2017-01-02, 08:30
Medlem
HasseBanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Hustler och C-more hade porr 2015 vet jag, på tv. Inte mig emot, porr på tv:n är överskattad och har fula brudar som medverkar oftast. Går att hitta mycket fräschare damer på internet

Men nu kör jag nofap så ingen porr under 2017 överhuvudtaget för min del

Ja ofta är/var det dåliga filmer från tidigt 90-tal som visades.
Citera
2017-01-02, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Ja ofta är/var det dåliga filmer från tidigt 90-tal som visades.
Precis, och dessutom är de jävligt långsamma. 30 minuter av en 60-minutersrulle ägnas åt att se tjejen klä av sig och posera.
Citera
2017-01-02, 09:19
Medlem
Man kan tycka lite synd om äldre personer eller de som kanske har svårt för att de tekniska aspekterna med datorer och internet, som kanske hellre föredragit porr via tv. Det kan nog vara lite avtändande med den stress som vissa förmodligen kan uppleva genom sin bristande kunskap om datorer och internet, samt att förutsägbarheten i utbud blir mindre och det hela mindre privat, än tv(förutsatt att det inte betalas för en viss film).

Moralister har sannolikt fått mer utrymme att påverka så det kan ju tänkbart också vara en del av orsaken.

Jag minns själv hur det kunde hända att man som ungdom höll sig vaken med videobandspelare för spela in porr/mjukporr från tv:n.
Citera
2017-01-02, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av funderande
Man kan tycka lite synd om äldre personer eller de som kanske har svårt för att de tekniska aspekterna med datorer och internet, som kanske hellre föredragit porr via tv. Det kan nog vara lite avtändande med den stress som vissa förmodligen kan uppleva genom sin bristande kunskap om datorer och internet, samt att förutsägbarheten i utbud blir mindre och det hela mindre privat, än tv(förutsatt att det inte betalas för en viss film).

Moralister har sannolikt fått mer utrymme att påverka så det kan ju tänkbart också vara en del av orsaken.

Jag minns själv hur det kunde hända att man som ungdom höll sig vaken med videobandspelare för spela in porr/mjukporr från tv:n.
Synd och synd, porr medför väl egentligen inget positivt (förutom möjligen utseendena hos snygga tjejer som man sedan kan runka till). Är väl mer synd att de inte kan använda internet överhuvudtaget eftersom så många saker fordrar det idag.
Citera
2017-01-03, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Synd och synd, porr medför väl egentligen inget positivt (förutom möjligen utseendena hos snygga tjejer som man sedan kan runka till). Är väl mer synd att de inte kan använda internet överhuvudtaget eftersom så många saker fordrar det idag.
Jo, kanske det, men det är synd när mycket likriktas till att fodra internet. Jämför, med bankärenden för gamla mänskor. Skapar stress och oförutsägbarhet som inte passar alla. Bra, rent generellt, när en del av det traditionella, konventionella finns kvar som alternativ.
Citera
2017-01-03, 10:38
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonHoward
Penthouse 1 på Viasat Action just nu enligt tv.nu. så visst rullas det porr vid midnatt fortfarande.
Finns ju även Blue Hustler. Har jag hört.
Citera
2017-01-03, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Finns ju även Blue Hustler. Har jag hört.
Blue Hustler visar bara tyska b-porrisar. Näe håll er till nätet gott folk, om ni kan
Citera
2017-01-07, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jag minns, försökte spela in i smyg

tur att slaget om Tellus gick sent på kvällen
Citera
2017-01-08, 08:34
Medlem
Rynes avatar
Så var min tid som porrdrottning på TV1000
http://www.svt.se/opinion/sa-var-min-tid-som-porrdrottning-pa-tv1000

https://sv.wikipedia.org/wiki/Tusen_och_en_natt_(TV-program)

Tusen och en natt med Ylva Maria Thompson 1991
https://www.youtube.com/watch?v=JRmEF0whjz8
Citera
2017-01-12, 04:57
Medlem
jonesy.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laxen69
Hur många sitter längre och väntar till 01:00 på att porren skall börja på en filmkanal? Eller programmerar VHS-bandspelaren till att spela in mitt i natten? .

Haha... fi fanken det var tider det , som ung (och kåt) snorunge , man satt ivrigt och väntade på att få spela in lite porr från tv 1000. Yeaaah.

Minns det var ofantligt mycket flat porr med en massa trist fittslickeri bara, inte min cup of tea direkt.
Senast redigerad av jonesy. 2017-01-12 kl. 05:08.
Citera
2017-02-13, 00:16
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
Ja det minns jag. Men det var ju mest bara lite hud hon visade, och ofta i ett dunkelt rum. Men på den tiden såg man ju vad som bjöds. Sen hade vi ju Bikini och Tutti Frutti på 3:an också.
Haas just det var väl med nån gammal medieprofil då(tror han e död nu) å sen var det väl Anders Borgs nya brud(ser bra ut med tanke på åldern numera) fejk sångerskan från Polen, Miss PR wannebe typ. Kommer ihåg frukttjejerna å att deltagarna fick en ful hjälm på skallen som mätte deras upphetsning(var det båg?). hahaahaa a d va feta prylar då när man slog på tv i smyg, nojig man va då också .
Citera
2017-02-21, 23:28
Medlem
Viasat visar fortfarande efter tolvslaget varje natt. Riktig smörja dock. Ingen porr man glatt kan sätta sig ned och njuta av.
Porren är inte som den va förr i tiden. Man glömmer ju aldrig när man fick TV1000, och som tonåring knappt kunde hålla sig tills klockan blev 12.
Filmerna då va ju faktiskt riktiga klassiker när man tänker tillbaka på det.
Minns en film som jag tom spelade in och hade många år efteråt. Tror den hette Malibu Spice eller nått sånt. Så jävla bra! Ångrar mig så jävla hårt att jag gjorde mig av med alla filmerna. I dag verkar många av dom vara riktigt svårt att få tag på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in