2016-12-28, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Alla fall kommer feministernas logik och politik leda till att Sverige blir mycket fattigare. Svenska män som blir föräldrar kommer minska med uppskattningsvis 20 %.

Man måste hata en hel del för att komma fram med sådan politik.

Du kommer också drabbas av feministernas tänkande: fattigare , otryggare och sämre vård
+ en massa överraskningssex.

Att ration mellan man och kvinna förändrats till att det är fler män än kvinnor är också problematiskt som kommer leda till ännu mer överraskningssex ala taharush och bacha bazi.
Citera
2016-12-28, 02:03
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Alla fall kommer feministernas logik och politik leda till att Sverige blir mycket fattigare. Svenska män som blir föräldrar kommer minska med uppskattningsvis 20 %.
Vilket knappast är detsamma som att kvinnor skulle vara olyckliga ....

Citat:
Man måste hata en hel del för att komma fram med sådan politik.
Man måste hata en del för att anse att kvinnor inte äger rätten att välja om de vill ha en partner eller inte - och om de vill ha en partner, vem de vill ha.

Citat:
Du kommer också drabbas av feministernas tänkande: fattigare , otryggare och sämre vård
Det är väl hittills resultatet av politik som främst förts av män faktiskt.
Citera
2016-12-28, 02:03
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De är alltså inte ensamma ..

Gnället handlar som vanligt om att kvinnor har rätten att välja.

Vi är i alla fall överens om att vad feminister INTE gör är att sitta och klura på hur kvinnors friheter och rättigheter skall begränsas för att män skall få sitt och kvinnor inte kunna välja...

Det du inte inser är att ni drar undan mattan på er själva.

Kvinnor har aldrig, och kommer aldrig, ha haft så stor frihet som de hade för något år sedan. Tyvärr. Det har ni själva sett till. Och det är männens fel, som lät snoppen styra.
Citera
2016-12-28, 02:04
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sdnf
+ en massa överraskningssex.

Att ration mellan man och kvinna förändrats till att det är fler män än kvinnor är också problematiskt som kommer leda till ännu mer överraskningssex ala taharush och bacha bazi.
Ämnet för tråden är att kvinnor skulle ha ett problem för att för få ingår äktenskap eller är sammanboende ...

Ditt inlägg snuddar inte ens ämnet.
Citera
2016-12-28, 02:05
Medlem
Pungterings avatar
Citat:

Man måste hata en del för att anse att kvinnor inte äger rätten att välja om de vill ha en partner eller inte - och om de vill ha en partner, vem de vill ha.

Jag ser inget problem med att de får välja, så länge de inte får mina resurser till det.
Citera
2016-12-28, 02:06
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Det du inte inser är att ni drar undan mattan på er själva.

Kvinnor har aldrig, och kommer aldrig, ha haft så stor frihet som de hade för något år sedan. Tyvärr. Det har ni själva sett till. Och det är männens fel, som lät snoppen styra.
Ok - jag som trodde man skyllde kvinnors frihet och rätt att välja partner, och rätten att avstå samboskap och äktenskap, på feminister ...
Citera
2016-12-28, 02:08
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Jag ser inget problem med att de får välja, så länge de inte får mina resurser till det.
Nej, du får väl avstå ifrån att bjuda kvinnor när du är på krogen. Låt dem betala själva eller överlåt åtminstone åt deras ragg för kvällen att stå för bjudandet.
Citera
2016-12-28, 02:11
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ok - jag som trodde man skyllde kvinnors frihet och rätt att välja partner, och rätten att avstå samboskap och äktenskap, på feminister ...

Jag gör det inte.

Jag skyller på min far, farfar och farfars far. Mest farfar och hans generation.

Som nästan allt djävulskap så är det mäns fel.
Det går alltid åt pipsvängen när kuken får styra.
Citera
2016-12-28, 02:13
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Nej, du får väl avstå ifrån att bjuda kvinnor när du är på krogen. Låt dem betala själva eller överlåt åtminstone åt deras ragg för kvällen att stå för bjudandet.

De ska ge fan i att ta bidrag och betala sin egen föräldraledighet och sjukvård med för att inte ta av mina resurser, via staten.
Citera
2016-12-28, 02:16
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
De ska ge fan i att ta bidrag och betala sin egen föräldraledighet och sjukvård med för att inte ta av mina resurser, via staten.
Och du skall givetvis ge fan i att nyttja sjukvård, allmänna kommunikationer, vägar och annan infrastruktur - inklusive internet - som andra betalat för (t ex kvinnor) men som inte alls fått frågan om de godkänner att du brukar det ...

Edit:
Det där med hur skattesystemet fungera kan vara svårt -- jag förstår det.
Citera
2016-12-28, 02:43
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Och du skall givetvis ge fan i att nyttja sjukvård, allmänna kommunikationer, vägar och annan infrastruktur - inklusive internet - som andra betalat för (t ex kvinnor) men som inte alls fått frågan om de godkänner att du brukar det ...

Hahaha!
Kvinnor betalar ju minst i skatt!
Kvinnor använder ju sjukvård och allmänna kommuniktationer mer oxå.
Kärringsjukan säger en hel del om hur kvinnor missbrukar vården och Svensk läkemedelssubvention, systematiskt.

Kom igen nu, bättre kan du!

Edit:
Din feministiska finansminister vill ha in mer skattemedel och använder ord som mossigt om önskemål till skattesänkningar
Det borde ju innebära att ni kvinnor bör arbeta mer, betala skatten och belasta vården mindre.
Med era skäggbarn har vi fått en massiv befolkningsökning. Därmed kan ni strunta i att skaffa barn och fokusera på produktivt arbete i stället.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2016-12-28 kl. 02:57.
Citera
2016-12-28, 02:57
Medlem
Citat:

Du hittar saker som ingen sagt: Att kvinnorna inte skulle få välja partner i nuvarande civilisation.

Vad som kommer hända är att kvinnors valfrihet kommer minska p.g.a att de kommer bli mycket fattigare plus att feministerna strävar efter att ta hit så många muslimer som möjligt som också leder till mindre valfrihet.

Vad som driver feministerna är hat mot inhemska män och då bryr man sig inte om konsekvenserna för hatet är viktigare än konsekvenserna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in