2017-01-02, 23:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrPistol
Det som är skrämmande är att SVT smutsar ner Italienska män när dom inte skriver vart mannen kommer ifrån... 80% som läser den artikeln tänker, "äcklig jävla Italienare" när det i själva verket är som i 90% av fallen en smutsig muslim.

Ja, det är det som är det värsta med den här typen av rapportering. Man skriver ingenting om ursprunget och antyder då indirekt att det är frågan om en italiensk MGM, och om detta sedan påpekas är det bara att slå ut med händerna och säga "vi har inte sagt någonting, det är du som gör den tolkningen".

Den här typen av journalistik är jävligt ohederlig och är ytterligare en anledning till varför det är relevant att nämna MGM:s ursprung.
Citera
2017-01-03, 08:09
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Det som är skrämmande är att SVT smutsar ner Italienska män när dom inte skriver vart mannen kommer ifrån... 80% som läser den artikeln tänker, "äcklig jävla Italienare" när det i själva verket är som i 90% av fallen en smutsig muslim.

Dvs.., detta är SVT`s version utav sk "Fake news".
Citera
2017-01-03, 09:28
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Och jag tänker, jävla rasister när jag läser här. Jag kan inte förstå varför det är så förbannat viktigt att hela tiden få gärningsmän till muslimer. Katolska präster våldtar småpojkar men det är inte så noga, dom är ju inte muslimer.

Så istället för att tänka jävla italienare ska vi tänka jävla muslim! Jävla egyptier? Varför inte jävla våldtäktsman? Varenda jävla brott används till att sprida rasism.

Jag är helt öppen till kölhalning av alla våldtäktsmän, oavsett vad flashback anser att gärningsmannen har för etnicitet/medborgarskap.
Citera
2017-01-03, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Och jag tänker, jävla rasister när jag läser här. Jag kan inte förstå varför det är så förbannat viktigt att hela tiden få gärningsmän till muslimer. Katolska präster våldtar småpojkar men det är inte så noga, dom är ju inte muslimer.

Så istället för att tänka jävla italienare ska vi tänka jävla muslim! Jävla egyptier? Varför inte jävla våldtäktsman? Varenda jävla brott används till att sprida rasism.

Jag är helt öppen till kölhalning av alla våldtäktsmän, oavsett vad flashback anser att gärningsmannen har för etnicitet/medborgarskap.

Tror du att katolska präster våldtar svenska småbarn med nya offer dagligen?
Senast redigerad av clubkid 2017-01-03 kl. 09:34.
Citera
2017-01-03, 09:59
Bannlyst
Citat:

Tror du någon skyddar och uppmuntrar dom katolska prästerna?
Citera
2017-01-03, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Står det vilket hotell det var? Måste varit ganska posh med tanke på att borgmästaren dök upp. Fast det kanske hör till god ton i Rom?

Ligger i linje med den här borgmästarens linje att göra Rom "levnadsbart igen".

Har bott på det sagda hotellet, har bott på betydligt bättre hotell i Italien.
Citera
2017-01-03, 11:09
Medlem
foxtrouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Så nobelt. Så nobelt. Borgmästaren själv kom springandes.

Men. Vem hade kommit springandes om det varit ett femstjärnigt hotell då?

Totti !
Citera
2017-01-03, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ördög
Citat:
En svenska i trettioårsåldern hade just kommit in i sitt rum efter att ha firat nyårsafton i Rom, när nattportieren misstänks ha tagit sig in och försökt våldta henne. Mannen nekar till attacken, men ska ha filmats av hotellets övervakningskameror.

Klockan var halv fem på morgonen i söndags, när svenskan och några av hennes vänner gick hemåt efter att ha firat nyårsafton i Rom.

Kvinnans hotell ligger på Via del Corso, Roms stora affärsgata. Vännerna bad att få följa med henne upp på rummet, enligt uppgift eftersom hon var berusad. Men den 59-årige nattportieren sade nej.

I stället ska han ha följt med henne genom dörren och försökt våldta henne.
---
Han nekade till attacken. Men bilder från hotellets övervakningskameror ska ha visat honom komma ut ur kvinnans rum med nerdragna byxor. Svenskan fick berätta om händelsen på en lokal polisstation. Dit kom också Roms borgmästare Virginia Raggi för att be henne om ursäkt på stadens vägnar.

Hotellet har meddelat att mannen som var provanställd sedan några månader, har avskedats.

Antingen är det en dålig översättning eller så var han ordentligt berusad. Vilken nattportier skulle lämna rummet med neddragna byxor, oavsett vad som hade hänt på rummet?
Citera
2017-01-03, 11:47
Medlem
Allmänmedia ville väl ha det till att det var en SVENSK hotelanställd förstås.
Citera
2017-01-03, 11:58
Medlem
Citat:

Vet inte om ni saknar tv och internet där du bor men under dom senaste åren så har muslimer stått för 90% av alla våldtäksgärningar. Men aa det är säkert en slump och inte alls har något med att göra att muslimer inte har respekt för kvinnor.

Dom har en vidrig kvinnosyn som heter duga. Kolla bara på alla våra kärvänliga flyktingar. Kan inte ens sluta tänka på våldtäkt när dom är på flytk. Lol
Citera
2017-01-03, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Bara att stämma hotellet på 1 mille.

Hotellet har ansvar för sina anställda.

Extremt lätta pengar.
Istället för rikta ilskan mot italienare så ska ni svenskor skärpa er och inte flörta med muslimer.När ska ni fatta det?det verkar som en hel del svenskor törstar att bli våldtagna av dessa babianer av någon anledning.Italien ska ni inte få svärta ned för det folket är helt annat än nordiska töntar.
Citera
2017-01-03, 13:19
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av byling
Vilken nattportier skulle lämna rummet med neddragna byxor, oavsett vad som hade hänt på rummet?
En arabisk nattportier fixar det lätt tydligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in