2017-01-03, 22:35
Medlem
tvantenns avatar
Någon som har tips på bra yttrar i serie A?
Jag lyckas inte få varken Mertens eller Cuadrado att producera poäng på sina kanter.
Citera
2017-01-03, 22:37
Medlem
EnLitenFryss avatar
Lustigt hur MFF-spelare gått upp men svenska spelare ligger still på discard. Iofs, finns ju nonrare guld i rätt stor utsträckning.

Hur gör ni som köpt på er MFF inför en eventuell potm på Zlatan? Säljer ni när han är kandidat, eller väntar ni till den släpps (om han ni vinner)?

Jag tror personligen jag kommer sälja det mesta före potm släpps. Tror iofs Zlatan ligger i pole position för att vinna, men inte alls säkert att MFF kommer vara en del av Sbc. Jag tar gärna 2-4k för spelare som Lewicki och Sana om det går, har inga planer på att lösa en Sbc ändå.
Citera
2017-01-03, 22:56
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Någon som har tips på bra yttrar i serie A?
Jag lyckas inte få varken Mertens eller Cuadrado att producera poäng på sina kanter.

Jag köpte också Cuadrado, tkr han är helt värdelös. Jag kör med Callejon, fint ryck och bra bollkontroll. Billig är han också.
Citera
2017-01-03, 23:07
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Jag köpte också Cuadrado, tkr han är helt värdelös. Jag kör med Callejon, fint ryck och bra bollkontroll. Billig är han också.
Haha ja, samma här. Ett av mina sämre köp, trots att han är billig. Har inte levererat alls, tyvärr.
Tänkte nog testa Berardi efter att ha kollat runt lite. Fungerar inte han heller så blir det nog ett test med Callejon!
Citera
2017-01-03, 23:12
Medlem
Vurte3Ns avatar
Citat:
Haha ja, samma här. Ett av mina sämre köp, trots att han är billig. Har inte levererat alls, tyvärr.
Tänkte nog testa Berardi efter att ha kollat runt lite. Fungerar inte han heller så blir det nog ett test med Callejon!

Ah Berardi blev jag tipsad om tidigare, inte hunnit pröva än! Callejon går för runt 1K bara så inget som bränner i lädret

Blir det någon festival i år ?
Citera
2017-01-03, 23:13
Medlem
Funderar på att köpa in denna 11: https://www.futbin.com/17/squad/985249

Någon som vet hur modric är? Offensivt och defensivt.
Någon spelare ni själva hade bytt ut?
Väntar nog med att köpa tills POTY släpps.
Känns som priserna kommer sjunka lite då
Citera
2017-01-03, 23:16
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:
Salah är väl annars det bästa alternativet, går ju att uppgradera med informs också!

Någon som vet hur man får igång mobilappen? När jag försöker logga in säger den bara "Early mobile start has ended. You Will need to log in to FUT on your console to continue using the FIFA 17 companion app." Går inte göra ett piss egentligen, har skrivit till EAs support och Twitter men dom vägrar svara såklart
Vill ju gärna kunna göra kortlivade SBCs och investera i spelare när man inte har tillgång till sitt xbox
Citera
2017-01-03, 23:21
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vurte3N
Ah Berardi blev jag tipsad om tidigare, inte hunnit pröva än! Callejon går för runt 1K bara så inget som bränner i lädret

Blir det någon festival i år ?
Kanske blir att testa Callejon som LW då jag inte hittar något annat spännande på den positionen och det är nog där jag bytt ut flest spelare..

Haha jodå, det blir nog de vanliga!
Citat:
Ursprungligen postat av tugboatbob
Salah är väl annars det bästa alternativet, går ju att uppgradera med informs också!

Någon som vet hur man får igång mobilappen? När jag försöker logga in säger den bara "Early mobile start has ended. You Will need to log in to FUT on your console to continue using the FIFA 17 companion app." Går inte göra ett piss egentligen, har skrivit till EAs support och Twitter men dom vägrar svara såklart
Vill ju gärna kunna göra kortlivade SBCs och investera i spelare när man inte har tillgång till sitt xbox
Hade honom i tankarna också, men han snubblade på målsnöret den här gången. Kan bli ett test av honom i framtiden.
IFs är jag inget fan av. Känns som att det går åt helvete med hela laget så fort man tar in en IF. Tyvärr..
Citera
2017-01-03, 23:26
Medlem
Citat:

Candreva, underskattad..har bra på de flesta attribut
Citera
2017-01-03, 23:39
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Candreva, underskattad..har bra på de flesta attribut
Blev ett köp av honom också. Så ska testa alla tre tänkte jag (Candreva, Berardi, Callejon). Just Candreva var riktigt bra för mig på Fifa 16, så att jag inte hade honom i tankarna nu är ju jävligt konstigt. Men tack för tipset och påminnelsen!
Citera
2017-01-03, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
SBC över lag måste vara sjukt ovärt..har knappt gjort en enda utan bara sålt spelare och gjorde rejält coins..satsat på kort jag verkligen vill ha o som går att få för en vettig summa... Can, Toprak och Insigne är de enda jag gjort...
SBC har varit helt otrligt värt för mig, fått flera IF's samt Pogba en gång och bara gjort de billiga och en dyr (hazard)
Citera
2017-01-03, 23:56
Medlem
en-gurka-tillexempels avatar
Har kört lite med uppställningen jag länka här förut. Måste säga att TIF Icardi är grymt bra för sitt pris! Måste vara den bästa nickspelaren i spelet. Jag har dock problem när jag ska slå inlägg på honom från mina yttrar. Det kanske är jag som inte fattat hur man slår dem än men 90% av inläggen går rakt på målvakten utan nån chans att mina spelare kan nicka trots att jag siktar på Icardi. För att kompensera drar jag ibland spaken överdrivet mycket snett bakåt, men då skjuter hand den rakt bakåt så att den inte ens hamnar i straffområdet. Finns det nån som sitter på en bra förklaring eller tutorial på hur man ska slå inlägg?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in