2016-12-20, 11:10
Medlem
Cornholio.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ragge81
Vi är många som längtar efter något som aldrig kommer att inträffa
Ja men då kan du väl dra på en gång då om du redan har gett upp hoppet. Jag ser en ljus framtid bortom horisonten där vi återerövrat detta land. Det finns ingen handling jag inte är beredd att göra för att återskapa ett svenskt Sverige och jag vet att det finns många blågula bröder och systrar som tänker likadant.

Visst kommer det att ta ett par år för att återställa Sverige igen men det är ingenting vi inte kan överkomma. Återinför värnplikten och rusta upp försvaret bortom rim och reson. Sen är det bara att köra in i Malmö och andra koloniserade delar av Sverige med en stor armé, pansarvagnar och stridsflyg. Inte för att utföra attacker nej utan endast för att göra övningar, militära övningar.

En intensiv säkerhetspolis och rättsväsende som arbetar med att spåra kolonisatörer och illegala ockupanter utan pardon för att sätta dem på interneringsanställt och därefter deportering.

Dom kom in i landet en efter en och nu ska de också ut en efter en!

Vi kommer bygga ett fängelse som kommer vara Alcatraz på steroider och få Guantanamo att se ut som en barnlek. Tungt bevakat av beväpnade vakter långt långt ner under ett berg på något av Sveriges mest öde platser. Detta fängelse kommer vara en plats ditt vi sänder de värsta kolonisatörerna på internering tills de återvänder hem. Landsförrädare, rasförrädare och folkförrädare kommer också sätta på detta fängelse.

Personer som medvetet gömmer illegala invandrare kommer få långa fängelsestraffa på över 30 år.

Kolonisatörer kommer inte längre få några bidrag, eller tillåtas arbeta, eller bruka statliga institutioner utan att bli arresterade. Så fort de går utanför dörren så kommer polisen och arresterar dem därefter får de sitta inlåsta tills de åker hem igen.
Citera
2016-12-20, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Hoppas Säpo tar sig en titt på den här figuren, borde vara högintressant o har säkerligen massa terrror kontakter o skit.
Säpo ? De gäspar bara, sedan vänder de på sig och somnar om. De har nog order från vår PK elit, att låta muslimerna vara ifred. Kom ihåg att flera av dem som har varit inblandade i Belgien och Frankrike, har haft kopplingar till Sverige, där de är "fridlysta".
Citera
2016-12-20, 11:24
Medlem
sylvaticums avatar
Innan ni börjar jaga folks chefer kanske ni ska fastställa vad inlägget verkligen handlar om?
Just nu är ju detta bara ryktesspridning. De avsnitt av kommentatorsfältet som finns dumpat så handlar de ju om allt från fotbollsmatch till att beklaga sig över terrordådet till allmänna visdomar om måndagar. Även om timingen för hans inlägg är illa så är det så allmänt skrivet att det kan handla om i princip vad som helst.

Om det handlar om terrordådet är det förkastligt, om det inte gör det så är det vissa här som beter sig förkastligt.
Citera
2016-12-20, 11:28
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sylvaticum
Så Musa vill inte ta avstånd från IS om jag förstår det rätt pga att ex Kent ekeroth inte tillfrågas om han tar avstånd från svenska motståndsrörelsen eller Breivik?
Tycker det är rimligt att inte alla muslimer ska behöva svara på om de tar avstånd från IS lika mycket som jag inte vill stå till svars för vad några nazister i skogen håller på med, eller att jag som man ständigt ska behöva svara på om jag tar avstånd från våldtäkter.

Mnja, det finns dock en viss skillnad i att du (troligtvis) inte agerar som officiell representant för Nazismen eller Manligheten.

Musa representerar Sveriges unga muslimer och kan därför mycket väl tillfrågas om sin syn på islamrelaterade problem.

