2016-12-26, 23:28
Medlem
Två frågor:

1. Vad har ni för custom tactics och spelarinstruktioner för 4-1-2-1-2 ? Vad funkar bäst enligt er?

2. När jag ibland ska dra iväg genomskärare till mina anfallare så fastnar dem HELA TIDEN i backlinjen. Jag ser dem oftare ligga i gräset än faktiskt springa mot bollen. Hur kan motståndaren få riva ner ens anfallare hela tiden? Det är väldigt ofta de fastnar. Kan man göra nåt åt det?
Citera
2016-12-26, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Två frågor:

1. Vad har ni för custom tactics och spelarinstruktioner för 4-1-2-1-2 ? Vad funkar bäst enligt er?

2. När jag ibland ska dra iväg genomskärare till mina anfallare så fastnar dem HELA TIDEN i backlinjen. Jag ser dem oftare ligga i gräset än faktiskt springa mot bollen. Hur kan motståndaren få riva ner ens anfallare hela tiden? Det är väldigt ofta de fastnar. Kan man göra nåt åt det?

1. jag kör enbart standard, ändrar ingenting..

2. Genomskärare är mkt känsliga på fifa 17. Var noga med hur och när du lägger dem.
Ju mer du spelar ju mer kommer du lära dig när spelaren absolut inte klarar få fram den osv.
Citera
2016-12-26, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
1. jag kör enbart standard, ändrar ingenting..

2. Genomskärare är mkt känsliga på fifa 17. Var noga med hur och när du lägger dem.
Ju mer du spelar ju mer kommer du lära dig när spelaren absolut inte klarar få fram den osv.

Vad är standard då? Jag har ändrat så ofta så att jag inte minns...
Citera
2016-12-26, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teren
Vad är standard då? Jag har ändrat så ofta så att jag inte minns...

Har faktiskt ingen aning, skulle isåfall rekommendera att göra om laget, alltså skapa ett nytt och sen radera det du har nu Så får du standard igen.
Citera
2016-12-26, 23:54
Medlem
IF Iborra, IF Gonalons eller IF N'zonzi?

I trejding + spel syfte
Citera
2016-12-27, 00:05
Medlem
Hej, någon vänlig själ som kan bygga ett lag för Max 100 k. Formationen ska helst vara 433(4)
Har sedan tidigare ett Bundesligalag så helst någon annan liga eller hybrid eller land
Citera
2016-12-27, 00:51
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osborn
Någon som har testat sig på zlatan i årets upplaga? värd pengarna? tänkt o lira som cf i false 9 eller ensam anfallare i en 4-3-3!
Jag kör hans movemberkort som cam och ibland som ST beroende på hur matchen utvecklas. Är bland de bättre jag spelat i årets upplaga.
Citera
2016-12-27, 01:06
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Vad är det med alla fegisar! som quittar så fort dem ser lagmärket och anno året...

Blir så trött på att behöva söka om 10 gånger för att hitta matcher.

Hoppas innerligt det inte sitter några här inne, isåfall rannsaka er själva. Vad är dem ens rädda för?

En 14-20 åring är la flinkare i fingrarna än en 30+are.

Edit: Flera verkar vara svenska fegisar fö.

Sådär på 22 försöket kom en anno 2011 och vågade spela lite fifa...
Heerregud!!!

Läste något på reddit om att EA jobbar på att få bort det. Så man får väl hoppas på att årtalet försvinner snart.
Citera
2016-12-27, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Läste något på reddit om att EA jobbar på att få bort det. Så man får väl hoppas på att årtalet försvinner snart.

Jag imed det blivit ett problem så får vi hoppas det.
Förstår det ärligt talat inte. Skulle äldre "föreningar" i snitt vara bättre?
Citera
2016-12-27, 01:10
Medlem
Någon som har tips på förändringar?

https://www.futbin.com/17/squad/867356
Citera
2016-12-27, 01:21
Medlem
Stjerna7s avatar
Suttit i typ 10 minuter och försökt snipa en Rugani eller Sturaro för SBCn. Dykt upp ett gäng för 10k men är alltid för långsam trots att det står "1 timme" på den. Lyckades till slut vara först och just den råkade ha en buy now på 1k

Då känns det gött att man missade de andra för 10k.
Citera
2016-12-27, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Suttit i typ 10 minuter och försökt snipa en Rugani eller Sturaro för SBCn. Dykt upp ett gäng för 10k men är alltid för långsam trots att det står "1 timme" på den. Lyckades till slut vara först och just den råkade ha en buy now på 1k

Då känns det gött att man missade de andra för 10k.

Haha dem är fina när det blir en snuskig snipe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in