Jag tycker du skriver som en riktig tönt vilket man kan förvänta sig om du är från byhålan.
Att gå till personangrepp är ganska vanligt när man inte klarar av att ta en diskussion. Du har inga som helst belägg för vad du skriver och du kan inte hantera att någon säger emot dig.
__________________
Senast redigerad av tagmaster 2016-12-27 kl. 20:33.
Men nu får väl vissa i denna tråd ta och sansa sig en aning. Det är mycket spekulationer och påhopp just nu som till viss del saknar grund.
Att AL är gravid igen var med all sannolikhet inte planerat men att ge sig på den blivande fadern tycker jag är fult. Vad vet ni om honom egentligen? Ja han har onekligen haft samlag med AL men vad är det som säger att han är en person från samhällets botten? Att sitta och gömma sig bakom tangenterna och påstå att det kommande barnet omedelbart bör omhändertas är ett starkt påstående då många inte har en aning om den blivande fadern.
Jag vet att FB vrider och vänder på varje sten men att gå till personangrepp på personer som inte har med detta att göra är inte speciellt snällt. Även de åtalade har familj & vänner som mår dåligt av det inträffade, en kategori som ofta glöms bort.
Månntro om gratis kondomer hade kunna styra upp detta barnavlande i viss mån.
Hemskickade givetvis eller utdelade i samband med nåt soc.besök eller dylikt.
Vems var förresten de lätt smutsade trosorna? AL?
Vad fan är det för fel på dig? Hur fan orkar du engagera dig med en tjackhora som föder ungar likt en brunråtta? Sterilisera kärringen borde vara en order från staten och sociala myndigheter som ska betala för dessa avkommor. Att ens besvara dina byfåneinlägg får bli det sista här.
Vad fan är det för fel på dig? Tror du jag ska be om ursäkt för att jag har högskoleutbildning och vet hur det fungerar beträffande rutinerna för vad som godtas för att bli ansedd som fader bara för att du slänger lite invektiv när en felaktig uppgift du ger i tråden korrigeras?
Ja men snälla du. Barnets mamma har varit med om att mörda en annan människa. Om du valt att skaffa barn med denna misstänkta får du ju faktist stå ditt kast och ta den skit du faktist får!
Alla hennes andra barn med andra olika pappor är omhändertagna och statistiskt sett ligger även detta barn i farozonen!
Nu kanske du är en "bra" killejämfört med dom andra papporna. Men tyvärr hänger det mest på mamman hur hon omhändertar barnet!
En liten undran heter kvinnan i fråga som ni skriver om möjligen Ane..tte?isåfall så kan hon vara en som jag känner till beroende på om hon har bott i Jämtland en gång i tiden? eller så är jag helt fel ute..isåfall finns det mycket att berätta om denne person😕
Hm... han som nu utger sig för att vara far till ALs bebis har lagt ut ett ultraljudsfoto på sin fb-sida. Det ser exakt ut såsom såna bilder gör... Och är daterat till 20 okt... Det går liksom inte ihop! Ultraljudsbilder tas i graviditetsvecka 16 och om det här skulle vara en bild på hennes bebis skulle hon ha blivit gravid i början av augusti. Eller tänker jag/räknar helt fel?
En liten undran heter kvinnan i fråga som ni skriver om möjligen Ane..tte?isåfall så kan hon vara en som jag känner till beroende på om hon har bott i Jämtland en gång i tiden? eller så är jag helt fel ute..isåfall finns det mycket att berätta om denne person😕
Vad fan är det för fel på dig? Hur fan orkar du engagera dig med en tjackhora som föder ungar likt en brunråtta? Sterilisera kärringen borde vara en order från staten och sociala myndigheter som ska betala för dessa avkommor. Att ens besvara dina byfåneinlägg får bli det sista här.
Hellre byfåne än riksidot som predikar villfarelser om att det bara är att uppge vem som helst som far till bsrnet och att det kommer godtas.
Lite festligt att den kille som framstår som allra hårdast, påstår sig ha polare inom MC-världen och som uttrycker "golare har inga polare" är en av dem som berättar allra mest om vad som skett inklusive andras inblandning
Hellre byfåne än riksidot som predikar villfarelser om att det bara är att uppge vem som helst som far till bsrnet och att det kommer godtas.
Men för helvete. Spelar det någon roll alls vem som knullat ihop detta foster? Ungen ska tas omhand av myndigheter eller tror du själv att ett stolpskott som drar över en tjackhora är lämplig att ta hand om avkomman?