2016-12-25, 08:29
Medlem
Hur länge tror ni jag måste hålla upp från H innan jag får effekt på sub?

Visste inte vart jag skulle placera tråden..

Jag har ALDRIG fått effekt på sub! Redan innan jag började missbruka H så fick jag ingen effekt, då tog jag måste tramadol etc.. Men vet inte hur länge jag hade varit ren från andra opi då.

Så hur länge tror ni jag måste hålla uppe från H innan jag får effekt på sub? Eller efter som att jag inte fick rus innan jag började missbruka H, kommer jag aldrig få effekt? Har kört de svenska, franska samt subuxone.. Har fått rus en gång vad jag kan minnas, det var av suboxone under en kväll. Jag älskade det!

De senaste sex veckorna så var jag ren de 4 första och nu under de senaste två har jag använt sporadiskt. Så hur länge tror ni jag måste vara utan H för att få effekt på sub? Ska ta min sista boll h till frukost nu sen planerar jag att hålla uppe ett bra tag.
Citera
2016-12-25, 20:52
Medlem
Tjaba!
Har kommit över ett gäng Norspan både 20 och 10ug kan man göra något kul på dessa eller vad tror ni?

/ThaGIRL
Citera
2016-12-25, 21:06
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thagirl
Tjaba!
Har kommit över ett gäng Norspan både 20 och 10ug kan man göra något kul på dessa eller vad tror ni?

/ThaGIRL
Oja,Under tungan eller snusa dem.
Citera
2016-12-28, 20:51
Medlem
oggethedoggs avatar
Jag har tagit 0.5 rivotril för 8 timmar sen (med tolerans, så känner knappt av den).
Borde det vara lugnt att dra 2mg sub i nosen??? (Med viss tolerans, mycket erfarenhet av alla opioder )
Citera
2016-12-28, 21:21
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Jag har tagit 0.5 rivotril för 8 timmar sen (med tolerans, så känner knappt av den).
Borde det vara lugnt att dra 2mg sub i nosen??? (Med viss tolerans, mycket erfarenhet av alla opioder )
Ja, 100% lungt
Citera
2016-12-28, 21:57
Medlem
oggethedoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Ja, 100% lungt

Känns ganska lugnt, ska nog dra lite mer
Citera
2016-12-30, 15:29
Medlem
Flusons avatar
har två st sub 8or hemma, tagit 1 mg för en timma sen och känner mig mysmys, stoppade även i mig 1 mg xanor imorse. Nu har jag en kall jävla Sofiero 7,5 i kylskåpet som jag vill dricka. Hur pass farligt är denna kombination egentligen och vad är de tidiga varningstecknena för andningsdepp?
Citera
2017-01-03, 17:09
Medlem
Ollonssons avatar
Citat:
Q: Hur stor dos skall man ta?
A: En bra nybörjardos är 1 mg.

Jag har ingen opiat-tolerans, men 4 mg har jag tagit subligualt några gånger o tycker att det är en lagom dos.

Citat:
Q: Så vilket intagningssätt är mest effektivt?
A: Om man injicerar i muskeln får man tre gånger så hög biotillgänglighet som vid sublingualt intag.

Jag tänkte injicera 4 mg intramuskulärt, men är det farligt? Jag är man o väger 89 kg. Eller eventuellt intravenöst, men nöjer mig nog med IM (eftersom jag har lite svårt att köra IV utan att det blir blåmärken). Efter hur lång tid kommer max-effekten efter intramuskulärt?

Tacksam för svar tills imorgon!
Citera
2017-01-03, 21:41
Medlem
WhiteWalkers avatar
Har sopat i mig runt 12-16 mg nu under nyår och dagarna innan. Senaste var i förrgår. Hur många dagar bör man vänta innan man kör igen om man vill få ner toleransen lite? Är en såndär som behöver en massa för att det ska hända nåt, gärna 2-3mg även om jag inte kört på ett halvår.
Citera
2017-01-10, 14:07
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteWalker
Har sopat i mig runt 12-16 mg nu under nyår och dagarna innan. Senaste var i förrgår. Hur många dagar bör man vänta innan man kör igen om man vill få ner toleransen lite? Är en såndär som behöver en massa för att det ska hända nåt, gärna 2-3mg även om jag inte kört på ett halvår.
Vänta åtminstone en vecka. Det beror väl lite på, ju längre du väntar desto bättre egentligen, men jag förstår att du inte har all tid i världen när det gäller sånt här. Men testa att vara helt utan i minst en vecka och dra på en redig dos (3-4mg iaf eller mer om ekonomin osv tillåter) om du är ute efter att bli skev och drick någon bärs eller något om du vill boosta lite. Lyrica funkar grymt bra att boosta sub men ökar ju risken för typ andningsdepression, krampanfall och massa annat tråkigt så man får vara försiktig i så fall!

Mvh.
Citera
2017-01-10, 15:38
Medlem
Vart nyss en näsa förjävla gott. =)
Citera
2017-01-11, 13:07
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Tjena, sitter på några subutex 8mg. Ska mysa lite på dom om någon dag med en brud. Bruden är HELT ny på opiater, alltså 0 tolerans har bruden. Hur fan ska man dela upp tabletten? Skitavårt att få den i 8 bitar ju.
Hur ska jag göra åt henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in