Citat:
Ursprungligen postat av
Koenigsallee
Ni Turncoat Trump anhängare verkar inte särskilt begåvade!
Varför tror ni Kina och Putin är
jättenöjda med valresultatet?
Glöm inte Hillary fick 2 miljoner fler röster än nollan från Jew York.
Han har inga förutsättningar för att bli en bra president, a blind man is gonna lead the free world.
http://cbsnews.com.co/tag/donald-trump-punches-blind-man/
Hillary fick närmare tre miljoner röster mer. Vilket är totalt oväsentligt att nämna och bara har som syfte att diskreditera den amerikanska demokratin; Trump valdes enligt konstens alla regler och är utan tvekan USAs demokratiskt valde 44 president.
Ja, Putin är nöjd men knappast Kina. Däremot tror jag Trump kommer vara mycket effektivare mot Putin när det gäller att försvara amerikanska intressen; du måste komma ihåg att Obama har snackat tufft men vikit ned sig varje gång han också skulle handla. Hade Obama börjat bomba Syrien direkt efter kemgasattacken hade Assad varit borta nu och Ryssland varit utkastat ur Syrien, hade Obama börjat skicka vapen till Ukraina skulle man ha stoppat de ryska invasionstrupperna och tvingat Putin gå in öppet eller förlora.
Jag tror inte Trump är lika benägen att stödja frihetliga uppror i icke-NATOländer, men jag tror också att Trump verkligen kommer stå upp för de han lovar att försvara. Om jag tvingas välja mellan en president som säger rätt saker men inte gör dem och en som säger lite obra saker men som står för detta börjar jag luta åt att Trump är ett skapligt val.
Sedan är han troligen en katastrof inrikespolitiskt, men det är en annan femma.