2016-12-28, 22:19
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Men för helvete. Spelar det någon roll alls vem som knullat ihop detta foster? Ungen ska tas omhand av myndigheter eller tror du själv att ett stolpskott som drar över en tjackhora är lämplig att ta hand om avkomman?

Varför insinuerar du att jag hävdat det (jag har ingen aning om vare sig vem som är farsa till hennes blivande barn och huruvida den är lämpmig eller inte. Men hursomhelst räcker det inte att hon enbart påstår någon för att den ska bli registrerad som farsa)? Det är inte alls vad min kommentar handlade om, och det framgick väl ganska tydligt?
Citera
2016-12-28, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen
Varför insinuerar du att jag hävdat det (jag har ingen aning om vare sig vem som är farsa till hennes blivande barn och huruvida den är lämpmig eller inte. Men hursomhelst räcker det inte att hon enbart påstår någon för att den ska bli registrerad som farsa)? Det är inte alls vad min kommentar handlade om, och det framgick väl ganska tydligt?
Jag var tvungen att läsa din kommentar flera gånger för att förstå vad du yrar om. Om du håller på med nån faderskapsutredning och bedömer om horan eller horkarlen är lämplig som vårdnadshavare eller om du ger dom en eloge för att ha knullat till sig en unge så stoppar jag här.
Citera
2016-12-28, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Har slöläst lite i fup:en igen.

Lite festligt att den kille som framstår som allra hårdast, påstår sig ha polare inom MC-världen och som uttrycker "golare har inga polare" är en av dem som berättar allra mest om vad som skett inklusive andras inblandning
Eller hur? Nu vill vi bara se utgången och vilka som hamnar i fängelse (för att få stryk av sina hjältar) eller vilka som hamnar på långvården. Gärna dom som lider mest av minnesförlust.
Citera
2016-12-29, 01:34
Medlem
defacto79s avatar
Hej Gott folk!
När beräknas domarna komma? Nån som vet?
Citera
2016-12-29, 06:58
Medlem
Citat:
Jag var tvungen att läsa din kommentar flera gånger för att förstå vad du yrar om. Om du håller på med nån faderskapsutredning och bedömer om horan eller horkarlen är lämplig som vårdnadshavare eller om du ger dom en eloge för att ha knullat till sig en unge så stoppar jag här.

Är du så söndercurlad att du drar slutsatsen att andra yrar när du har svårt att fatta?

Nej, jag håller vare sig på med faderskapsutredningar eller vårdnadsfrågor, det är för övrigt helt skilda typer av frågor. Man behöver inte hålla på med något för att ha kunskap om det.

På vilket sätt är du bättre som tvärsäkert uttalar dig om saker du väl måste veta att du inte vet, jämfört med tjackhoran som knullar till sig en unge hon borde veta hon inte kan ta hand om?
Citera
2016-12-29, 06:59
Medlem
Citat:

Är du så söndercurlad att du drar slutsatsen att andra yrar när du har svårt att fatta?

Nej, jag håller vare sig på med faderskapsutredningar eller vårdnadsfrågor, det är för övrigt helt skilda typer av frågor. Man behöver inte hålla på med något för att ha kunskap om det.

På vilket sätt är du bättre som tvärsäkert uttalar dig om saker du väl måste veta att du inte vet, jämfört med tjackhoran som knullar till sig en unge hon borde veta hon inte kan ta hand om?

Du borde stoppat långt tidigare. Eller kanske din morsa rent av.
Citera
2016-12-29, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av defacto79
Hej Gott folk!
När beräknas domarna komma? Nån som vet?

Tidigast 3 Feb
Citera
2016-12-30, 01:57
Medlem
Mthrfckr13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bradgardsindianen

Läs gärna på lite innan du gapar.
Citera
2016-12-30, 02:12
Medlem
kitschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Har slöläst lite i fup:en igen.

Lite festligt att den kille som framstår som allra hårdast, påstår sig ha polare inom MC-världen och som uttrycker "golare har inga polare" är en av dem som berättar allra mest om vad som skett inklusive andras inblandning

Är det mannen som påstår sig vara "Ganster på livets hårda skola" ? dvs POH?
Citera
2016-12-30, 20:00
Medlem
Orkar inte läsa allt...
Men har en fråga, hur kommer det sig att AL & EA Fick släppas fria?
Citera
2016-12-30, 21:27
Medlem
Fick PM där DM tydligen gått tillbaka till sitt ex som är inblandad i Långshyttemordet...Kan det vara EA mån tro??😳🙄
Citera
2016-12-31, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaggis26
Fick PM där DM tydligen gått tillbaka till sitt ex som är inblandad i Långshyttemordet...Kan det vara EA mån tro??😳🙄
Vem är DM? Är det runkarn som fotar sina konservburkar? Har faktiskt nästan glömt vad patrasket heter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in