2016-12-02, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattsmyg
Intressant

Gissningvis får hans bolag arvodet för att inte hans fallskärm skall minskas.

FLX är ett produktionsbolag som gör reklamfilm, TV och långfilm. Bolaget ägs av Felix Herngren, Pontus Edgren och Niclas Carlsson. De har bland annat producerat TV-program som Solsidan. Så snart får vi säkert se Reinfeldt spela Ove i Solsidan.
Citera
2016-12-02, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
FLX är ett produktionsbolag som gör reklamfilm, TV och långfilm. Bolaget ägs av Felix Herngren, Pontus Edgren och Niclas Carlsson. De har bland annat producerat TV-program som Solsidan. Så snart får vi säkert se Reinfeldt spela Ove i Solsidan.

Felix gillar Reinfeldt, bra så..
Citera
2016-12-02, 21:52
Medlem
GoEks avatar
Avskummet sitter nu i skavlan och ravlar om att "det skapats rädsla"... Säg det till de efterlevande till paris-attackerna din jävla idiot.
Citera
2016-12-03, 04:44
Bannlyst
Reinfeldt måste väl ha någon diagnos? Jag uppfattar honom som ganska blyg men att han har någon form av fasad. Han känns väldigt falsk när han ska visa känslor.
Citera
2016-12-08, 16:09
Medlem
cerealtubemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungrattan
Reinfeldt måste väl ha någon diagnos? Jag uppfattar honom som ganska blyg men att han har någon form av fasad. Han känns väldigt falsk när han ska visa känslor.

Känslokall och avståndstagande, den bilden får jag. När han ler framstår leendet som framtvingat. Pappan är ju alkoholist. Reinfeldt har anklagat sin far Bruno för att vara psykiskt instabil. Pappan är även invandringskritiskt. Kan den politik Fredrik drivit vara ett sätt att slå ner på och ta avstånd från sin far. Konsekvenserna av att pappan aldrig kramade sin son eller sagt att han älskar honom ser vi i svensk migration. Reinfeldt känns som Alex Schulman. Ute efter bekräftelse och gillande från rätt personer för att väga upp en usel barndom.
Citera
2016-12-29, 12:53
Bannlyst
Faderlös 18/12 2016. Dödsannons i DN och SvD denna dag.
Citera
2016-12-29, 14:56
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunk
Faderlös 18/12 2016. Dödsannons i DN och SvD denna dag.
Mycket tråkigt att höra, att mista sin far är en stor livshändelse.

Hoppas att familjen stöttar varandra i denna svåra stund.
Citera
2016-12-29, 15:14
Medlem
Fredrik Reinfeldt har hyllat sin mamma Birgitta som han lyft fram som en förebild i sin bok "Halvvägs" men har däremot varit fåordig om sin pappa Bruno Reinfeldt.
Citera
2016-12-29, 19:48
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Fredrik Reinfeldt har hyllat sin mamma Birgitta som han lyft fram som en förebild i sin bok "Halvvägs" men har däremot varit fåordig om sin pappa Bruno Reinfeldt.
Å andra sidan har mamma Birgitta berättat att Fredrik redan som liten var "mycket intresserad av att bestämma". Patalogiska störningar på världspolitikern från Täby.
Citera
2016-12-29, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungrattan

Finns ju något som heter karaktärsdrag också och ett "offentligt jag" som kan vara rätt markant avskilt från det privata. Han verkar rätt så analytiskt lagt, men plötsligt fick han ju frispel och började att med emfas prata om att öppna våra hjärtan, så lite lagd åt emotioner är han också.
Citera
2016-12-29, 21:47
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Finns ju något som heter karaktärsdrag också och ett "offentligt jag" som kan vara rätt markant avskilt från det privata. Han verkar rätt så analytiskt lagt, men plötsligt fick han ju frispel och började att med emfas prata om att öppna våra hjärtan, så lite lagd åt emotioner är han också.

Lägg till att hans små lustiga quirks om att vara 32-delsneger, mobbad och kränkt passerade hans inre filterbubbla och skulle användas i hans offentliga försök att verka folklig. Nej, den bubblan fungerar inte som hos oss utan sociopatiska drag.
Citera
2016-12-30, 07:55
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2

Under de dagarna när han passionerat skrek "Öppna era hjärtan" och dagarna före valet "Jag ger mig aldrig" var det många som blev lite rädda för honom och undrande studerade hans personförändring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in