowars är väl desinformatörer? Wikileaks har släppt många miljoner dokument, alltid direkt från källan, och vad jag hört har inte ett enda av dem varit falskt. Deras ledare Julian Assange är också mycket trovärdig - jag har under de åtta år jag följt honom aldrig varit med om att han sagt något annat än sanningen.

Hur som helst, när jag gör 'open all in tabs' på mina nyhetsbokmärken så fullkomligt exploderar det av stora rubriker om att Trump varit dum och att CIA et al är kränkta.

Undantaget som bekräftar regeln är BBC: Sweden's Queen Silvia says palace is haunted by ghosts
Guardian: största nyhet Republicans voice disdain after Trump tweets support
CNN: största nyhet It's a sad day
Russia Today har en annan vinkling av saken
2017-01-05, 03:13
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Infowars är väl desinformatörer?
Hur kom du fram till att de skulle vara desinformatörer?
2017-01-05, 03:23
Medlem
Mooskys avatar
Inauguration Day, ja och vilka ska uppträda för honom? En ung stackars flicka och Ted Nugent 69 år?
Aja gamla gubbar trivs i varandras sällskap, och dom kanske vill dejta flickan om 5 år.

Ingen med dignitet så som en riktig superstjärna vill uppträda för Donald Trump. En Ferguson fick frågan, men hon hade krav och ville framför en mycket speciell låt som Billie Holliday sjöng nämligen strange fruit, så det lär ju inte ske att rasist Trump tillåter detta. Han som säger sig ha svensk härkomst, men vid påpekande ändrade han det till tysk.
Numera är han väl även med skotskt ursprung. Bocelli tackade nej, också så det ser inte ut som det blir så mycket av strålglans över Trump. Så när han bjuder in till musik osv i White House vem ska uppträda då? Ingen ville att han skulle spela deras låtar under sitt skrikande tåg heller,så han lär inte få dit dom senare heller. Minns BB king, Mick Jagger och en drös med legendarer som var i Vita huset, men det var ju säkert kö för att uppträda för presidenten. Inte numera.

Han inbillar sig kanske att Steven Segal kan dra ett par toner?
Det ska bli jävligt intressant när Hollywood gör filmer, stå upp komik, och musik, teater osv när dom når ut till den bredare publiken. Lika bra Kalifornien kapar navelsträngen och blir oberoende.
2017-01-05, 03:27
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
http://grrrgraphics.com/cartoons.html
Ben Garrison och hans hilarious satirbilder!

Det var ingen som brydde så mycket om detta 2010 eller nu:

och nu går han emot CIA lögnaktiga skräp beställd från Obama.. m.fl, och tack för det Trump! ...soon to be the real mothafukking president of the United States of America!!

Hahaha, CIA är för det amerikanska folket, så ja visst mothafakking clown blir han och möjligen en Twitterpresident. Många skepp som ska hem från Kina kommer gå under. Han har liksom en stor potential att även blir föremål för riksrätt, och då talar vi huge news. China, Wall, Huuuuge wall and Mexico going to pay, sa Trump förrädaren. Noep sa Mexico, och en mur finns och det hindrar dom inte för att komma in. Mobilisering sker i USA så dom kommer inte skickas ut. Whoaa!
2017-01-05, 03:42
Medlem
BaalZeBubs avatar
Citat:
Hur kom du fram till att de skulle vara desinformatörer?

Jag följer inte Infowars, men var gång jag hört talas om dem är de omnämnda som sådana. Men det är bara en perifer sak för mig, det jag ville skriva om var Wikileaks. Alla har vi våra käpphästar och triggers.

Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321

Trumps Beteende just nu får Alex Jones på infowars att framstå som en hjärnkirurg och det är extremt illa.

