2016-12-25, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Knappast, dröm vidare. Jag har bott där en gång och här kommer experter på allt och alla.

Förstår inte svaret? var har du bott? är du inte extrem muslim? eller vad menar du?

Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Ja det var en oväntad vändning.
Du som startade tråden för du var trött på allt dåligt som sägs om muslimer.

Det visar sig att du själv är en extrem muslim - till och med en som kan tänka dig att döda.

Du som ville få folk att sluta med sina misstankar mot muslimer - du har faktiskt istället bekräftat dom.

Men jag tror inte du förstod riktigt att du också är extrem, men kanske du fått upp ögonen nu.

Och vi andra är tacksamma för att du gjorde tråden så detta blev tydligare. Tack.
Citera
2016-12-25, 21:51
Medlem
ufomongos avatar
Hade muslimer hållit sig på sin kant hade du sluppit läsa om vad vi i västvärlden tycker om dom.

Musselmanerna har sin del av planeten, vi andra har vår. Det är inte menat att blandas.
Citera
2016-12-25, 21:55
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
TS verkar vara fullkomligt blind för allt elände muslimer skapar för resten av mänskligheten. Ett typiskt drag av en psykopat.

Sedan kan man fråga sig varför muslimerna valde en 53-årig gammal pedofil till sin profet?

Det borde ju ha kunnat gå att hitta någon mer lämplig om det nu är en helig profet man vill ha?
Citera
2016-12-25, 21:57
Medlem
Tintinikongos avatar
Muslimer får gärna hållas. Men inte här. Det finns massor med länder som passar denna skitreligion.
Citera
2016-12-25, 21:59
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Största problemet man kan se med muslimer är att de är ganska hårt religiösa. I religionens namn gör de ibland riktiga dumheter. Därtill verkar Islam ha en rätt kontroversiell kvinnosyn. Varför ska kvinnor skyla sig hela tiden till exempel?

Givetvis gör även hårt religösa kristan en massa dumheter. Minns Knutby. Dessa är dock med viss rätta inte hållna under armarna av staten, och det allra sämsta man kan göra i Sverige just nu är att ge en massa undantag och hantera Islam med silkesvantar.

Det vore eländigt om religion åter växte sig stark i Sverige.
Citera
2016-12-25, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
TS verkar vara fullkomligt blind för allt elände muslimer skapar för resten av mänskligheten. Ett typiskt drag av en psykopat.

Sedan kan man fråga sig varför muslimerna valde en 53-årig gammal pedofil till sin profet?

Det borde ju ha kunnat gå att hitta någon mer lämplig om det nu är en helig profet man vill ha?
Vi behöver inte ens påminna er vad svrnska folket tror om er. Det som är positivt är att de flesta förstår oss. Ni Sverigevännerr värst fan, kallar oss för babbar och svarta negrer.
Citera
2016-12-25, 22:15
Medlem
Citat:
Det jag försöker förmedla här är att bara för att jag är muslim så in i märgen innebär inte att jag är extremt religiös. Jag är inte uppfostrad på det sättet ni näthatare påstår. Jag är muslim, punkt.
. Fattiga människor i mena länder är vänliga och behandlar alla lika, om personen står och knackar på dörren och ber om mat så skulle de bjuda 100 maträtter och en säng.

Det du inte förstår är att du påstår att " Jag är muslim " det ordet har en negativ laddning.
Fattiga människor i MENA länder är vänliga mot muslimer och behandlar inte alla lika, den som inte är släkt med dig behöver du inte behandla lika som din släkt.
Det finns fattiga muslimer från MENA länder här i Sverige också och dem behandlar inte alla lika.
Inte ens sina landsmän, ändras den saken när dem kliver i land i Sverige tror du ? Nää.
Citera
2016-12-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SugaredThoughts
Varför ska kvinnor skyla sig hela tiden till exempel?.

Mannen måste tänka på Allah och det kan han inte göra om han får se kvinnokött.
För att lösa förnedringen säger mannen att hon är anständig. I grunden handlar det om sandöken och karavan kläder. Det blåser där. Har inget med Gud att göra.
Citera
2016-12-25, 22:25
Medlem
Citat:
Du vet väl att daeshs strategi är att kristna och muslimer ska hata mot varandra genom att sprida propaganda? De fick er att hamna i skräck och skriva skit om muslimer. Kurdiska folket och styrkorna kämpar medan ni trycker på tangenterna om muslimer.

Muhammed var den första att splittra så kristna och muslimerna skulle hata varandra.
Muhammed förnekade att Jesus var korsfäst och att Jesus var Guds son. Sedan bestämde Muhammed att muslimerna skulle be till Jerusalem, men då tog det hus i helvete och Allah ändrade på sig och Muhammed fick en ny sura - det går bra att be mot Mekka.
Citera
2016-12-25, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten

För att knyta an till tråden, redan här inser vi ju att det är något som är fel på folket. Varför kunde han bara inte hålla käft och låta alla människor tror på vad dem ville. Muhammed ville ju ena folket under islam. Där gick det fel, folket gick inte med på det och dem som valde att gå över till islam behöll sin grund tro. Det är väl inte konstigt att muslimer krigar och bråkar än idag i sina länder när de i grunden är helt olika folkslag - fast nu kallas dem muslimer - sedan kommer dem hit och fortsätter sitt tjafsade. ( Se Rubriken på tråden )
Massor av muslimer är misstänksamma mot andra muslimer, då kommer dem från samma land.
Shia eller sunna, Stad och dialekt, allt granskas.
I för att sluta vara misstänksamma hoppas muslim mannen på en svensk kvinna som inte kan historien som islam, eller historien om hans land. Muslimerna måste gifta sig, det är en skam att vara ogift och inte ha barn - hör också till deras historia, kultur, islam & politik.

Det är inte konstigt att vi inte orkar höra allt skit muslimerna kan hitta på.
Det är som små cancer celler som inte kan vara vänner med varandra. Alla bråkar med alla.
När frustrationen tas ut - går dem till det otrognas land, tillex Tyskland.
Citera
2016-12-25, 22:47
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edt.cat.
Nej, varför skulle jag göra det? Gillar att diskutera med folk som inte tycker som jag. Poängen var att poängtera för TS att hen inte behöver förvänta sig några intellektuella svar.

Vad skulle intellektuella svar vara? Det spelar ingen roll känns det som - det är svaren i sig som du inte vill höra därför kallar såna som du dem "intellektuella" så du därför skall rättfärdiga dig själv och omgivningen att slipp argumentera och svara. Precis så som ni arbetar... negligerar, sätter epitet, dumförklarar osv för att inte ta debatten.
Citera
2016-12-25, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siddhashila
Man ber till precis samma Gud.
Nej. Den kristna Guden älskar alla människor, även ateister.
Den muslimska guden accepterar judar och kristna så länge de betalar extra skatt, men ateister eller andra religioner ska konverteras eller dödas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in