Om en militant feminist gick på massmördarturné skulle det på samma sätt vara fullt rimligt att fråga Gudrun Schyman om hennes syn på saken.
Citera
2016-12-20, 11:29
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Just nu är ju detta bara ryktesspridning. De avsnitt av kommentatorsfältet som finns dumpat så handlar de ju om allt från fotbollsmatch till att beklaga sig över terrordådet till allmänna visdomar om måndagar.
"För din skull hoppas jag en derby vinst ikväll!" - det är såvitt jag kan se det enda som handlar om fotboll.

"Allmänna visdomar om måndagar" anspelar så klart på det som hade inträffat under gårdagen.
Citat:
Även om timingen för hans inlägg är illa så är det så allmänt skrivet att det kan handla om i princip vad som helst.
Ja, men det är inte troligt med tanke på Musas historik.
Citera
2016-12-20, 11:30
Medlem
Jag tycker vi borde informera SVT så finns det en liten mikroskopisk chans att detta kan bli ett drev. Detta är alltså representanten för Sveriges unga muslimer som anser att terrorattacker är roliga och positiva. Han har suttit med i ett flertal myssoffor under åren och är en i hög grad offentlig person som bör hängas ut fullständigt.
Citera
2016-12-20, 11:32
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Innan ni börjar jaga folks chefer kanske ni ska fastställa vad inlägget verkligen handlar om?
Just nu är ju detta bara ryktesspridning. De avsnitt av kommentatorsfältet som finns dumpat så handlar de ju om allt från fotbollsmatch till att beklaga sig över terrordådet till allmänna visdomar om måndagar. Även om timingen för hans inlägg är illa så är det så allmänt skrivet att det kan handla om i princip vad som helst.

Om det handlar om terrordådet är det förkastligt, om det inte gör det så är det vissa här som beter sig förkastligt.

Det faktum att Musa snabbt raderade sin kommentar signalerar att han inte syftade på terrordåden. Han var rädd för att kommentaren skulle kunna misstolkas och raderade därför.

Hade han velat hylla terrorn öppet hade han förmodligen låtit kommentaren stå kvar.

(givetvis jublar han inombords när det går bra för de islamistiska terroristerna, men det är en annan sak)
Citera
2016-12-20, 11:42
Medlem
Fizzlors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
Det faktum att Musa snabbt raderade sin kommentar signalerar att han inte syftade på terrordåden. Han var rädd för att kommentaren skulle kunna misstolkas och raderade därför.

Hade han velat hylla terrorn öppet hade han förmodligen låtit kommentaren stå kvar.

(givetvis jublar han inombords när det går bra för de islamistiska terroristerna, men det är en annan sak)

Eller så fattade idioten att det skulle bli ett jävla liv om kommentaren spreds.

Om kommentaren var om något annat, helt oskyldigt, så hade han rimligtvis aldrig tagit bort den utan istället sagt: "Hörrni, jag pratar om xxx. Lugn."
Citera
2016-12-20, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd

I så fall hade han snabbt kunna lägga till en förklaring? När han tog bort det blev det bara mer suspekt.
Citera
2016-12-20, 11:57
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fidelisandria
Dom har nog full koll på honom redan.

Ja och han är duktigt kartlagd av Per Gudmundsson också, så folk har koll.

Edit: Jag tror inte man kommenterar det här än för att man hoppas på ett värre snedtramp, det är så lätt bortförklarat.
Citera
2016-12-20, 12:04
Medlem
JustZlatans avatar
Jag tror som en del andra att det har att göra med att bidraget till hans IS-organisation har strypts av staten. Nu kan han säga och skriva vad han egentligen tycker om terrorattacker utan att vara rädd för att gå miste om statsbidraget.

Islamistkramarna i regeringen håller tyst, likaså svensk media. Ett tecken i tiden.
Citera
2016-12-20, 12:04
Medlem
Jag antar att SÄPO kan få fram det raderade inlägget från Facebook för att få bekräftat vilken tid det skrevs?

Här kan ni tipsa om Rashid Musa direkt till SÄPO:
https://tips.sakerhetspolisen.se/

Jag ska göra det efter lunch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in