Wikipedia:His website, InfoWars.com, has been labelled as a fake news website.
2017-01-05, 03:44
Medlem
heiss avatar
Citat:
Hahaha, CIA är för det amerikanska folket, så ja visst mothafakking clown blir han och möjligen en Twitterpresident. Många skepp som ska hem från Kina kommer gå under. Han har liksom en stor potential att även blir föremål för riksrätt, och då talar vi huge news. China, Wall, Huuuuge wall and Mexico going to pay, sa Trump förrädaren. Noep sa Mexico, och en mur finns och det hindrar dom inte för att komma in. Mobilisering sker i USA så dom kommer inte skickas ut. Whoaa!
Passa jointen din kommunist. CIA ska ersättas med MAGA-vänliga män och kvinnor som är vita-män-vänliga, och sen klura ut vad för människor ni förrädare är och er agenda bakom er lobbyism, lock them up and throw away the key. Simpelt, so easy to do.
We are going to say Merry Christmas again!
Senast redigerad av heis 2017-01-05 kl. 03:51.
2017-01-05, 03:59
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Passa jointen din kommunist. CIA ska ersättas med MAGA-vänliga män och kvinnor som är vita-män-vänliga, och sen klura ut vad för människor ni förrädare är och er agenda bakom er lobbyism, lock them up and throw away the key.

MAGA är det dom där kvinnoförnedrande sakerna som tror dom kan greppa mellan benen lite som dom vill? Okej, ja och abortmotståndarna då som kanske blir våldtagna då dom är 60 år och måste föda ett utvecklingsstört barn. Frireligiösa som sjunger psalmer på söndag och tafsar på småjäntor på måndag. Dubbelmoralens värsta skithögar.

Maga är mer lantisar och feta rika vita män. Du vet banjospelare som kan jämföras med den sista färden. Outbildade inavlat pack som gärna tror på fake news ala Russia.
Mjo, visst den är ju bra. Maga kan bytas ut mot Make America hate again. MAHA alltså.
2017-01-05, 04:08
Medlem
heiss avatar
Citat:
MAGA är det dom där kvinnoförnedrande sakerna som tror dom kan greppa mellan benen lite som dom vill? Okej, ja och abortmotståndarna då som kanske blir våldtagna då dom är 60 år och måste föda ett utvecklingsstört barn. Frireligiösa som sjunger psalmer på söndag och tafsar på småjäntor på måndag. Dubbelmoralens värsta skithögar.

Maga är mer lantisar och feta rika vita män. Du vet banjospelare som kan jämföras med den sista färden. Outbildade inavlat pack som gärna tror på fake news ala Russia.
Mjo, visst den är ju bra. Maga kan bytas ut mot Make America hate again. MAHA alltså.
Muhahaha mahahaha rättare sagt. Det är de bruna sophögarna du ser på nyår i storstäderna du bor i som är kvinnoförnedrande sakerna, som korrupt och olagligt vis tagits hit.
Han säger sanningen när han bara kommenterar att som rik stor vit man som honom kan få göra det om han ville (i privat konversation med en Bush-kusin som var troligen oskuld), till skillnad från äckligt oinbjudet pack från Afrika och inavlade Mellanöstern (i tusen år minst)som gör sånt i storstäderna vi andra också bor i. Men ej längre dock då polisen visar sig lite mer, ändock ska de ut härifrån.
Senast redigerad av heis 2017-01-05 kl. 04:26.
2017-01-05, 04:12
Medlem
Japhys avatar
Citat:

Du har inte gått ut gymnasiet med fullständiga betyg, eller hur?
2017-01-05, 04:13
Medlem
Mooskys avatar
Citat:
Muhahaha MAGA mahahahaha rättare sagt. Det är bruna sophögar du ser på nyår i storstäderna du bor i?? Han säger sanningen när han bara kommenterar att som rika stora vita män att de lätt kan göra det, men eftersom han får göra så om han ville, till skillnad från äckligt oinbjudet pack från Afrika och incestuösa Mellanöstern, till storstäderna vi andra också bor i.

Lantisarna du glömde dom som gett Trump sitt stöd. Dom du vet som ligger på IQ fiskmås. Lätt att påverka om du frågar mig. Nej, feta rika vita män i sin stab med noll erfarenhet politiskt kanske inte är så där säkert. Han är en säkerhetsrisk. En narcissist som Trump kan inte ta annat än hyllningar och om inte så Twittrar han för att synas och höras. Jag säger som Charlie Sheen efter alla stjärnor som avlidit. Dear God;

Trump next, please!

Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Du har inte gått ut gymnasiet med fullständiga betyg, eller hur?
Tackar som frågar och du tillhör Maga eller? Jag då kan jag förstå din frustration, men du vi talar inte om mig utan om Trump.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in