Citat:
Ursprungligen postat av
AsAc
Får intrycket att det är någon i offrets närhet/bekanskapskrets som ligger bakom det här.. oddsen för att en random galning hittar till just det där huset när det finns många andra som ligger mer lättillgängligt måste vara höga. Det bör åtminstone vara någon som känner till trakten väldigt väl.
Enligt dom personer jag har pratat med, som är hemma hörande i trakten runt mordet, så skulle den misstänkte GM kunna vara en person med koppling till båda BO. Är det denna MGM, så har han väldigt dåligt öl-sinne och även en dålig vana att använda narkotika och är själv från trakten.
Denna person ska enligt uppgift nyligen kommit ut från en behandling/boende/kortare fängelsestraff.
Personen har länge beskrivits som smågangster och har haft med polisen att göra vid ett flertal tillfällen.
Det är inte bekräftat från någon av dom jag pratat med att det är han, men dom har stora misstankar på just denna person.
(Ja, jag har fått namn på vederbörande och vet själv vem personen ifråga är, men jag vill inte gå ut med det än innan jag fått det mer bekräftat att det är denna person.)