Citat:
Ursprungligen postat av
bananapans
Helt stört. Visst blir man jävligt trött och frustrerad (jag sitter just nu och gungar ungen i en babysitter och hon har gallskrikit till och från sen 23:30) men man nyper väl för i helvete inte barn! Det är spädbarn som behöver trygghet vi pratar om här, som blir oroliga och bara kan kommunicera genom skrik och bråk.. Och de är ju inte direkt medvetna om vad de vill och gör heller.. Ena stunden är det gråt och tårar, efter två minuter gäsp och sömn i tio, sedan är ungen klarvaken igen..
Ja det är väldigt tragiskt att föräldrar nyper sin spädbarn och misshandlar dem, att de kanske till och med dödar dem som i detta fall. Nu vet vi inte ännu vad som hände, men troligtvis blev de irriterade över att hon skrek ofta och att de inte fick henne att somna! Sen hade hon ju varit sjuk i spottkörtelinflammation som kanske gjorde att hon inte mådde så bra, hon kanske hade väldigt ont?
Sen finns det idioter här som om och om igen sprider falsk dynga mot andra i tråden, som en papegoja upprepar denna sjuka individ att jag gillar att slå och nypa spädbarn, bara för att jag skrev att det var värre att döda någon än att nypa någon! Både två är hemska och en är misshandel och den andra mord, mord är väl värre än misshandel?
Men denna idiot anser att båda dessa är lika hemska, att straffet ska vara lika. Mord och misshandel ska alltså enligt denna person ligga på samma straffskala. Ok, då får du och andra som vill tycka det göra det! Men just nu ligger de inte på samma straffskala!
Jag anser att det är JÄTTEHEMSKT MED ALL SLAGS MISSHANDEL OCH MORD, SPECIELLT PÅ OSKYLDIGA BARN!
Och trots att denna idiot t.o.m antyder i den här tråden att jag kan ha mördat mina egna barn då jag gillade att nypa och slå dem enligt vad denna person tycks tro, så kan jag berätta för er andra mer normala att alla min tre barn som jag fött lever och har goda hälsa, både fysiskt och psykiskt! Däremot skulle jag inte skicka barn i närheten av denna FuckBlash, då denna person verkar vara enormt psykiskt störd!