2017-01-02, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Du kanske inte skall kalla andra för korkade när du inte lyckats presentera något faktamässigt relevant själv

Ännu en gång, du påstår nåt = du belägger det, annars är det bara dina åsikter...
Citera
2017-01-02, 18:28
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja det är du mycket medveten om, luftmotståndet är så stort att de spelar ingen roll hur mycket det dyks

Nej jag har aldrig sett det ske - och jag finner det fullständigt osannolikt, direkt löjligt.. men du har sett detta alltså?

Däremot har du ju fått länkar till chefen för Nya Zelands flygvapen som gjort många uppvisningsflygningar i samma flygplanstyp, på samma flyghöjd i rejält högre hastighet. Men det såg du inte??
Senast redigerad av SnakePlisssken 2017-01-02 kl. 18:30.
Citera
2017-01-02, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej jag har aldrig sett det ske - och jag finner det fullständigt osannolikt, direkt löjligt.. men du har sett detta alltså?
Ja, du kan ta exemplet med en fallskärmshoppare. Om man minimerar luftmotståndet med dräkt och dyker så tror jag rekordet ligger på runt 500 km/h på 3000 meters höjd
Citera
2017-01-02, 18:32
Medlem
Citat:
Ja, du kan ta exemplet med en fallskärmshoppare. Om man minimerar luftmotståndet med dräkt och dyker så tror jag rekordet ligger på runt 500 km/h på 3000 meters höjd

Väntar fortfarande på din källa från Boeing...
Sen, varför svarade du bara på halva SP inlägg?
Citera
2017-01-02, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamVimes
Väntar fortfarande på din källa från Boeing...
Sen, varför svarade du bara på halva SP inlägg?

Hen vet att det är en bluff, exakt varför hen gör som hen gör kan man fråga sig. Man orkar inte för det är omöjligt att få konstruktiva diskussioner och gåtan är löst då därför är det inte aktuellt att ödsla mer tid
Citera
2017-01-02, 18:37
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:

Och om man sätter en jetmotor på ryggen på honom med fullt pådrag - går det långsammare då pga "luftbromsen"???
Citera
2017-01-02, 18:37
Medlem
Citat:
Hen vet att det är en bluff, exakt varför hen gör som hen gör kan man fråga sig. Man orkar inte för det är omöjligt att få konstruktiva diskussioner och gåtan är löst då därför är det inte aktuellt att ödsla mer tid

Varför svarade du bara på halva mitt inlägg?
Citera
2017-01-02, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Och om man sätter en jetmotor på ryggen på honom med fullt pådrag - går det långsammare då pga "luftbromsen"???

Inte om motorn slutar fungera och börjar bromsa eftersom den inte klarar svälja luften
Citera
2017-01-02, 18:39
Medlem
Citat:
Varför svarade du bara på halva mitt inlägg?
För att du vägrar och svara över huvud taget
Citera
2017-01-02, 18:39
Medlem
Citat:
Inte om motorn slutar fungera och börjar bromsa eftersom den inte klarar svälja luften

Källor på det du påstår..
Citera
2017-01-02, 18:40
Medlem
Citat:
För att du vägrar och svara över huvud taget

DU PÅSTÅR SAKER DU BELÄGGER DET.
Enkelt eller hur?
Citera
2017-01-02, 18:41
Medlem
Citat:
DU PÅSTÅR SAKER DU BELÄGGER DET.
Vetenskap kan vara svårt för en del, hur beskriver man för någon som har svårt att fatta fysik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in