2016-12-26, 14:01
Medlem
Grumpe0000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Om det är så att de snott en så kommer vi ha fast GM inom en vecka. Det är lätt att lägga skulden på nyanlända, men bara för att någon är mördad så är det inte per se ett "skäggbarn". Om de någonsin får tag i GM så kan jag nästan garantera att det inte rör sig om någon asylant.
Mer troligt att det är en yrkeschaufför från valfritt EU-land, antagligen Danmark.
Då skulle jag bli mycket förvånad. Pga av blattarnas vidriga kvinnosyn som vi som läser flashback har fått svart på vitt många många många många gg. Men visst finns det en promille chans att det inte är en blatte.
Citera
2016-12-26, 14:01
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Det fetade: Det är en självklarhet att man snackat och kollat upp alla i EM's direkta närhet, standard polisarbete. Gör typ direkt efter att en anmälan om försvunnen person görs.

Jo, det är sant - lite korkat av mig där... Har det då kommit fram något om alibi, eller så?
Citera
2016-12-26, 14:02
Medlem
ArseneLupins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpe0000
Är väl bara sno en? Sedan kan vilken idiot som helst köra bil och skiter i om dom inte har körkort.
Vilken är brottsplatsen? frågade jag. Utan att veta det går det inte att svara på din fråga om det finns ett asylboende i närheten.

Varför skulle han dumpa kroppen 65 km bort? GM tycks ha lokalkännedom vid fyndplatsen. Vattnet syns inte från motorvägen.
Citera
2016-12-26, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Av med skygglapparna. Det är klart som korvspad att det är en kulturberikare som först våldtagit henne och sedan mördat henne. Sätter en slant på att det är en afrikan.

Ok, så då lär vi se ett gripande av rätt GM innan nyår då, svårare är det inte om det rör sig om en asylant...
Citera
2016-12-26, 14:04
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ok, så då lär vi se ett gripande av rätt GM innan nyår då, svårare är det inte om det rör sig om en asylant...
Varför skulle det inte vara det? Är du helt förvirrad människa?

Citera
2016-12-26, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Stackars flicka och närstående, vad fan är det för fel på så många män, egentligen? Hur många potentiella mördare och våldtäktsmän finns det därute av vårt kön? Hur kan man ej vilja ha dödsstraff?
I Sverige gissningsvis kanske mellan 0,5 och 5,5 procent av alla män. Dödstraff är primitivt, det finns inga andra skäl än religiösa till att vilja uppehålla primitiva lagar och levnadsregler som var standard för 2000 år sedan.

Trist och sorgligt, men knappast oväntat att han var död, med tanke på hur länge hon har varit försvunnen. Ska bli spännande att se om polisen hittar någon misstänkt gärningsman.
Citera
2016-12-26, 14:06
Medlem
Grumpe0000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArseneLupin
Vilken är brottsplatsen? frågade jag. Utan att veta det går det inte att svara på din fråga om det finns ett asylboende i närheten.

Varför skulle han dumpa kroppen 65 km bort? GM tycks ha lokalkännedom vid fyndplatsen. Vattnet syns inte från motorvägen.
Varför skulle han inte ha gjort de? Skulle han dumpat den mitt på gatorna i Korsör eller haha? Jösses. Du har inga studieskulder va?
Citera
2016-12-26, 14:10
Medlem
ArseneLupins avatar
Citat:
Varför skulle han inte ha gjort de? Skulle han dumpat den mitt på gatorna i Korsör eller haha? Jösses. Du har inga studieskulder va?
Det finns rätt mycket mark mellan gatorna i Korsör och sumpmarken utanför Køge att dumpa kroppen på. Han hade inte behövt åka 65 km.

Var är brottsplatsen?
Citera
2016-12-26, 14:10
Medlem
Hunden007s avatar
nej för fan är ingen asylsökande. alla vet att asylsökande är korkade och hade dumpad henne kropp högst 100 meter från platsen.

är någon "normal person" som smälter in i samhället och antagligen har ett jobb. gissar på personen har det svårt med tjejer och gillar unga tjejer.
Citera
2016-12-26, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Varför skulle det inte vara det? Är du helt förvirrad människa?

Kan lova dig att de som bor på en närbeläget asylboende topsas as we speak... Det är DK vi snackar om, inte fega Sverige.
Citera
2016-12-26, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aethelred
Hon försvann kl 04:00 en söndag. Semestertider förvisso, men ändå, vem är ute vid den tiden och i vilket ärende? Ockams rakkniv: en lokalbo på väg hem från något slags dryckestillställning får syn på henne, han har druckit ett par bajer och följer/kör efter henne. Han har tidigare begått sexualbrott (ovanligt förstabrott annars).

Ja den möjligheten finns också. Jag tror inte att detta är GM förstabrott dock, kanske har vederbörande en våldshistorik - våldtäkt?
Citera
2016-12-26, 14:13
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Så det har aldrig hänt att en invandrare våldtagit och mördat och åkt iväg några mil för att dölja liket? Är du helt jävla dum i huvudet eller är du bara utvecklingsstörd och efterbliven? Isåfall får jag be om ursäkt. För då e de ju inte ditt fel att du inte vet bättre.

Men då hade det väl varit rimligare att leta efter ett asylboende i närheten av där hon försvann? Eller hur sannolikt är det att den asylanten som du hänvisar till har ihjäl en person och sedan tar med sig kroppen hem och dumpar den i närheten av sin bostad? Tycker det blir lite tvärtom jag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in