2016-12-16, 14:39
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Hur är det med fuskare och idioter nuförtiden? har inte spelat online på säkert ett halvår för jag pallade inte alla hackers och idioter som dumpade massa pengar och dumpade bilar på en rena kaoset då.. men idag då bättre eller?

Betydligt bättre, iallafall när det kommer till PC. "Idioterna" som dumpade gratispengar är i stort sett borta, nu tar dom betalt på en inviteserver. Så dom har blivit lite mer företagsamma.

Dom som monterade diverse grejer på din spelare är om inte helt så till 90% borta på PC.
Citera
2016-12-17, 17:17
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Betydligt bättre, iallafall när det kommer till PC. "Idioterna" som dumpade gratispengar är i stort sett borta, nu tar dom betalt på en inviteserver. Så dom har blivit lite mer företagsamma.

Dom som monterade diverse grejer på din spelare är om inte helt så till 90% borta på PC.

Vi verkar ha spelat på väldigt olika servrar i så fall, finns alltid någon hacker på varje server jag går in på som spawnar flera hundra väskor med pengar och ufon överallt :P

Jag har dock inget problem med det, stör mig inte så länge de inte följer efter en och dödar en var tredje minut
Citera
2016-12-17, 21:33
Bannlyst
hur får man garage med flera våningar som jag sett folk har?
Citera
2016-12-17, 21:38
Medlem
fishgale425s avatar
är det komplicerat att få över sin gubbe från ps3 till ps4? Går det även om man inte har kvar sitt ps3?
Citera
2016-12-17, 21:44
Medlem
Kaddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fishgale425
är det komplicerat att få över sin gubbe från ps3 till ps4? Går det även om man inte har kvar sitt ps3?

Det ska inte vara komplicerat alls. All infon ligger i molnet. Det var inga problem för mej iaf när jag bytte från 360 till One. Ganska enkelt om jag minns rätt.
Citera
2016-12-17, 23:50
Medlem
uffe8s avatar
Någon som lirar på PS4? Vill hitta ett crew eller några seriösa att spela med. (Väldigt trött på alla randoms på heists som är 9 år gamla och beter sig som idioter...)
Citera
2016-12-18, 09:34
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Vi verkar ha spelat på väldigt olika servrar i så fall, finns alltid någon hacker på varje server jag går in på som spawnar flera hundra väskor med pengar och ufon överallt :P

Jag har dock inget problem med det, stör mig inte så länge de inte följer efter en och dödar en var tredje minut

Ja, jag är nog tvugen att hålla med dig nu sen senaste uppdateringen. Men innan var det fan kolugnt
Citera
2016-12-19, 04:06
Medlem
fishgale425s avatar
Hur är det om man glömt lösenord till sin profil i online på ps? Var typ 2 år sen sist så har glömt lösenordet...
Är det samma lösenord som till rockstargames.com? Är så jäkla taggad på att börja nu igen den här veckan när jag köpt ps4
är strax över level 100 så skulle suga om jag inte kunde fortsätta lira med min gamla characater :O
Citera
2016-12-21, 00:49
Medlem
Bara jag som tycker GTA är sjukt mycket roligare nu när dom har gjort det lättare att spela adversary mode? Tyckte alltid det var sjukt jobbigt att hitta spelare till dom förut men härligt nu när det nästan alltid blir fullpackat på en gång
Citera
2016-12-21, 01:23
Medlem
Mmmmm..

Jag försöker förstå en sak,

Jag har både Mc klubb,CEO å en affär med mc klubben,

Men hur ska man lyckas få hjälp med att tjäna dom stora pengarna?
För hjälper polaren mig med 3 uppdrag, få drar han in ca 20/30.000.

När man istället lika gärna kan lira dubbla XP, å pengar å tjäna bra mkt mer.
Citera
2016-12-21, 13:00
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berne88
Mmmmm..

Jag försöker förstå en sak,

Jag har både Mc klubb,CEO å en affär med mc klubben,

Men hur ska man lyckas få hjälp med att tjäna dom stora pengarna?
För hjälper polaren mig med 3 uppdrag, få drar han in ca 20/30.000.

När man istället lika gärna kan lira dubbla XP, å pengar å tjäna bra mkt mer.

Spelar du för utdelningens skull så ska du naturligtvis göra dom uppdragen som ger mest för tillfället, det faller sig ganska naturligt.
Vill du däremot spela för glädjens skull så varierar du dig lite för att inte tröttna på uppdragen så fort.
Citera
2016-12-21, 20:04
Medlem
Machiavellys avatar
När kommer snön?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in