2016-12-18, 09:07
Medlem
frokensots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Henko från Interasistmen blir utkastas från separatistiskt negerforum när han påtalar hyllningar av antisemitiska Nation of Islam.

Stor himor.

https://m.facebook.com/irm.se/posts/915524591881649

Har svårt att kopiera och klistra in, men ska försöka senare.

Hoppsan! Verkligen stor humor!

Det var ett inlägg som jag aldrig hade väntat mig från några som IRM. Är genuint förvånad. Hur ska man tolka det plötsliga intresset att vidga den "antirasistiska kampen" mot andra än SD? Riktigt underhållande och intressant debatt i kommentarsfältet! Läsning rekommenderas!

Tar mig friheten att lägga in länken på nytt, så att man ser kommentarsfältet bättre.

https://www.facebook.com/irm.se/posts/915524591881649
Citera
2016-12-18, 12:23
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Radio snubbarna runkar av varandra i någon källare i Ekonomikum vid Uppsala Universitet.

Henko bor väl kvar i Avesta.

Och så har du stolpskotten Tullberg och Schau som är baserade ifrån Skåne.

Sedan har de några typer i GBG:s trakten också.

Edit:

Förresten så har en av radio snubbarna flyttat till Irland. Så nu sitter det bara en idiot i Ekonomikum källaren och runkar i sin ensamhet.
Johansson bor hemma hos mamma och pappa, bara det tyder på någon form slirande koppling.
Citera
2016-12-18, 12:36
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frokensot

Det var ett inlägg som jag aldrig hade väntat mig från några som IRM. Är genuint förvånad. Hur ska man tolka det plötsliga intresset att vidga den "antirasistiska kampen" mot andra än SD? Riktigt underhållande och intressant debatt i kommentarsfältet! Läsning rekommenderas!

Tar mig friheten att lägga in länken på nytt, så att man ser kommentarsfältet bättre.

Haha!

Ja, vad är det som gäller i PK-manualen denna vecka?
Citera
2016-12-18, 19:21
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siegfrid
Henko från Interasistmen blir utkastas från separatistiskt negerforum när han påtalar hyllningar av antisemitiska Nation of Islam.

Stor himor.

https://m.facebook.com/irm.se/posts/915524591881649

Har svårt att kopiera och klistra in, men ska försöka senare.

Vad fan är detta?

Försöker IRM nu expandera för att nå ut även de som är oroliga över svarta rashatare?

Trodde de skulle endast granska SD. Det är i alla fall deras uppdrag.

Jag vet att de ibland tagit upp frågor kring antisemitism, till exempel när de tog upp Danni M:s utfall mot den "Sionistiska Eliten".

Tycker dock Rashid Musas inlägg är ganska rimlig. NOI har hjälpt många fattiga svarta i USA och det är många bra grejer som de gjort som inte går att bortse ifrån. Men visst kan de anklagas för att vara rashatare. Jag tycker bara att det är märkligt att IRM nu ger sig på dem.
Citera
2016-12-18, 19:34
Moderator
Siegfrids avatar
Citat:
Vad fan är detta?

Försöker IRM nu expandera för att nå ut även de som är oroliga över svarta rashatare?

Trodde de skulle endast granska SD. Det är i alla fall deras uppdrag.

Jag vet att de ibland tagit upp frågor kring antisemitism, till exempel när de tog upp Danni M:s utfall mot den "Sionistiska Eliten".

Tycker dock Rashid Musas inlägg är ganska rimlig. NOI har hjälpt många fattiga svarta i USA och det är många bra grejer som de gjort som inte går att bortse ifrån. Men visst kan de anklagas för att vara rashatare. Jag tycker bara att det är märkligt att IRM nu ger sig på dem.
Det är underligt varför Henrik nu väljer ett så relativt perifert objekt. Antisemitism är inget ovanligt i muslimska och separatistiska kretsar. Kanske vill han bredda verksamheten, kankse vill ha ge Musa en spark på smalbenet.
Underhållande på ett rättshaveristiskt sätt är det i alla fall, som det mesta karln tar sig för.
Citera
2016-12-20, 22:35
Medlem
Citat:
Tullgren menar jag så klart. Han har skrivit en del.

Att Schau skulle ha "gått vidare" och inte fått lämna pga att han blev problematisk för gruppen är lika oärligt som att hävda att Ingrid Carlqvists kontrakt med Gatestone inte förlängdes utan anledning.

Sedan har de den där snubben i GBG som gjorde reportage om Identitärerna åt DN + en tjej som var f d Moderat. Hon är också från VG-trakten dock inte själva Göteborg.

Oscar gick vidare för att han fick jobb på skånskan inget annat. Någon Tullgren har inte varit med i IRM någonsin.Tjejen som är moderat är inte med längre och killen från Göteborg har aldrig gjort något för DN.
Senast redigerad av Acolyle 2016-12-20 kl. 22:42.
Citera
2016-12-20, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frokensot

Första gången jag fått respekt för IRM. Är man ärlig och konsekvent så har man min respekt, sen att jag inte håller med dem om allt är en annan sak. Men identitetstramsarna är ohederliga, skönt att se en motvikt.
Citera
2016-12-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Johansson bor hemma hos mamma och pappa, bara det tyder på någon form slirande koppling.

Allvar? Är han inte 30+?
Citera
2016-12-21, 00:52
Avstängd
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acolyle
Oscar gick vidare för att han fick jobb på skånskan inget annat. Någon Tullgren har inte varit med i IRM någonsin.Tjejen som är moderat är inte med längre och killen från Göteborg har aldrig gjort något för DN.

Jag räknar med alla som varit med från början. Och ja, Tullgren från RG har skrivit artiklar åt IRM och IRM har nyligen promotat hans bok.
Citera
2016-12-21, 00:53
Avstängd
OliverCromwells avatar
Något som vet mer om när Henko var domare åt illegala MMA gatuslagsmål?

Låter intressant. Har sett en video bara.

Men jag undrar hur Henko kom in i det där.
Citera
2016-12-21, 07:02
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Allvar? Är han inte 30+?
Allvarligt ja! Bor i mammas och pappas villa på Grytnäs gärde(Skogsbo) Avesta.
Citera
2016-12-21, 07:05
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Något som vet mer om när Henko var domare åt illegala MMA gatuslagsmål?

Låter intressant. Har sett en video bara.

Men jag undrar hur Henko kom in i det där.
Han anordnade MMA hemma i trädgården när mamma och pappa var bortresta, alkohol serverades med har jag för mig. Polisen kom dit och beslagtog alkohol och upprättade en anmälan, Henrik dömdes till böter vill jag minnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in