2016-12-21, 02:42
Medlem
Grå nespresso
Citera
2016-12-21, 09:26
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
Hej!

Är det nån som har provat Blåa Spöken eller Gula Mario Stars?

Tack på förhand!

Testade en batch i somras gillade den som fan den innehöll lite ketamin men man ville ju äta 2-3 st iaf

Edit blåa spöken
Citera
2016-12-21, 09:28
Medlem
General-snuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansokerkvinnor
Grå nespresso

Åt dem för 2 år sen då va dem dunder lätt sånna puckar man kan köpa för 200 o va nöjd om de nu kmr från samma leverantör
Citera
2016-12-21, 12:43
Medlem
uh-huhs avatar
Någon som har köpt från kemisten's Perginom E?
Hur ser dom ut?
Citera
2016-12-22, 01:54
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av failuretoexist
Hej!

Är det nån som har provat Blåa Spöken eller Gula Mario Stars?

Tack på förhand!

Fick hem några Gula Mario stars och tror vi har samma. Käkade en femtedels tablett för att småtesta lite förra helgen och det kändes mycket bra! Blir en hel nu på Måndag!
Citera
2016-12-23, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Någon som har köpt från kemisten's Perginom E?
Hur ser dom ut?

Om det är dom blåa dom perignon du menar så är det bra jävla tryck i grejerna.
Misstänker dock att där är meth eller något liknande i dom också, och inte bara MDMA. För fy satan vad maxade jag och polarna vart.
Citera
2016-12-24, 16:03
Medlem
Någon som provat gröna spöken? Rotat igenom tråden en del och spanat på lite andra ställen på nätet utan att hitta några direkt aktuella rapporter. Fick dom rätt billigt men det behöver inte vara konstigt, har tidigare betalat t ex 40 spänn för svinfeta knappar och 200:- för såna som inte funkar alls. Har tyvärr inte tillgång till något EZ-test.
Citera
2016-12-24, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubtown
Någon som provat gröna spöken? Rotat igenom tråden en del och spanat på lite andra ställen på nätet utan att hitta några direkt aktuella rapporter. Fick dom rätt billigt men det behöver inte vara konstigt, har tidigare betalat t ex 40 spänn för svinfeta knappar och 200:- för såna som inte funkar alls. Har tyvärr inte tillgång till något EZ-test.

Har tyvär inte hört om dessa knappar ens,.
Inhandlades var?
Citera
2016-12-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dubtown

Blåa spöken är välkända som dussinknappar som ibland innehåller 120-140mg MDMA, ibland väldigt lite MDMA och mycket tjack. Aldrig hört eller läst om gröna, så hade nog varit lite försiktig. Egna batches är ofta trash.
Citera
2016-12-24, 22:52
Bannlyst
Köpt via locales, Schuppa Schups, dom röda/rosa. Dom är tvärgoa men det tråkiga är att jag droppade dom 2st 18.10 och 18.45 slog det på som fan! Men bara 2h satt ruset sen blev jag normal strax efter 21.00. Nu gått till 22.00 så droppade en till 22.30 och inväntar effekt. Om det nu ens blir något!

Så dom är riktigt goa på så vis men orka betala för 2h rus liksom.
Citera
2016-12-25, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Blåa spöken är välkända som dussinknappar som ibland innehåller 120-140mg MDMA, ibland väldigt lite MDMA och mycket tjack. Aldrig hört eller läst om gröna, så hade nog varit lite försiktig. Egna batches är ofta trash.

Har grötat runt lite på pillreports nu, hittar inga nyare rapporter än 2014, dock en hel del mellan 12-14 och de verkar vara helt ok. Ytterst tveksamt om de är samma batch dock. Fick tag i en ytligt bekant som testat dessa som sa att dom var helt ok.
Såhär ser de ut: http://www.pillreports.net/index.php?page=display_pill&id=34230

Swexer: mellansverige, norr om stockholm

Tack för snabba svar! Tänkte testa dessa imorn, börjar med låg dos, typ en halv, för att sen fylla på om det känns rätt.

Edit: stavfel
Citera
2016-12-25, 00:09
Medlem
Kan tillägga att jag konsumerat en hel del både knappar och kristaller i mina yngre år så jag känner definitivt igen smaken av mdma. Är väl mest orolig för att råka på det där pmma eller vad det heter, är det någon distinkt skillnad i smak mellan dessa preparat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in