2016-12-27, 19:12
Medlem
Fjantors avatar
Alltså varför laddar det så jäkla segt...
Sitter på en 100/100 lina men tar fan en timme för en film att buffra klart...
Och vad är skillnaden på LQ, HD och SD..?
Vad står det för.?
Citera
2016-12-27, 20:17
Medlem
Snoovits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Alltså varför laddar det så jäkla segt...
Sitter på en 100/100 lina men tar fan en timme för en film att buffra klart...
Och vad är skillnaden på LQ, HD och SD..?
Vad står det för.?
Low, high, standard gissar jag på
Citera
2016-12-28, 17:31
Medlem
Fjantors avatar
Varför går det så jääääääääkla segt.?
Filmen måste typ buffra en timme innan man kan se..
Sitter på 100/100 lina och kör via kabel.
Citera
2016-12-29, 09:31
Medlem
FRÅGA.
Jag kan inte öppna Dreamfilm i Internet Explorer av någon anledning. Det händer liksom inget när man trycker på filmen man vill titta på. Har windows 10. Det fungerar i Chrome, men vill kunna använda det hela i IE. Är inte så datakunnig. Så all hjälp uppskattas.
Mvh
Citera
2016-12-29, 18:57
Medlem
Fjantors avatar
Ingen som vet varför det går så jäääääääkla segt.?
Buffrar hela tiden då jag ska kolla..
Citera
2016-12-29, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor
Ingen som vet varför det går så jäääääääkla segt.?
Buffrar hela tiden då jag ska kolla..
För att det är gratis...
Citera
2016-12-30, 13:46
Medlem
flygadrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
För att det är gratis...

Men det dras nog in mycket pengar på all reklam.

Jag ger nu upp dreamfilm, jag är helt enkelt less på det eviga buffrandet och alla pop-ups osv.
Det verkar vara ett riktigt bra läge att starta upp en stream-sida med svensk text, vi får hoppas det kommer snart.

Alternativ jag använder mig av är 123movies (oftast eng sub) och popcorn time (ibland med svensk text annars eng).
Citera
2017-01-02, 10:46
Medlem
sheldonmandas avatar
Dreamfilm har blivit riktigt jävla dåligt, använde swefilm innan men den har ju blivit någon äcklig clickbitesida och betalskit som tar dig till sidor som vill åt dina pengar osv! Men dreamfilm börjar bli likadant Klickar man på filmerna blir man skickad till äckliga jävla bet-sidor Finns det inga bättre streamsidor utan sånt jävla skit ? Helst gratis då jag inte vill använda mitt bankkort på nätet!
Citera
2017-01-02, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatadAvGud
FRÅGA.
Jag kan inte öppna Dreamfilm i Internet Explorer av någon anledning. Det händer liksom inget när man trycker på filmen man vill titta på. Har windows 10. Det fungerar i Chrome, men vill kunna använda det hela i IE. Är inte så datakunnig. Så all hjälp uppskattas.
Mvh

Jag vet inte lösningen på problemet, men undrar bara, varför använder du fortfarande internet explorer som webbläsare?
Citera
2017-01-02, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sheldonmanda
Dreamfilm har blivit riktigt jävla dåligt, använde swefilm innan men den har ju blivit någon äcklig clickbitesida och betalskit som tar dig till sidor som vill åt dina pengar osv! Men dreamfilm börjar bli likadant Klickar man på filmerna blir man skickad till äckliga jävla bet-sidor Finns det inga bättre streamsidor utan sånt jävla skit ? Helst gratis då jag inte vill använda mitt bankkort på nätet!

För att ni klickar på fel ställe. Man ska inte gå in på se nu eller ladda ned. bara bläddra ner till filmen. Ladda ner web video Caster till mobil då får man fram videokvalitet och kan dessutom alltid få fram undertexter på tv om man har chromecast. Så vill man få undertexter ladda ner denna app.
Citera
2017-01-03, 15:36
Medlem
Med en bra ad och popupblocker löser man det mesta, sen gäller det att klicka på rätt ställe:
https://s29.postimg.org/rjdbuoj07/Dreamfilm_starta.jpg
Senast redigerad av Nypan-sr 2017-01-03 kl. 15:52.
Citera
2017-01-04, 16:50
Medlem
sheldonmandas avatar
Skitsamma, Jag änvänder Dreamfilm men bara störigt att man blir skickad till diverse äckliga betsidor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in