Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Det står inte heller i brottsbalken att ifall man ställer sig framför ett tåg då får man skylla sig själv.
Men likaväl är man död..
Dåligt jämförelse måste jag säga. Den som ställer sig väntar på att dö och vill dö.
Lotta anade inte att hon skulle dö då hon öppnade dörren för Martin. Så hur får du ihop det?
Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Idiot kan du vara själv. Han åtalades inte för sexbrott, eftersom det skulle inte ha hållit I en rättegång.
Din ÅSIKT har ingen som helst relevans I frågan.
Dessutom har du ytterligare FEL när du hävdar att han har ANKLAGELSER MOT SIG gällande sexuellt ofrerande.
Att du anklagar honom här på flashback räknas liksom inte. Angelica anklagar inte honom och åklagaren anklagar inte honom.
Så återstår bara dina anklagelser, åsikter, din tro osv. Helt irrelavanta saker I sammanhanget.
Nix, det finns en person som säkerligen inte ändrat uppfattning om händelsen med ofredandet och det är ju A.
Bra då vet du att svensk domstol inte håller med eftersom dom aldrig prövat detta brottet.
Således kan inte solglittret och domstolen ha samma åsikter.