Jag kommer inte ihåg var jag hört det, det kan mycket väl vara en felaktig information, men det är att DNA:t skulle härröra ifrån spya inifrån ladugården där Tor mördades. Kräktes gärningsmannen eller ev. medhjälpare? Är det därför man säger att det kan ha naturliga orsaker och inte behöver ha avsatts av ev. gärningsman? Kanske allt utom blod räknas som andra tänkbara "normala" orsaker, att de kan ha hamnat där av annan orsak än en våldsam händelse?
Jag kommer inte ihåg var jag hört det, det kan mycket väl vara en felaktig information, men det är att DNA:t skulle härröra ifrån spya inifrån ladugården där Tor mördades. Kräktes gärningsmannen eller ev. medhjälpare? Är det därför man säger att det kan ha naturliga orsaker och inte behöver ha avsatts av ev. gärningsman? Kanske allt utom blod räknas som andra tänkbara "normala" orsaker, att de kan ha hamnat där av annan orsak än en våldsam händelse?
Jag har inte läst det. Det har talats om det, sant eller inte vet jag inte. Låter ju inte otroligt då det borde vara lite läbbigt att ta ihjäl nån, eller bara att se någon nerblodad.
Överhuvudtaget borde de kunna släppa lite mer info nu. 10 år av hemlighetsmakeri har ju inte varit någon succehistoria direkt. De har ju ändå dnat att matcha mot, så hittar vi en GM så åker han ju dit.
Gäller ju bara att hitta rätt. (Om han lever ännu, var han också 70 då så vettifan).
Stulna pass finns det väl en marknad för?
Enklaste är ju "lookalike passen" men liten risk att man hittar någon som ser ut som de dära som vill köpa ett pass. Är väl typ afrikaner som sysslar med sånt, för alla de ser ju lika ut.
Nån som vet varför föräldrarna till den döda knarkaren i sundsvall misstänkte att han var inblandad förresten? Hittade de nått gods bland hans grejjer?