2017-01-04, 13:33
Medlem
Danieloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Elena Lövholm säger sig ha uppgifter om att Bangura är i det närmaste klar för en överraskande allsvensk klubb.

ÖSK är ju den klubb hon har bäst insyn i (trots att hon håller på Degerfors) då hon bor här i stan. Har b la varit på våra senaste presskonferenser och då snackat en del med Axén som hon är bekant med.

Axén själv har dessutom hintat om roliga värvningar på g.

Även om Bangura inte är en traditionell Axén-nia så känns han tillräckligt komplett för att klara den rollen galant.

Vore ju givetvis en drömvärvning om den vore möjlig!

Har du någon länk för detta påstående?
Citera
2017-01-04, 13:46
Medlem
nomadics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Har du någon länk för detta påstående?

Hon pratar om det i senaste avsnittet av sin podd Pa Dembo.
Citera
2017-01-04, 13:49
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
Elena Lövholm säger sig ha uppgifter om att Bangura är i det närmaste klar för en överraskande allsvensk klubb.

ÖSK är ju den klubb hon har bäst insyn i (trots att hon håller på Degerfors) då hon bor här i stan. Har b la varit på våra senaste presskonferenser och då snackat en del med Axén som hon är bekant med.

Axén själv har dessutom hintat om roliga värvningar på g.

Även om Bangura inte är en traditionell Axén-nia så känns han tillräckligt komplett för att klara den rollen galant.

Vore ju givetvis en drömvärvning om den vore möjlig!
Får han vara skadefri tror jag han blir en kanonvärvning, känns som Axén vet vilka knappar han ska trycka på med bangura.
Citera
2017-01-04, 15:51
Medlem
Riktigt tråkigt att tappa Adu till en turkisk ickeklubb, han har varit den som bidragit mest till våra framgångar efter Rosenberg och var tillsammans med Mackan den som klarade av att spela i Champions League. Samtidigt är det logiskt att han lämnar och jag räknade bort honom redan förra vintern.
Citera
2017-01-04, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Riktigt tråkigt att tappa Adu till en turkisk ickeklubb, han har varit den som bidragit mest till våra framgångar efter Rosenberg och var tillsammans med Mackan den som klarade av att spela i Champions League. Samtidigt är det logiskt att han lämnar och jag räknade bort honom redan förra vintern.

"för att kunna ta en plats i ghanas landslag"

bullshit, han vill ha mer i lön. vill han synas så har han större chans i malmö ff än i ett mittenlag i turkiet där han ändå lär bära vatten.
Citera
2017-01-04, 20:15
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainC
Var står det att han sagt så?
Citera
2017-01-04, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Var står det att han sagt så?

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/z2doK/klart-mittfaltaren-lamnar-malmo

Citat:
– Jag ville till Turkiet och för mig ökar det här chanserna att komma med i Ghanas landslag, som är ett stort mål för mig. Jag är oerhört tacksam och glad över tiden jag haft i Malmö FF, där jag vann två SM-guld och fick spela i Champions League två gånger. Det känns helt fantastiskt, säger Adu till Fotbollskanalen.
Citera
2017-01-04, 20:21
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/z2doK/klart-mittfaltaren-lamnar-malmo
Alright, tack. Ja, han har ju redan fått spela i landslaget under tiden han spelat i MFF så det är nog inte det främsta skälet till att han flyttar. Varför man vill till Turkiet nu övergår mitt förstånd.
Citera
2017-01-04, 20:22
Medlem
Citat:

bullshit, han vill ha mer i lön. vill han synas så har han större chans i malmö ff än i ett mittenlag i turkiet där han ändå lär bära vatten.
Fotbollsspelare är lite roliga, de slår knut på sig själva när de ska motivera sitt klubbval utan att nämna det absolut viktigaste, lönen.
Citera
2017-01-04, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Alright, tack. Ja, han har ju redan fått spela i landslaget under tiden han spelat i MFF så det är nog inte det främsta skälet till att han flyttar. Varför man vill till Turkiet nu övergår mitt förstånd.

Förstår inte det heller, kanske har en fet skuld till sin sliskiga agent.
Mff har en spännande säsong framför sig med cl-kval och ev slutspel där han kunnat visa upp sig ordentligt ifall han kunnat spela tills sig en ordinarie plats i laget. Nu lär han få bära vatten och knyta skor åt alla överbetalda storstjärnor i detta stooora lag från turkiet och snart lär alla ha glömt bort vem han är tills de han kritar på för midtjylland och får en notis i ab .

Hade säkert gjort samma sak som honom, klart han vill tjäna pengar innan karriären är över men hade nog väntat till hösten och försökt spela cl en gång till.
Citera
2017-01-04, 21:27
Medlem
Strandberg lär var klar för 4 år i Brűgge, således ingen comeback i svartgult.
Citera
2017-01-04, 21:40
Medlem
Tlagnojs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Fotbollsspelare är lite roliga, de slår knut på sig själva när de ska motivera sitt klubbval utan att nämna det absolut viktigaste, lönen.

Samtidigt, hur hade supportrar reagerat om spelaren sade "I did it for the money"? Det är om möjligt ännu mer ologiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in