Citat:
Äsch, det var inget, jag visste sedan tidigare att det här var ett ohederligt citat eftersom Oantastlig använt sig av det i flera år nu.
Nu så är Rose Alliance knappast "föreningen av och för sexarbetare" (jag är överhuvudtaget tveksam till att en större del av medlemmarna skulle vara aktiva prostituerade). PRIS, som i alla fall har som krav att medlemmarna ska ha varit verksamma inom prostitution, uttrycker alltså den rakt motsatta åsikten.
Fast ja, statens offentliga utredningar måste till skillnad från Rose Alliance och Alexander Bard (lol) faktiskt rätta sig efter vilka empiriska resultat man känner till.
Nu så är Rose Alliance knappast "föreningen av och för sexarbetare" (jag är överhuvudtaget tveksam till att en större del av medlemmarna skulle vara aktiva prostituerade). PRIS, som i alla fall har som krav att medlemmarna ska ha varit verksamma inom prostitution, uttrycker alltså den rakt motsatta åsikten.
Fast ja, statens offentliga utredningar måste till skillnad från Rose Alliance och Alexander Bard (lol) faktiskt rätta sig efter vilka empiriska resultat man känner till.
Gällande PRIS: "Just nu är nätverkets allra viktigaste uppgift att stödja varandra, säger Emma. Det kan medlemmarna göra genom ett diskussionsforum på hemsidan. Men Emma och de andra tre initiativtagarna kan också ringa upp medlemmar som önskar det. Nätverket har runt 10 medlemmar med erfarenheter från sexbranschen, och flera stödmedlemmar"
Jag googlade bara snabbt men hittade inga nyare siffror. Vet du?
En annan organisation heter Rose Alliance, tidigare Rosea, och välkomnar alla som själva arbetar eller har arbetat[29] med sex eller erotik i någon form, Rose Alliance accepterar alltså inte medlemmar som inte har personlig erfarenhet av sexindustrin. De hade vid mitten av år 2011 över 150 medlemmar bestående av aktiva och före detta aktiva sexarbetare.
Hur som, du har även helt fel gällande att de i PRIS skulle kräva att man är/har varit aktiv inom prostitution. Från deras hemsida (nätverket är endast till för personer som verkar/verkat som prostituerade, porrmodeller, strippor, telefonsexarbetare, erotikmassörer, pro-dominor och liknande.)
Det är stor humor att du kritiserar mig för att vilseleda (genom att citera mig när jag har rätt) och själv skriver saker som bevisligen är helt fel. Ridå!
Du inser ju rimligen själv hur idiotiskt ditt resonemang är. En handfull personer som inte är nöjda med sin upplevelse skall diktera villkoren för 3-4 000 personer som säljer sex och där en stor andel är nöjda med sina val?