2016-12-25, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Edt.cat.
förvänta dig med andra ord inga intellektuella svar.

Vad är "intellektuella svar"? Svar där vi alla håller med dig/TS?
Senast redigerad av GenesisP 2016-12-25 kl. 23:08.
Citera
2016-12-25, 23:48
Bannlyst
Varför kan inte muslimer bara hålla sig i sin sandlåda de har? Det sker ingen massinvasion av vita till arabländerna.
Citera
2016-12-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterst.Krankt
Varför kan inte muslimer bara hålla sig i sin sandlåda de har? Det sker ingen massinvasion av vita till arabländerna.
Varför skulle de vilja ha oss när de är stenrika? Det är ni som behöver folk oavsett etnicitet. Att du fortsätter vara kränkt över detta är helt i onödan. Allah är stor och övervakar oss tryggt.
Citera
2016-12-25, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Varför skulle de vilja ha oss när de är stenrika? Det är ni som behöver folk oavsett etnicitet. Att du fortsätter vara kränkt över detta är helt i onödan. Allah är stor och övervakar oss tryggt.

Vad behöver vi kaosaraber för?
Citera
2016-12-25, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ytterst.Krankt
Vad behöver vi kaosaraber för?
Mer jobb behövs fler folk. Du måste lära dig älska oss.
Citera
2016-12-26, 00:01
Medlem
Nyårsdagen bör bytas till kebabpizzadagen. Nästan alla äter kebabpizza den dagen. Den nya svenska traditionen tack vare oss.
Citera
2016-12-26, 00:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av another-devil
Nja, de är terrorister, men knappast särskilt kristna va? Snarare statsfientliga.

Artikel om McVeigh:

http://www.ethicsdaily.com/an-accurate-look-at-timothy-mcveighs-beliefs-cms-15532

När det gäller Breivik hittar jag bara en massa motsägelser angående hans tro så jag vet inte men han kallar sig tempelriddare.
Senast redigerad av Lunkan99 2016-12-26 kl. 00:11.
Citera
2016-12-26, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan99
Artikel om McVeigh:

http://www.ethicsdaily.com/an-accurate-look-at-timothy-mcveighs-beliefs-cms-15532

När det gäller Breivik hittar jag bara en massa motsägelser angående hans tro så jag vet inte.
Det är ju klart att kristna motivet låg bakom utöya massakern. Utländska var målet, väldigt nazistiskt gjort. Sverigevänner vill släppa ut honom och hedra honom.
Citera
2016-12-26, 00:19
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Nyårsdagen bör bytas till kebabpizzadagen. Nästan alla äter kebabpizza den dagen. Den nya svenska traditionen tack vare oss.

Inget fel på kebabpizza!
Vilka du är oss med vet jag ej. Men jag får känslan av att du kanske inte hör till den gruppen som oroar Svenska folket.
Du kan läsa och skriva Svenska, bra dessutom. Därmed sannolikt inte helt obildad mm.

Problemet är sjuklövern som använder Mena-folk för att driva agendor för att verka vara "bättre människor". Det är även dina resurser som slösas på att hjälpa så få som möjlig.
Tänk dig all skatt på dessa kebabpizzor, som kunnat hjälpa kanske 10.000.000 människor, istället för 250.000.
Sedan används dessa 250.00 till att få driva sina falsarier och kalla alla som ej håller med, för rasister.
Det är väll ändå anstiftan till rasism, eller?
Rösta SD om du vill slippa rasism!
Citera
2016-12-26, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Inget fel på kebabpizza!
Vilka du är oss med vet jag ej. Men jag får känslan av att du kanske inte hör till den gruppen som oroar Svenska folket.
Du kan läsa och skriva Svenska, bra dessutom. Därmed sannolikt inte helt obildad mm.

Problemet är sjuklövern som använder Mena-folk för att driva agendor för att verka vara "bättre människor". Det är även dina resurser som slösas på att hjälpa så få som möjlig.
Tänk dig all skatt på dessa kebabpizzor, som kunnat hjälpa kanske 10.000.000 människor, istället för 250.000.
Sedan används dessa 250.00 till att få driva sina falsarier och kalla alla som ej håller med, för rasister.
Det är väll ändå anstiftan till rasism, eller?
Rösta SD om du vill slippa rasism!
Åh, aldrig i livet. Över min döda kropp. Hade sd vunnit och Jimmie "jag vet inte" Åkesson styrt Sverige, hade vi inte varit här. Och utan oss skulle inte kebaben existerats.
Sosse i mitt hjärta, Sverige går inte utför, tvärtom. Ingen har sagt att svenskar är sämre än andra. Alla människor är lika värda. Det är ni Sverigevänner som tror på propaganda och spridit hat.
Senast redigerad av zyxos 2016-12-26 kl. 00:29.
Citera
2016-12-26, 00:27
Bannlyst
Citat:

Nästan alla? Haha inte ens en miljon av 10 äter den på den dagen. Epic fail.
Citera
2016-12-26, 00:27
Medlem
Tycker det är ganska svårt det där med att kalla sig själv rasist. Naturligtvis så är jag ju rasist men för mig så känns ordet väldigt våldsamt typ som att jag skulle ge mig på exempelvis muslimer personligen. Föredrar att kalla mig national eller patriot då folk ändå uppfattar vilket håll jag är lagd till men på ett mjukare sett. Trots allt så är det inte muslimernas fel att dom kommit hit och ockuperat några non go zoner. Muslimer i grupp är ju helt enkelt farliga och 50% av dom är ju islamister eller jihadister. I muslimska länder är andelen än högre så jo jag är ju rasist och då jag inte kan skilja på muslimer, islamister och jihadister så sätter jag alla som ber i samma båt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in