2017-01-03, 14:24
Medlem
Ghurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoqiet
Sugarman (som jag förvisso såg att någon hade haft problem med några sidor bak i tråden) levererade mycket, mycket bättre kvalité.

Så är sugarman gröna?
2017-01-03, 17:16
Medlem
Ninjor1987s avatar
Hur ser det ut med tillgängligheten av Modafinil på dom olika drogshopparna?

Detta ämne behöver jag i nuläget pg a extrem sömnighet (orsakad av utbränning, NSI-189 + Strattera), har till och med haft det på recept förut, men pg a utredning om Bipolär UNS så lär det dröja, många, många månader innan jag får det igen, om jag NÅNSIN får det igen!

Så, vars fan får man tag i skiten egentligen?? Är det Afinilexpress och sedan någon escrow-service som gäller?

Fy för fan om så är fallet, för det kostar ju verkligen satanimig SKJORTAN!!

Nå, så fram med tipsen nu!
2017-01-03, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor1987
Hur ser det ut med tillgängligheten av Modafinil på dom olika drogshopparna?

Detta ämne behöver jag i nuläget pg a extrem sömnighet (orsakad av utbränning, NSI-189 + Strattera), har till och med haft det på recept förut, men pg a utredning om Bipolär UNS så lär det dröja, många, många månader innan jag får det igen, om jag NÅNSIN får det igen!

Så, vars fan får man tag i skiten egentligen?? Är det Afinilexpress och sedan någon escrow-service som gäller?

Fy för fan om så är fallet, för det kostar ju verkligen satanimig SKJORTAN!!

Nå, så fram med tipsen nu!
Medakuten har på sidan men slut, kolla när dom får in igen.
2017-01-03, 17:29
Medlem
Ninjor1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantasysun

Jamen titta!

Du har minsan rätt - tack för tipset! =)

Med min tur så har dom så klart slut dock... -_-
2017-01-03, 17:43
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor1987
Jamen titta!

Du har minsan rätt - tack för tipset! =)

Med min tur så har dom så klart slut dock... -_-
Varsågod. Maila och kolla, dom brukar svara snabbt.
Senast redigerad av fantasysun 2017-01-03 kl. 17:44. Anledning: Ändring
2017-01-03, 18:13
Medlem
Ninjor1987s avatar
Citat:
Varsågod. Maila och kolla, dom brukar svara snabbt.

Ytterligare frågor här förresten - hur är det att beställa Modafinil från en mer legit sida som levererar till UK?

Har nämligen fått nys om både AfinilExpress (före detta modafinilcat) och en nykomling vid namn Modafinil Bank.

Afinilexpress kräver så klart en escrow-service some Skypax - hur fungerar det att beställa Modafinil, narkotikaklassat här i Sverige, och skypax? Kommer dom att stoppa mitt paket och sen går det inte vidare? Och packar dom om det, sätter i nytt, fint kuvert, som säger något annat? Hur mycket kommer tullen att kladda på mina varor?

Många frågor här...

Försöker avgöra om det allt som allt blir billigare eller bättre att använda någon av dom två tjänsterna istället för Medakuten - Medakuten känns betydligt MINDRE pålitliga, men priset är ganska bra ändå - dock så har Afinilexpress 35% av på Bitcoin-priset på en REA just nu! Därmed kanske det är värt att använda dom ändå, trots mer krångel et c.

Vad tror du?

Vad är förresten STRAFFET för att föra in en klass IV drog som Modafinil till Sverige, för eget bruk? Är det ringa narkotikabrott?
2017-01-03, 20:55
Medlem
bytnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Kemistens tjack var okej 3/5
Väntade tiden var förjävlig,kanske inte deras fel men då ska dom inte annonsera 72 timmar om posten ofta strular.Inte deras fel att postnord är fullt med apor som inte kan sköta sitt jobb såklart.
Men just nu är jag bara glad att mitt packet kom fram.Gröning från mig.

jag betalade en försändelse den 27:e, som dom sa att dom skickat, de har inte kommit än, trots att beställningar från andra ställlen kommit fram så har kemisten fler röda dagar på en vecka än va resten av sverige på ett år. nu svarar de varken påmail eller wickr, RÖDA, RÖDARE än deras jädra mellandagar!
2017-01-03, 21:37
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bytnamn
jag betalade en försändelse den 27:e, som dom sa att dom skickat, de har inte kommit än, trots att beställningar från andra ställlen kommit fram så har kemisten fler röda dagar på en vecka än va resten av sverige på ett år. nu svarar de varken påmail eller wickr, RÖDA, RÖDARE än deras jädra mellandagar!
Betalade den 19e(på söndags natten till måndagen) dom skulle skicka mitt dagen efter för en kompis skulle ha till den 25e o dom skickar mitt packet den 23e
Slutar med att jag får stå för hela skiten sen kom det den 30e så de blev iaf lite kul på nyår men fattigt resten av månaden..
Det kommer nog fram men jag kommer handlar aldrig där igen.
2017-01-04, 03:12
Medlem
bytnamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Betalade den 19e(på söndags natten till måndagen) dom skulle skicka mitt dagen efter för en kompis skulle ha till den 25e o dom skickar mitt packet den 23e
Slutar med att jag får stå för hela skiten sen kom det den 30e så de blev iaf lite kul på nyår men fattigt resten av månaden..
Det kommer nog fram men jag kommer handlar aldrig där igen.

Ahaa, svarar dom på dina mail? För mig ignorerar dom.. och på mormor så är dom "gulad".. röda för mig å får jag nåt så kommer jag aldrig veställa från de eller rekomendera shoppen.
2017-01-04, 10:49
Medlem
funkermanis avatar
Har aromer tagit jul ledigt? Beställde för 5 dagar sedan utan ett ord om att orden är skickad.

Tycker inrikes shopparna blir mer och mer oseriösa. Den enda som funkadens felfritt är inte igång längre.
2017-01-04, 12:16
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bytnamn
Ahaa, svarar dom på dina mail? För mig ignorerar dom.. och på mormor så är dom "gulad".. röda för mig å får jag nåt så kommer jag aldrig veställa från de eller rekomendera shoppen.
Jag har inte skrivit med dom sedan 28e december.
2017-01-04, 14:28
Medlem
Crankmines avatar
bolaget gröna som vanligt och 0,1 övervikt . Jahopp då är det väl bara att tuta o köra då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in