2016-02-03, 16:02
Medlem
Bullseye!!
Citera
2016-08-04, 16:57
Medlem
Hej

Jag letar efter en kombinerad dart-tavla och piltavla (med vanliga 1-10 samt bulls eye).

Det här är det närmaste jag kommer:
http://www.icahemma.se/darttavla-38-...05-c-2012.aspx

Men jag vill även ha tavlan som har cirklarna 1-10.
Hittar ingenstans. Någon som vet var de finns? Och som inte kostar en förmögenhet?
Citera
2016-12-15, 14:08
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-man
För alla som insett att BDO (Lakeside mm) är som att titta på en tävling där det gäller att viska högst, och förstått att det är PDC som gäller, så visas många tävlingar via bet365:s hemsida. Gissningsvis 95% av världens bästa spelare håller ju till i PDC, så det är lite som PL mot allsvenskan kan man säga...
......
.

Och idag startar PDC VM.
Citera
2016-12-16, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Och idag startar PDC VM.

Precis!

Och på måndag vid 21.30 (tror jag det var) så är det en höjdpunkt när vår inkvalade svensk, Magnus Caris, möter ingen mindre än den tvåfaldige mästaren Adrian Lewis.
Citera
2016-12-22, 15:13
Medlem
ghylds avatar
Dom sänder inte PDC på någon svensk kanal? Har varit utomlands vid den här tidpunkten i 5 år i rad förut och haft som tradition att kolla på detta på någon tysk sportkanal dom hade på hotellet.
Citera
2016-12-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghyld
Dom sänder inte PDC på någon svensk kanal? Har varit utomlands vid den här tidpunkten i 5 år i rad förut och haft som tradition att kolla på detta på någon tysk sportkanal dom hade på hotellet.
Viaplay visar VM. Vet ej om det visas i någon av viasats TV-kanaler dock...
Citera
2016-12-23, 12:49
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
Viaplay visar VM. Vet ej om det visas i någon av viasats TV-kanaler dock...

Tack bra, det hade jag ingen aning om, har suttit och kollat på bet365:s minimala streamingbild.
Citera
2016-12-30, 15:23
Medlem
Nu är det ju bara 3,5 kvartsfinal + 2 semifinaler + 1 final kvar, men det går att köpa en stream för runt en hundring från www.pdc.tv också, grym bild, funkar klockrent. Gäller en månad, så det är ju bra för exempelvis VM, lite struligare för Premier League, då brukar jag köra Bet365.
Citera
2017-01-01, 23:45
Medlem
MvG vinner semfinalen mot van Barneveld med ett nytt VM-snittrekord på 114,05. Raymond i sin tur gjorde 109,34, vilket är rekord för en förlorare i VM. Trots det var han chanslös och förlorade med 2-6.

Hoppas verkligen att van Gerwen kan hålla ihop det imorgon, skulle vara surt att förlora finalen med tanke på hur han spelat under hela 2016...
Citera
2017-01-02, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatableAcrobat
MvG vinner semfinalen mot van Barneveld med ett nytt VM-snittrekord på 114,05. Raymond i sin tur gjorde 109,34, vilket är rekord för en förlorare i VM. Trots det var han chanslös och förlorade med 2-6.

Hoppas verkligen att van Gerwen kan hålla ihop det imorgon, skulle vara surt att förlora finalen med tanke på hur han spelat under hela 2016...

Det var verkligen en brutal semi. När man hade sett skottarna göra upp tänkte man att Anderson blir nog svår att tas med i finalen. Men efter att ha sett RvB göra sitt livs match, 109 i snitt och nästan SJUTTIO procent på dubblarna och ändå inte vara ens i närheten av att rubba MvG. Det bör väl bli något liknande i finalen. Typ 7-3 eller nåt sånt.

Hörde en intervju med Wade som påstod att ingen hade högre högstanivå än Anderson. Man undrar om han går på något...
Citera
2017-01-02, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av y-man
Typ 7-3 eller nåt sånt.
Typ.

Han darrade lite i det näst sista setet, i övrigt en helt fantastisk prestation. Statistiskt inte lika bra som igår, men vem bryr sig. Han vann VM under en helt sjuk press.
Citera
2017-01-03, 01:54
Medlem
Ferry31s avatar
Fan vad bra flintisen är när han verkligen tar sig i kragen. Både i semin och finalen fick han tröga starter och kom i underläge med 1-2, men sedan vinner han 5 raka i båda matcherna och smular sönder både Barney och Gary. Då ska man komma ihåg dessutom att RvB gjorde sitt livs match i semin, men ändå räcker det inte ens till att göra skiten spännande.

Grattis MvG. Han borde definitivt kallas The Mozart of Darts!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in