2016-12-20, 10:01
Medlem
Vilken idiot. Längtar efter att vi gör oss av med muslimer. (utvisning ej utrotning.)
Citera
2016-12-20, 10:02
Medlem
Bluebeast72s avatar
Hoppas Säpo tar sig en titt på den här figuren, borde vara högintressant o har säkerligen massa terrror kontakter o skit.
Citera
2016-12-20, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Det måste bli straffbart att gilla och hylla terrordåd i Sverige. Är det hets mot folkgrupp han åtminstone gör sig skyldig till?

Vi behöver mer yttrandefrihet i Sverige, inte mindre. Jag ser hellre att lagen om HMF tas bort helt och hållet eftersom den som sagt bara gäller åt ena hållet.
Citera
2016-12-20, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guru-Guru
Och nu skäms han för att han gillar fotboll och raderade inlägget? Dumheter! Musa måste vara helt tossig av lycka över överkörda otrogna tyskar.

Då tror jag ambassadörs-mordet smäller högre, i den muslimska världen.
Attacken mot marknaden var mest en styrkebevisning "vi kan slå till närsomhelst, varsomhelst".
Citera
2016-12-20, 10:32
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitMan40Plus
Det måste bli straffbart att gilla och hylla terrordåd i Sverige. Är det hets mot folkgrupp han åtminstone gör sig skyldig till?

Du förstår ju naturligtvis att det inte kommer att hända när våra politiker erbjuder hemresa, boende och jobb till återvändande terrorister..

hörde du inte, dom behöver psykologi

Herregud, NÄR SLUTAR SVERIGE DALTA MED DESSA TERRORISTER!!!!!!
Citera
2016-12-20, 10:36
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Rätt säker på att han menar nåt annat, så dum är han inte
Jo, exakt så dum är han.
Citat:
Ursprungligen postat av Danneskjöld
Skulle jag gissa tror jag dock inte han åsyftade gårdagens terrorhandlingar i sitt inlägg. Tror mer att det syftade på det indragna statsstödet och saker (media, internt) han under dagen fått hantera med anledning av det.
Han skrev det alltså i samband med att nyheterna om Berlin kom. Det är inte troligt att han syftade på det indragna statsstödet med tanke på tidpunkten som inlägget skrevs.
Citera
2016-12-20, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vadoadoa
Vilken idiot. Längtar efter att vi gör oss av med muslimer. (utvisning ej utrotning.)

Vi är många som längtar efter något som aldrig kommer att inträffa
Citera
2016-12-20, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Hoppas Säpo tar sig en titt på den här figuren, borde vara högintressant o har säkerligen massa terrror kontakter o skit.

Dom har nog full koll på honom redan.
Citera
2016-12-20, 10:51
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belavia
Men den här Musa? Är han inte smartare än så?

Även om han jublar inombords, så förstår han väl att han som ordförande inte kan skriva så?

Lite taktisk måste man väl vara som företrädare?
Rashid Musa har varit relativt öppen med sina islamistiska böjelser.
Läs gärna Mohamed Omars genomgång av Musas gärningar. Man blir fan mörkrädd.
https://detgodasamhallet.com/2016/08/17/jihadismen-mitt-i-det-muslimska-civilsamhallet/

Facebookmeddelandet där han gottar sig i måndagens mord och terror ligger helt i linje med Musas läggning.
Senast redigerad av Flu 2016-12-20 kl. 10:53.
Citera
2016-12-20, 10:52
Medlem
FelGuds avatar
Stabilt. Frédér*c Brus* är amanuens vid Stockholms universitet och "undervisar inom islamologi och delkurserna abrahamitiska religioner, politik & religon samt mystik & meditation".

*=i

http://www.su.se/profiles/frbr2425-1.219925

Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Det här måste sthlms universitet få reda på.vem kontaktar?

Här är hans chef
http://www.su.se/profiles/atisc-1.193422

Dags att börja rensa ut fanatikerna i svenska myndigheter. De har levt gott länge, men nu har de fått det onda ögat från den vita kvinnan och då är det slut på det roliga och den vite mannen måste gå in och ställ ordning igen....
Senast redigerad av FelGud 2016-12-20 kl. 10:58.
Citera
2016-12-20, 11:03
Medlem
sylvaticums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Rashid Musa har varit relativt öppen med sina islamistiska böjelser.
Läs gärna Mohamed Omars genomgång av Musas gärningar. Man blir fan mörkrädd.
https://detgodasamhallet.com/2016/08/17/jihadismen-mitt-i-det-muslimska-civilsamhallet/

Facebookmeddelandet där han gottar sig i måndagens mord och terror ligger helt i linje med Musas läggning.

Så Musa vill inte ta avstånd från IS om jag förstår det rätt pga att ex Kent ekeroth inte tillfrågas om han tar avstånd från svenska motståndsrörelsen eller Breivik?
Tycker det är rimligt att inte alla muslimer ska behöva svara på om de tar avstånd från IS lika mycket som jag inte vill stå till svars för vad några nazister i skogen håller på med, eller att jag som man ständigt ska behöva svara på om jag tar avstånd från våldtäkter.
Citera
2016-12-20, 11:04
Medlem
Machiavellys avatar
Jag är muslim själv & "ganska troende" sådan också. Jag stör mig så jävla mycket på dessa arabiska och andra länders extrema muslimer. Den bästa Islam idag finns i Balkan enligt mig. Inget sånt här extremt, IS-sympatiserande, terrorspridande- skit.

Jag lyssnar på imamer i Balkan som fördömer krig, mord & terror medan MENA-imamer och liknande tycks stödja och promota det istället.

Jag blir så jävla arg. Jag hoppas inte personen menade dödandet i Tyskland utan istället något annat som har misstolkats. Men förvånar mig inte ett dugg om det skulle vara att han gläds över morden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in